מקטן ועד גדול: צימרים בצפון עם ילדים בגילאים שונים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-10-2016
מקטן ועד גדול: צימרים בצפון עם ילדים בגילאים שונים

בתרחיש הפחות סימפטי בחייו של כל הורה, מסתתרת חופשה משפחתית עם הבת המתבגרת, הבן השובב והתינוק החמוד שמאז שלמד ללכת דווקא נהנה מאוד שאתם רודפים אחריו. ואם זה לא מספיק, כדי להתאים את עצמכם לכל מנעד הגילאים ולספק לכם נופש איכותי ורגוע אתם צריכים להיות מחושבים, לדעת כיצד אתם עומדים לנהל את חלוקת הזמנים בנופש מבחינת ארוחות, שעות שינה והשכמות לטיולים והכי חשוב – לפשר בין כל הצדדים במצב של מריבות.

צימרים בצפון עם ילדים זו חופשה שמראש מותאמת לכל צרכי המשפחה, להרגלי הבית וכזו שמסוגלת לקיים כל תחביב אפשרי של הילדים. למעשה מדובר בנופש שבמסגרתו אתם מגיעים אל מתחם צימרים למשפחות אשר יש בו בריכה גדולה ולעתים גם פיצ'רים נוספים כמו ג'קוזי ספא, סאונה, חדר כושר ומתחם עיסויים שיכולים להתאים לבוגרים שבחבורה ולמתבגרים. סביבם נמצאים מדשאות ושבילים יפים בהם תוכלו לטייל עם הקטנטנים ולאפשר להם להתרוצץ. צימרים בצפון עם ילדים והיחידות בפני עצמן מרווחות ללינה וכוללות בדרך כלל שני חדרי שינה וסלון, כך שתוכל להשתמר ההפרדה שאליה רגילים הילדים מהבית.


הנשק הסודי של ההורים - יצירתיות


אז איך בכל זאת שומרים על כולם יחד, מבלים ונהנים מבלי שמישהו מבני הבית לא ירצה מסיבות כלשהן לקחת חלק בפעילות? כאן אמורה להיכנס הרוח היצירתית שבכם. הכינו מבעוד מועד משחקי קופסא, חידונים או ערכות יצירה ושלפו אותם בעת הצורך. זכרו שגם חופשה יכולה להיות מעייפת עבור הילדים וכך במקום לנצל את שעות הערב המתסכלות למריבות וויכוחים, הם יוכלו להתקבץ איתכם יחד באחת מפינות הישיבה בצימר ופשוט לשחק עד לשעת השינה. בערכות היצירה תוכלו להשתמש בהפסקת הארוחות ובבקרים, כאשר הקטנטנים משכימים מוקדם והם מלאי מרץ. צימרים בצפון עם ילדים הם תירוץ נפלא לטיולים מסביב למתחם, בחיק הטבע ומול הנוף ואפשר לשלב בהם למעט הליכה או נסיעה, גם פן היתולי נחמד כמו חידון דרך, קטעי מידע ששילבתם מבעוד מועד בנוגע לאזור הטיול או תיאום של אטרקציית שטח, בה לרוב מוסבר למבלים על הסביבה וכן ניתן לפגוש ולהכיר באותה האטרקציה משפחות נוספות. זכרו שגם אם כבר סגרתם צימרים למשפחות עם בריכה למשל, אין להסתמך עליה כבילוי היחידי. בסופו של דבר גם לכם יימאס לשהות בתוך המים והם אלו שישברו את הכלים ראשונים.


חופשת צימרים בצפון עם ילדים



צימרים בצפון עם ילדים – איפה כדאי?


אם יש לכם טווח גילאים רחב בין בני הבית, מומלץ למצוא צימרים באזורים ידידותיים למשפחות הנחשבים לאיכותיים יותר מהרוב. כך למשל, צימרים למשפחות בראש פינהמציעים סביבה שקטה אך מפוארת מאוד בהשראת הבנייה העתיקה שהשתמרה במושבה ובה בריכה גדולה, מסכי טלוויזיה מתקדמים (מה דעתכם על ערב סרט ופופקורן? או טורניר פלייסטיישן משותף?), מתחמי ספא ומסעדות שיכולות להתאים לכל טעם והעדפה. חשוב לזכור, שבסופו של דבר צימרים בצפון עם ילדים אמורים לספק לכם מרחב שהייה נעים ומפנק, שיהיה אפשר לקיים בו גם את הדברים שבני הבית יאהבו או ישמחו לעשות. לכן תוכלו גם בטרם בחירת המקום לכנס את כולם למטבח או הסלון ולבנות יחד את תוכנית החופשה שלכם. כך תזכו להתלהבות רבה מצד הילדים וגם לשיתוף הפעולה המלא מהם למשך כל השהות. חופשה נעימה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים