חוגגים מחוץ לבית: מתחם צימרים למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-10-2016
חוגגים מחוץ לבית: מתחם צימרים למשפחות

עוד חג, עוד מסע קניות מפרך בסופר, עוד מטלות ניקיון, עוד איחולים טלפוניים מנומסים, עוד סט צלחות חדש... האמת? אנחנו בטוחים שלפעמים הייתם מעדיפים שיהיה מישהו שיעשה את כל העבודה הזו במקומכם ושהחג עדיין יעבור בשלום. אז הרשו לנו להציע לכם לחגוג הפעם יחד בתוך מתחם צימרים למשפחות בצפון שיגיש, יפנה ויפנק אתכם עד קצה גבול היכולת. נשמע טוב, נכון? והנה הצצה לכל מה שמחכה לכם כאן:


הכי מגבש, הכי מפנק!


כשכל המשפחה מתגייסת יחד לטובת בילוי משותף, אפשר לשים לב בקלות לאווירה המתגבשת כבר עוד בשלב התכנונים. כאן בתוך מתחם צימרים למשפחות, יש לכם את האפשרות לנצל את העובדה שכולם יחד לטובת ברכות הדדיות, משחקים משותפים ואכילה סביב אותו שולחן, מבלי ש"נציגים" נעלמים כדי לפנות את הכלים או לערוך את השולחן. אפשר ללון יחדיו בשעה מאוחרת, אחרי שכולכם ביליתם יחד את הערב, השלמתם פערים, סיפורים וחוויות, מבלי שמישהו ייאלץ לעזוב מוקדם כי הילדים נרדמו, או כי צריך להחזיר את סבתא הביתה. אתם כאן לפחות עד מחר ואף אחד לא באמת ממהר, כך שההווי המשפחתי נשמר. בבוקר תוכלו לשבת יחד בחצר מול נוף יפה, ללגום מהקפה וליהנות מהשלווה שאופפת את הסביבה.


מתחם צימרים למשפחות


מתחם צימרים למשפחות בחג – מה זה כולל?


בראש ובראשונה – בריכת שחייה גדולה ומעוצבת בה כולכם תיהנו לשכשך. אפשר להביא מראש מזרונים, כדורי ים ומצופים לקטנטנים, צימרים למשפחות כוללים בדרך כלל גם פינות ברביקיו לשימוש חופשי, המון פינות ישיבה ופרטיות מובטחת לאלו מכם המשכירים את כל המתחם כיחידה אחת. מתקנים נוספים כמו חדרי ספא וג'קוזי ספא זרמים הם כמובן בונוס מצויין למבוגרים שבחבורה, שאפשר לנצל גם כמתנת חג מרגשת משאר בני הבית. מתחם צימרים למשפחות כולל כמובן יותר מיחידת נופש אחת או שתיים, כך שהמשפחה המורחבת יכולה להתפצל ללינה לפי המשפחות, או אם תרצו, גם חלוקה לצימרים רק עבור הילדים, חבורת המתבגרים וכו'. צימרים מומלצים לחג הם ברובם אלו השוכנים בקרבת אטרקציות רבות וטובות בסביבה המתאימות לכל הגילאים ובהם ניתן לצאת בבוקר שלמחרת לבילוי משותף: רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים וגם מסלולי הליכה נעימים ויפים בנחל או ביער הקרובים אליכם.


לפי שסוגרים – הפרטים החשובים שכדאי לברר


כל מתחם צימרים למשפחות, חייב לעמוד במספר תנאים עיקריים על מנת להבטיח לכם שהות רגועה ואיכותית. ראשית – עליכם לוודא שהמתחם כולל בכל יחידה גם ספות נפתחות, אופציה למזרונים ולולים לתינוקות כך שלכולם יהיה מקום נוח ללון בו. בחלק ממתחמי צימרים למשפחות, תוכלו למצוא אף קומת גלרייה המיועדת לילדים וחדר שינה נפרד להורים. יש לשים לב לנראות הכללית של הבריכה ולוודא שהיא מוקפת בגדר בטיחות או הגבהה ומדרגות גישה למים, לטובת הילדים. באשר לנושא הארוחות, מומלץ לסכם מראש מול המארחים את נושא הזמנות הקייטרינג לארוחת החג או הבישול העצמי במתחם וכן לתאם מראש הגעתה של ארוחת בוקר אם תרצו בכך. לאוהבי הנוף, ניתן לחפש צימרים בשומרה או בגורן, כנרת המושבה או ספסופה, הנחשבים למבודדים וגובלים בנוף מדהים ומסקרן. כל מקום שתבחרו, ישמח להעניק לכם את ההוויי המשפחתי הטוב ביותר ולעזור לכם לארגן חופשה טובה ואיכותית, שתרצו לחזור אליה גם בחגים הבאים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים