צימרים למשפחות עם בריכה – כיצד תשמרו על הבטיחות בתוך המים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-09-2016
צימרים למשפחות עם בריכה – כיצד תשמרו על הבטיחות בתוך המים?

איזה כיף, אתם יוצאים לחופשה משפחתית של צימרים למשפחות עם בריכה! כבר יש תאריך, כמות משתתפים ורצון עז לפינוק של כולם בתוך המים. ואם אתם כבר מתרגשים ומתפללים לתאריך המיוחל, אין לנו ספק שהילדים שלכם כבר סופרים את הימים בלב. האמת היא שההתרגשות של הילדים היא החלק המנה ביותר בסיפור הזה ואתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מנוחה ראוייה, בעוד שהם משחקים יחדיו בתוך המים.


נמנעים מסכנות ומכינים מראש את הילדים לחופשת צימרים למשפחות עם בריכה


בעוד שלהתרגשות הילדים יש המון צדדים חיוביים, היא נושאת בתוכה גם חיסרון קטן – חוסר תשומת הלב שלהם לסכנות אפשריות במתחם הצימרים. בעוד שבבית לכם ההורים ישנם חוקים קפדניים בנוגע לריצות, לקפיצות על המיטה או הספה וללכלוך ברחבי הבית, במקום חדש, מטבע הדברים החוקים מתאפסים ואף ילד לא באמת מתכנן ללכת בדממה לכיוון הבריכה, להימנע מריצות וכדומה. לכן, עוד בטרם היציאה לחופשת צימרים למשפחות עם בריכה, מומלץ לכנס יחד את הילדים לשיחה משפחתית ולהכין אותם ככל הניתן למה שמצפה לכם במתחם, לתאר להם את המקום ולהראות להם תמונות ממנו. לאחר שתבצעו זאת, תוכלו לדרוש מהם גם לכבד את חוקי המקום: להימנע מריצות ליד הבריכה, לא לבצע קפיצות ראש במים הרדודים ולהימרח בקרם הגנה לפני כל יציאה לשמש. תופתעו לראות איך שיתוף הפעולה וכיבוד החוקים שלכם בקרב הילדים יהיה מרשים לטובה.


מגוון צימרים למשפחות עם בריכה


אתם יודעים מה המשפחה צריכה – הגדירו מראש את הסביבה המתאימה


אם אתם מתכננים חופשה רק לכם ולילדים, ללא משפחות נוספות, מומלץ שלא תפנו לחיפוש צימרים למשפחות עם בריכה, אלא נסו לחפש את המקום שלכם תחת הביטוי: צימרים עם בריכה פרטית. כך לא תפגשו בהפרעות במתחם כלל ותוכלו להתגבש יחד – רק אתם. אך כיצד תדעו האם הבריכה שבחרתם מתאימה בהכרח לילדיכם? ראשית – צפו בתמונות הבריכה עצמה ובדקו האם הריצוף סביבה איכותי ובטוח להליכה? האם ישנו מעקה בטיחות או מדרגות מסודרות לתוך המים? האם חצר הצימר מגודרת ובאמת שומרת על הפרטיות שלכם? לאחר מכן תוכלו לשאול את המארחים של הצימר שראיתם בנוגע לעומק הבריכה והתאמתה האישית עבורכם. אם הבריכה שראיתם צולמה בתמונות כשהיא ממוקמת ממש בקצה הנוף דוגמת הבריכה המפורסמת של מתחם צוק גמלא הייחודי, מומלץ לברר היטב שלא ניתן לגשת לקצה ולעמוד עליו בשום דרך.

צימרים למשפחות עם בריכה אינם נוהגים לספק לאורחיהם מזרוני ים ומתנפחים ועליכם להביא אותם יחד איתכם מהבית. לכן, שימו לב בטרם ההגעה לגודלה של הבריכה (ניתן לשאול את המארחים מהו אורכה ורוחבה) ולפיכך להגדיר אילו מתנפחים תביאו עמכם. ריבוי גדול מידי של מזרוני ים למשל בתוך בריכה קטנה יחסית, עלול למנוע מהקטנים יותר לשחות או לצוף בבטחה וכן הצפיפות שלכם בפנים תורגש היטב. אם אתם משפחה גדולה המחפשת צימרים למשפחות עם בריכה, מומלץ לחפש מתחם בעל בריכה רחבה וגדולה, דוגמת אחוזת טרה קוטה, המציעה בריכה חצי אולימפית בה סביר להניח שלא תתנגשו זה בזה ותציידו את הילדים במגוון רב של מתנפחים. אם צימרים עם בריכה פרטית רציתם – הכינו מראש לכל אחד את המזרון האישי שלו והביאו כדור ים על מנת שתוכלו לשחק בהנאה וכמובן לנוח ולהירגע בדיוק כפי שרציתם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים