נופש חלומי עם היסטוריה מפוארת: צימרים למשפחות בראש פינה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-10-2016
נופש חלומי עם היסטוריה מפוארת: צימרים למשפחות בראש פינה

לאן שלא מזיזים את האצבע על מפת הצפון, אפשר לפגוש באיזה אתר מעניין שמסתיר מאחוריו סיפורים מסקרנים ונוף שאפשר להתאהב בו בקלות. רבים כל כך המקומות, שאפשר ללכת בתוכם לאיבוד בקלות, עוד לפני שהנעתם בכלל את הרכב ונסעתם לכיוון. אבל יש משהו דווקא בראש פינה, שבולט מעל כל השאר ומושך אליו מבקרים כבר עשרות שנים ברציפות.


עוד הרבה לפני שיש צימרים למשפחות בראש פינה, יש כאן את כל מה שהמטייל הפנימי שבכם צריך: נוף פראי מדהים, מבנים ומרצפות בבנייה עתיקה היישר מהמאה ה-18, נחל זורם מסביב, שדרת מסעדות וסיפורים ללא הפסקה מאז תקופת קום המושבה ועד היום. בנוסף לכל ההווי התרבותי המרשים הזה, השכילה ראש פינה שהייתה מחלוצות ההתיישבות בארץ, לקשט את שטחיה בעשרות צימרים למשפחות בצפון, שעם השנים הפכו למתחמי אירוח כפריים מפוארים למדי ועתירי ניסיון של שנים בחוויית האירוח ובתודעת שירות מפותחת, שעברה הלאה אל הבנים הממשיכים במרוצת הדורות. כך יצא שמה של המושבה כאחד המקומות הטובים והנחשבים להימצא בהם ושהצימרים שבה מתעלים על הרבה מאוד צימרים בצפוןומושבים תיירותיים לא פחות.


מידע על צימרים למשפחות בראש פינה


צימרים למשפחות בראש פינה ושלל הפעילויות שמסביב


בהשראת בתי היישוב הישן, הוקמו צימרים בראש פינה כחלק בלתי נפרד מההווי שמקיים אותם. קירות אבן גלילית אותנטיים, חצרות ושטחי גן מרהיבים, עיצוב קלאסי מוקפד ואיכותי, המון מרחב ונוף יפה שמלווה את העין מרגע ההגעה ועד לרגע העזיבה. צימרים למשפחות בראש פינהזוכים לפופלריות ולביקוש רב, המאפשרים למארחים להמשיך ולקיים את מסורת האירוח למשך שנים ארוכות ולשמש כמקומות נופש איכותיים ליודעי דבר ולמבינים היטב בתיירות. הטכנולוגיה והשדרוגים שחלו וחלים עדיין בעולם הצימרים, לא מונעים מצמרת העילית של צימרים בראש פינה להוסיף גם אצלם את כל הפינוקים האפשריים ובמרביתם תוכלו למצוא בריכות בנויות גדולות ויפות, מתקני ג'קוזי ספא זרמים ענקיים, מיטות קינג סייז יוקרתיות וחוויית צפייה מרשימה. משפחות עם ילדים יוכלו לבלות את זמנן בטיולים באתר השחזור או גן הברון המיוחדים, להצטלם ולסייר בסביבה, לסיים את היום בארוחה טובה באחת ממסעדות המושבה וגם לתור את האזור ולבקר בשלל הנחלים, מסלולי הטיול ואטרקציות השטח שנמצאות כאן מסביב.


ומה מחכה כאן לילדים?


גם למתארחים בחורף מצפה פינוק אמיתי – נוף מושלג לחרמון וחווייה חורפית מחממת ויוקרתית. צימרים למשפחות בראש פינה נוטים לפנק את המתארחים שלהם גם בארוחות בוקר גדולות, שתייה קלה וחמה, מתוקים וחטיפים. בחלק ממתחמי האירוח הפונים למשפחות אפשר למצוא גם מתקני שעשועים ובריכות שכשוך לקטנטנים, מטבחים חיצוניים ופינות מנגל, פינות מוצלות ומדשאות בהם תוכל כל המשפחה להתרוצץ. באתר השחזור המיוחד מחכות לכם גלריות ייחודיות וחנויות קטנות בהם ניתן לרכוש מוצרים בעבודת יד, אותם מייצרים תושבי המקום. גן הברון והיערות השקטים ששוכנים בחלקה העליון של המושבה מתאימים לפיקניקים וטיולים רגליים נוחים וכן המארחים יוכלו לספר לכם על המקומות הנסתרים שרק הם מכירים.

לינה של צימרים למשפחות בראש פינה, מחייבת את המשפחה לוודא בטרם ההגעה שהמתחם וכן סוויטת האירוח מתאימה לאופי ולגישה של כל בני הבית. חלק מן המקומות כוללים חדרי שינה נפרדים להורים ולילדים ובאלו המעוצבים כחלל אחד, יש לוודא שניתן לספק עבורכם מזרונים נוספים. אם תגיעו להתארח עם כל המשפחה המורחבת, מומלץ להשכיר את המתחם כולו ובכך ליהנות מחופשה פרטית משגעת, עם פעילויות והנאות ללא הפסקה.                                         

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים