ברוכים הבאים למרכז השירות של צימר טופ
תשובות לשאלות חשובות שיבהירו עבורכם את ייחודו של צימרטופ ואיך להזמין צימרים אונליין
מה זה אומר אישור מיידי?
ראית צימר והוא מסומן כפנוי וניתן להזמנה? הוא שלך! מרגע ביצוע ההזמנה הצימר משוריין עבורך לתאריכים שבחרת לפני שיחה עם בעל המתחם.
האם כל חוות הדעת שנשלחו עולות לאתר?
כל חוות דעת שמתקבלת מהזמנה אונליין תעלה עד 2 ימי עבודה (ראשון עד חמישי בין השעות 08:30-15:30) לאחר מעבר על שפת כתיבה נאותה ואפשרות מתן זמן תגובה ראוי לבעל המתחם.
מה נותן לי הצטרפות למועדון SMART ?
חבר מועדון מקנה לך הטבות מיוחדות לימי הולדת / נישואין מבצעים בלעדיים ו30 ש"ח הנחה על כל הזמנה אונליין.
אני מחפש צימר עם קטגוריות ספציפיות, איך אני יכול לסנן חיפוש?
לרשותך מנוע חיפוש מתקדם עם אפשרויות סינון רחבות. לאחר הכנסת התאריכים הרצויים תוכל ללחוץ על 'חפש' ולאחר מכן להשתמש באופציית הסינון, שם תוכל לסנן מבין מגוון רחב של אופציות חיפוש פופולריות הקשורות באבזור ונראות ולהציג עבורך רק את המידע הרלוונטי לך.
מדוע מכניסים פרטי כרטיס אשראי?
האתר אינו גובה תשלום אלא מעביר את הפרטים לבעל המתחם ופרטי הכרטיס משמשים לבטחון בלבד ועדיין ניתן לבטל את האירוח בכפוף לתנאי ההזמנה/ביטול של המקום.
מהו אופן התשלום לצימר?
אצל רוב הצימרים התשלום הינו במעמד האירוח בלבד, אולם ישנם צימרים בהם תוכלו לשלם טרם ההגעה.
האם האתר מתייחס רק לצימרים לזוגות?
לא. האתר מציע מגוון רחב של צימרים המתאימים בין היתר למשפחות, ימי כיף, זוגות חברים וכמובן עיקרו מוצע לזוגות.
אם יש למתחם כמה חדרים שונים, איך אני יודע איזה תמונה שייכת לכל חדר?
על מנת להיכנס לחדר ספציפי תוכלו לגשת לגלריית החדרים שמוצגת בתחתית המסך, שם כל חדר מוצג תחת שמו ובעל גלריית תמונות משלו.
האם אני יכול להזמין בהזמנה און-ליין כמה צימרים שונים ואחרי זה להחליט איפה לנפוש?
כן. ניתן להזמין כמה צימרים שונים במקביל. לצורך אישור ההזמנה על בעל הצימר להתקשר אלייך ולקבל פרטי כרטיס אשראי לבטחון.
האם אני יכול להזמין ישירות מבעל המתחם?
כן. ניתן להתקשר למספר המוצג בדף המידע של המתחם ולהזמין טלפונית את הנופש.
הפרטים שלי מאובטחים?
כמובן. האתר עובד עם מערכת אבטחהSSL שמאבטחת ושומרת את הפרטים ללא כל שימוש חיצוני. אך ורק במידה וסימנת כי ברצונך לקבל מיילים מהאתר, באופן אוטומטי ישלחו אלייך מיילים אודות מבצעים ומתחמים שונים.
האם ניתן להגיע למתחם מבלי שיחת טלפון מבעל המתחם?
על האורח לתאם הגאה עם בעל המתחם, במרבית המתחמים בעל המתחם יצור קשר לאמת את ההזמנה ולוודא שהכל מובן, אך חובת תיאום ההגעה חלה גם על האורח.
מה ההבדל בין הזמנה באישור מיידי ל-בקשת אירוח?
באתר ישנן שתי סוגי הזמנות. הזמנה באישור מיידי: מתחמים אשר תפוסתם מעודכנת תמיד וההזמנות מאושרות באופן מיידי. בקשת אירוח: מתחמים אשר תפוסתם לא תמיד מעודכנת לכן הבקשה נשלחת לבעל המתחם ואם המתחם פנוי הוא מאשר את הבקשה.
מתי ניתן לרשום חוות דעת על מתחם נופש באתר?
חוות דעת ניתן לרשום רק כאשר ישנה הזמנה במערכות צימרטופ (אונליין או ממערכת שלחית ההזמנות של בעלי המתחמים) ורק לאחר שהאירוח התרחש בפועל.
מהו מועדון SMART?
מועדון SMART הינו מועדון החברים של צימרטופ והוא מספק הנחות ומבצעים בלעדיים לחברי המועדון ומערכת אישית למעקב אחר ההזמנות שלכם באתר.
כיצד ניתן להצטרף למועדון SMART?
ניתן להצטרף באמצעות חשבון הפייסבוק או חשבון הגוגל שלכם עם הרשמה קלה וידידותית שלוקחת פחות מ-30 שניות.
האם מועדון SMART כרוך בתשלום
לא, מועדון SMART אינו כרוך בתשלום, להפך. מועדון SMART חוסך לכם בעת הזמנת חופשה.
איך אני צופה בהזמנות שלי דרך מועדון SMART?
בעת ההתחברות למועדון SMART ניתן להיכנס לאזור האישי הנמצא בצד שמאל העליון ובלחיצה על "ההזמנות שלי" יפתחו לכם כל ההזמנות העתידיות, הממומשות והמבוטלות.
מה זה אומר "צימרים לזוגות"?
צימר לזוגות הינו צימר המעניק לזוג תחושה של רומנטיקה, אינטימיות ופרטיות. לא כל צימר חייב לענות על שלושת הקריטריונים האלו יחד, אך עליו לענות לפחות על אחד מהם בחיוב על מנת להיחשב כצימר לזוגות.
צימר לזוגות הוא רק צימר פרטי ללא ילדים?
ממש לא. בתוך החוויה הזוגית הצימרים מתחלקים לכמה חלקים. יש צימרים שמקבלים אך ורק זוגות בכל עונות השנה ואין אופצייה להוספת אורחים נוספים. הסוג השני מתאר מתחם גדול ומרווח, המכיל מס' צימרים במקביל בעל אופציית הוספת ילדים עבור החופשה.
איפה אפשר למצוא צימר יוקרתי לזוגות?
באתר קיימים מגוון רחב של מסנני חיפוש על מנת להקל עבורכם את החיפוש אחר החופשה האולטימטיבית. בנוסף, אם ברצונכם לצפות אך ורק בצימרים יוקרתיים תוכלו להיכנס לאתר קרם וליהנות מצימרים יוקרתיים בלבד.
מהי ההתחייבות למחיר הטוב ביותר?
אנחנו מתחייבים למחיר הנמוך ביותר למזמינים אונליין. במקרה ולאחר שהזמנתם מצאתם את אותו המתחם במחיר נמוך יותר אנחנו נשווה אותו כפי שמופיע בתקנון האתר.
האם ניתנת הנחה נוספת מעבר למבצעים לחברי מועדון?
בחלק מהמתחמים תינתן הנחה נוספת/ הטבה עבור חברי מועדון הלקוחות.
איך אני יודע מהן שעות הכניסה והעזיבה למתחם?
שעות הכניסה והעזיבה מצוינות בתנאי ההזמנה של כל מתחם.
האם ניתן לשלם בכרטיס אשראי בתשלומים?
בכפוף לתנאי ההזמנה של כל מתחם.
במידה וארצה להוסיף להזמנה תוספות כגון א.בוקר / עיסויים כיצד אוכל לעשות זאת?
ברוב המתחמים באתר יש לך אופציית בחירה של תוספות שונות בעת ההזמנה, במידה ותבחר באופציות אלה מחירן יתווסף באופן מיידי להזמנה. בחלק מהמתחמים תוכל לבצע את ההזמנה ללינה ובמידה ותבקש להוסיף תוספות כלשהן תוכל לעשות זאת מול בעל המתחם.
במידה וברצוני לבקש בקשות מיוחדות כיצד אוכל לעשות זאת?
במידה ויש לך בקשות מיוחדות תוכל להפנות אותן אל בעל המתחם, לפני או לאחר ההזמנה.
האם אני מקבל אסמכתא לאחר שביצעתי הזמנה?
ברגע שסיימת לבצע הזמנה, ההזמנה נשלחת אליך למייל עם כל הפרטים.
מתי ההזמנה שלי מאושרת באופן סופי?
ברגע שסיימת לבצע הזמנה היא מועברת אל בעל המתחם. בעל המתחם יצור עימך קשר על מנת לקחת אשראי לביטחון ומרגע זה היא מאושרת באופן סופי.
כיצד אני מבטל הזמנה במסגרת אופציית ביטול חינם?
לאחר ביצוע הזמנה נשלח אליך למייל אסמכתא שכוללת גם את התאריך הסופי שעד אליו תוכל לעשות שימוש באופציית ביטול חינם. לצד התאריך מופיע לך לחצן ביטול הזמנה שמאפשר לך לבטל את ההזמנה באופן מיידי.
כיצד אני מבטל הזמנה ומה הם תנאי הביטול שלא במסגרת אופציית ביטול חינם?
בכפוף לתנאי ההזמנה של כל מתחם.
לא מצאת תשובה לשאלה שלך?
תמיד ניתן ליצור עימנו קשר בטופס הבא