את זה אתם חייבים לקרוא: כל מה שצריך לדעת על דילים לצימרים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-12-2016
את זה אתם חייבים לקרוא: כל מה שצריך לדעת על דילים לצימרים בצפון

מה גורם לכם לצאת לחופשת צימרים בצפון עם ילדים? עם בני הזוג או בני המשפחה? יכול להיות שסתם הרצון העז להתנתק ולנפוש ויכול להיות שגם דיל אטרקטיבי במחיר שנראה טוב מידי כדי להיות אמיתי.

לא פעם הזכרנו את התרבות הצרכנית שלפיה רובנו חיים "ממבצע למבצע" ורוכשים בזכותם דברים שכלל לא חשבנו עליהם קודם, פשוט כי נדמה שאם לא נממש אותם עכשיו, המחיר לא יחזור על עצמו פעם נוספת. אך מה קורה כשמחפשים דילים לצימרים בצפון ומוצאים מחירים נמוכים באופן חריג? ברוב המקרים לצערנו, המקומות המציעים נופש איכותי וטוב במחיר שאינו עולה על 300 ₪ לא באמת מספק את הסחורה. על מנת לזכות בכל זאת באיזשהו רווח, מורידים המארחים הרבה מתנאי האירוח, מה שאומר שלא תזכו בהכרח לקבל תמרוקי רחצה, החלפת מגבות ופינוקים מקובלים כמו יין, פירות וערכת קפה. ההצפה בתחומם של דילים לצימרים בצפון מנסה להבליט את המתחמים המעניקים את המבצע ולשכנע את הנופשים להתארח דווקא אצלם, נובעת מתוך רצון כנה ואמיתי לארח בכל מצב וגם כשהביקוש נמוך, גם מתוך הצורך להתפרנס ולהמשיך להתקיים. אולם חשוב ההבדל שבין דיל ריאלי לכזה שניתן לכם במה שמכונה "כמעט חינם".

 

איך מוצאים דילים לצימרים בצפון למקומות איכותיים באמת?

 

ראשית, את הדיל שלכם יש לחפש באתרים המקובלים והפופולאריים ולהיות מוכנים לתשלום של 500-600 ₪ בממוצע. במחיר הזה אתם אמורים לקבל את הכל מהכל: ג'קוזי תקין ואיכותי בחדרים, פינוקים סטנדרטיים למדי כמו מגבות גוף, תמרוקי רחצה, ערכת קפה, יין טוב וכיבוד נוסף לפי תנאי האירוח האישיים של המקום, סביבת גן מטופחת עם פינות ישיבה ובריכת שחייה. הדיל לרוב יפחית במחיר שתשלמו בעיקר באחוזים – עשרה אחוזי הנחה בהזמנה לרגע האחרון למשל. במקומות רבים תוכלו ליהנות מדיל של ארוחת בוקר כלולה, עיסוי זוגי או אטרקציה, לילה שני בחצי מחיר, שהות עם הילדים ללא תשלום נוסף ועוד.

 

הכל על דילים לצימרים בצפון


כל שעליכם לעשות הוא לחפש דילים לצימרים בצפוןבמקומות הפופולאריים יותר לנופש. צימרים בגולן למשל ידועים ברמת האירוח הגבוהה שבהם ולכן קשה לנו להאמין שתמצאו בהם מתחמים רבים שאינם משתלמים, גם אם פצחו בהנחה טובה. אם מצאתם מקום שהמחיר בו נשמע נמוך וחלומי מהרגיל, אנחנו בהחלט ממליצים לשקול פעמיים. מקום אטרקטיבי מומלץ ונוסף לנופש הוא חיפוש צימרים בגורן – המושב הפסטורלי השוכן בגליל המערבי – גם בו תרבות הנופש נחשבת לאיכותית וברמה גבוהה, כך שלא תהיה לכם שום סיבה לאכזבה.

 

קבלו החלטות לא רק בגלל המחיר

 

לפני שאתם סוגרים נופש שמסתמך על דילים לצימרים בצפון, אנו ממליצים לברר טלפונית מול המארחים מה כולל המחיר, מהו הנוף שרואים דרך החלון ובעיקר מהו המחיר הרגיל ללילה – שלא בדיל שמצאתם. תשובות אלו בתוספת ההתרשמות האישית שלכם מבעל המקום יובילו אתכם לבסוף להחלטה הטובה ביותר עבורכם. זכרו שמתחמים המספקים דילים במחירים נמוכים מידי מהממוצע יכולים להתאים לכם בתנאים מסויימים בלבד – כמו אם חיפשתם רק מקום להניח בו את הראש ללילה, אך בהחלט לא כמקום אירוח מפנק שבו תזכו לשירות ולתנאים מיוחדים, כפי שמגיע לכם בענף שליבו ועיקרו הם הפרטיות, האינטימיות, היחס החם והאירוח האישי המעולה שנועדו הצימרים לספק לכם מלכתחילה

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים