מגיעים לאירוח צימרים בגולן למשפחות? קבלו 5 מקומות שחייבים לראות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-09-2016
מגיעים לאירוח צימרים בגולן למשפחות? קבלו 5 מקומות שחייבים לראות

נחל ג'ילבון – מסלול ה"חובה" של הצפון


אין סיכוי שלא עברתם כאן פעם בטיול השנתי, בתנועת הנוער או כחיילים. ואם באמת לא זכור לכם שהייתם כאן אי פעם, תסלחו לנו, אבל אנחנו מרימים גבה. מדובר באחד המסלולים היפים והמהנים לכל גיל שמורכב ממים זורמים, בריכות נסתרות קטנטנות ושני מפלי ענק: מפל הג'ילבון ומפל דבורה. אם אתם משפחה המתארחת במתחם צימרים בגולן שמעוניינת במסלול הליכה מעגלי קל, נעים וקצר – זה בדיוק המקום. למטיבי הלכת מצפה מסלול ארוך יותר ואתגרי שאינו מעגלי, בהמשך המפל.


מבוא חמה – חוויית טבע מדהימה


אם אתם שוהים במתחם צימרים ברמות, חד נס או כל מיקום קרוב אחר בדרום הרמה ובסמוך יחסית גם לאזור הכנרת, זה בול בשבילכם. מושב מבוא חמה נמצא בתצפית מדהימה על כל אזור הכנרת ובקצה שלו ישנו שביל הליכה קצר שמוביל עד למעיין יפהפה מול כל הנוף. כדאי גם לבקר במצוקי מבוא חמה הסמוכים ולראות את פריחת החלמוניות המרהיבה של עונת הסתיו. כדאי לדעת שהמושב גם נמצא על הדרך לחמת גדר ואין דבר טוב יותר מחופשה רומנטית של צימרים בגולן ומעיינות חמים שיפנקו אתכם כמו שצריך.


המג'רסה – הטיול המומלץ של מארחי צימרים בגולן למשפחות


הנה הטיול המגניב הזה שחיכיתם לו: מסלול רטוב עד הברכיים לאורך הנחל, שבסופו יש מפגש עם הכנרת שאליה הוא זורם. המסלול של נחל המג'רסה עובר ברובו בתוך המים, הוא קריר ומוצל ואפשר ליהנות ממנו לאורך כל הקיץ ועונות המעבר, כל עוד לא קר כך שעונת החגים הופכת אותו ליעד שווה ואטרקטיבי במיוחד לכל מי שמעוניין ליהנות מהאזור ועדיין להתרגש מהזרימה המפוארת ומכמה אנשים שמועדים בתוך המים בטעות. לאלו מכם המתכננים לשכור צימרים בחד נס, כדאי מאוד למהר ולנצל את החוויה לפני בואו של החורף. אין לנו ספק שבשנה הבאה כבר תחכו להגיע לכאן שוב.

שמורת הר אביטל – רמת הגולן במיטבה

אם תשאלו מארחי צימרים בגולן למשפחות על המקום המומלץ לתצפת ממנו על הנוף, כנראה שלכאן הם ישלחו אתכם. מדובר בעמק עצום ובו שני הרי געש מפורסמים: אביטל ובנטל. כאן לאורך מדרונות ההרים והעמק שנפרש ביניהם נפגשים אבני בזלת, יערות טבעיים, אגמים קטנים וצמחי בר נדירים ביותר ברחבי ישראל. אפשר לשלב את הטיול עם ביקור בפארק הוולקני הייחודי, יער אודם הסמוך והג'ובה הגדולה ופסגת הר בנטל, בה נמצאים מוצב צבאי משוחזר ובית הקפה המפורסם "קופי ענן" השוכן אי שם בקצה הנוף. כיף!


בילוי בעת אירוח - צימרים בגולן למשפחות


מעלה גמלא – הכי מגוון בסביבה


היסטוריה מפוארת, ארכיאולוגיה ייחודית, תצפית נדירה על נשרים וגוזלי נשרים לאורך כל המסלול, נוף מושלם, המפל הגבוה בישראל, סלעים מסתוריים בצורת שולחן וכנסיה עתיקה נפגשים כולם לאורך אחת הנקודות המרשימות והפופולאריות ביותר עבור מטיילי ומתארחי צימרים בגולן למשפחות. מומלץ להגיע הנה בעיקר סתיו, בחורף ובאביב כך שבחגים תהיה לכם הזדמנות נפלאה לשלב צימרים בצפון וטיול רומנטי או משפחתי מלא בכל טוב. גמלא קרובה לאורחים השוכרים צימרים ברמות ואל תשכחו גם לבקר את היקב המפואר והאיכותי שלה, לחזור חזרה לצימר וליהנות מכוס מרלו במרפסת היפה, היכן שהאוויר נקי והנוף גורם לכם להחסיר פעימה בכל פעם מחדש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים