בגלל הנוף, השירות והאטרקציות: צימרים בגורן עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-12-2016
בגלל הנוף, השירות והאטרקציות: צימרים בגורן עם בריכה

מכל אזורי הארץ, אנחנו מאמינים שהגליל המערבי התברך בכמות הנכבדת ביותר של אזורי טבע ונוף. השילוב הזה שבין הים, ההרים והיערות הירוקים העצומים הוא מרהיב במיוחד ומספק תאווה לעיניים משחר הימים, עוד הרבה לפני שמישהו החליט לקרוא לזה "גליל". האזור המופלא הזה טומן בחובו בנוסף גם עשרות מבנים ושרידים עתיקים מתקופות שונות לאורך ההיסטוריה, סיפורי מלחמות מסמרי שיער וגם לא מעט סיפורי התיישבות.


ואלו הסיבות שבגללן הכי שווה להתארח כאן


נעבור לנושא האמיתי שלשמו התכנסנו – צימרים בגורן עם בריכה. מושב גורן נחשב לאחד המושבים הענפים והמוצלחים ביותר בתחום התיירות הגלילית, הממוקם בסמוך לאזורים המרהיבים ביותר ולנופים עוצרי נשימה. המפורסמים שבהם הם נחל כזיב ומבצר המופור, כאשר לצידם הוקמו שדות חקלאיים ומטעים רבים. מדובר למעשה באחד המושבים המשגשגים בגליל, המתנשא לגובה של כ-340 מטרים מעל פני הים ומקנה לתושביו ולמתארחים בו אווירה כפרית מיוחדת, בלב נוף ארצישראלי אותנטי ומרתק. על מנת למקסם את יתרונותיו המוצלחים של המושב, הוקמו בו לצד החקלאות ומסלולי הטיול הצמודים, גם עשרות צימרים הפועלים למשך כל השנה. מכיוון שמדובר בהוויה תיירותית נחשקת ביותר, מקפידים מתחמי הנופש על איכות גבוהה מן הרגיל וסטנדרטים פורצי דרך בכל הקשור לחופשות זוגיות, משפחתיות וקבוצתיות. צימרים בגורן עם בריכה מתפצלים לשני סוגים כמקובל: האחד – מתחמי צימרים רומנטיים בצפון, הכוללים בקתות עץ אותנטיות ומספר יחידות באותו המתחם המתרכזות יחד סביב בריכה גדולה. השני – סוויטות מפוארות במיוחד שנועדו להעצים את חוויית השהות עד קצה גבול היכולת. רעיונות שמיושמים כיום בשלל מושבי הצפון כמו בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי ספא וארוחות מלכותיות, פותחו והשתכללו כאן ממש, כאשר המושב עצמו הוא זה שמגדיר את "הדבר הבא" בתחום התיירות והנופש בצפון.

 

הכל על צימרים בגורן עם בריכה


לצד עשרות צימרים בגורן עם בריכה המיועדים למשפחות, קיימים גם מתחמי יוקרה לזוגות בלבד, מבין המפוארים והנחשבים ביותר בכל רחבי הארץ. אולם הניסיון רב השנים בהכנסת האורחים של המושב, הביא את המארחים לייצר גם מקומות "ביניים" אקסקלוסיביים המתאימים למגוון רחב של קהלים. אחת הדוגמאות הבולטות לכך מהשנה האחרונה הוא מתחם אלומות יוסף – סוג של מתחם קונספט יוקרתי מסוג חדש הפונה הן למשפחות והן לזוגות ומציע לכל סוויטה בריכה פרטית יפהפייה משלה, בעוד שבמרכז המתחם נמצאות לא פחות משלוש (!) בריכות שחייה נוספות: בריכה חצי אולימפית, בריכת ילדים עצומת מימדים ובריכת זרמים המיועדת לעיסוי, לפעילות ספורטיבית ולשיפור הבריאות הגופנית.


צימרים בגורן עם בריכהוהאטרקציות שמסביב


לאלו מכם התרים אחר צימר בגליל שנמצא בסמוך לאטרקציות רבות, כדאי לדעת שמושב גורן נמצא "בלב העניינים" ומספק גישה נוחה ומהירה לחופי הים בהם אינספור פעילויות ספורט ימי מצד אחד וכן מבחר מסלולי טיולים כאמור, שבהם ניתן ליהנות מפעילויות שטח רבות כמו רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, טרקטורונים, רייזרים ואופניים. משפחות המעוניינות להתארח במתחם צימרים בגורן עם בריכה ומחפשות פעילות מקורית עם הילדים, ישמחו לדעת שבסמוך נמצאים גם פארק גורן המפורסם, מערת קשת, אגם מונפורט שנחשב לממלכת ילדים עצומה בפני עצמו, מבצר יחיעם המרתק ועוד. זוגות המעדיפים צימרים רומנטיים בצפון, יוכלו לשלב את כל אלו עם מבחר מסעדות טובות ומתחמי בילוי נחשבים ולשוב לאחר מכן אל הצימר היפהפה, הבריכה החלומית והנוף הפראי שמסביבה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים