נופש כשר וייחודי: צימרים לדתיים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-12-2016
נופש כשר וייחודי: צימרים לדתיים בצפון

תתפלאו, אבל צימרים לדתיים בצפון הם מזמן לא עוד נישה זניחה בענף התיירות הכפרית. לפי נתוני משרד התיירות מרבית הנופשים כאן מידי שנה הם מהמגזר הדתי המגיעים לנפוש במתחמי צימרים למשפחות גדולות וליהנות מאורח החיים הפסטורלי והמרגיע שמספק הצפון לכל הבאים בשעריו.


מה כוללים צימרים לדתיים בצפון?


כל מתחם צימרים למשפחות או זוגות מהציבור הדתי הוא בדרך כלל בדיוק אותו הצימר הרגיל כמו שאנו מכירים אותו. צימרים אלו ממוקמים במושבי הצפון הרבים ובלב הנוף, מעוצבים במרביתם כבקתות עץ ומכילים בריכת שחייה, סביבת גן מטופחת וכמובן – רומנטיקה. מבחינת התכולה, על הצימרים הללו לספק לכם את כל הדרוש לשמירה על השבת, מתוך הבנה שרוב המתארחים מעדיפים להגיע הנה בסופי השבוע. לא משנה אם בחרתם להתארח במתחם יוקרתי על יד הכנרת או במתחם צימרים בגליל עליון - כאן בתוך הצימר שלכם תוכלו למצוא פלטת שבת ומיחם, כלים חד פעמיים, כיבוד כשר ובחלק מהקומות גם שעון שבת או מיטות נפרדות. המארחים מחוייבים להעניק לכם אפשרות ליציאה מאוחרת בשבת כך שלא תאלצו לחשוש מפני הפינוי המוקדם כמקובל במתחמי נופש ומיקום הצימרים נמצא לרוב בקרבת בית הכנסת המקומי במושב שבו אתם שוהים. חוקי האירוח של צימרים לדתיים בצפון מוקפדים וברורים מאוד: לא משנה מהם המנהגים וההלכות אותם תקיימו במסגרת האירוח, כאן תוכלו למלא אותם כרצונכם וללא שום הפרעה.


הכל על צימרים לדתיים בצפון


על הצימר - מבפנים ומבחוץ


גם באשר לסביבה הציבורית קיימת מסגרת חוקים שנועדה לשמור על כלל האורחים. אמנם לכולנו חשובה הפרטיות בתוך הצימר שלנו, אך עבור שומרי המסורת מדובר בתנאי הכרחי של ממש. לכן, צימרים לדתיים בצפוןיאפשרו לכם ליהנות מחופשה מפוארת יותר, שבה קיימים בריכה וג'קוזי ספא אישיים – מבלי לחלוק אותם עם אורחים אחרים. במקומות אלו סטנדרט האירוח נותר זהה גם בימי חול כמו בשבתות ובחגים. ועל כן תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי גם האורחים הנוספים במתחם לא יורשו להבעיר אש בשבתות ולהשמיע מוזיקה, להתקרב לשטחכם הפרטי (אם קיימת בו חצר המיועדת לכם בלבד) ולקיים כל צורת בילוי הפוגמת בקיום המצוות. חשוב לציין כי גם מרבית המארחים במתחמי נופש אלו הינם דתיים או מסורתיים, בעלי הבנה אישית לצרכים שלכם. כאן בנוסף ניתן למצוא שלל פעילויות לילדים כמו מתקני שעשועים, מדשאות רחבות ואפשרות לבילוי מהנה במושב או בקרבתו, אם המדובר ביום חול וניתן לבצע נסיעה קצרה. תוכלו לברר על מסלולי טיול מקסימים ושקטים באזור שבו אתם מתארחים ולשמוע המלצות מאת המארחים שמכירים את האזור היטב. במושבים בעלי אופי דתי כמו דלתון שבו צימרים למשפחות גדולות, עין יעקב וחזון, תיהנו גם משבת רגועה במיוחד בה אין כמעט תנועת מכוניות ורעשים חיצוניים, שכן גם התושבים נוהגים בשמירת המצוות כמקובל.

בטרם הגעתכם אל צימרים בצפון לדתיים, חשוב שתבררו היטב את כל הפרטים שהוזכרו על מנת להימנע מאי נעימויות. מומלץ גם לברר על קבלת ארוחת בוקר כשרה או מסעדה כשרה בסביבה. סביר להניח שאת רוב המידע תוכלו למצוא מראש בעזרת מפרט הצימר והתמונות, אך אסור לכם בשום אופן להתפשר על הנוחות שלכם – דאגו תמיד לשאול. היו סמוכים ובטוחים כי תתאפשר לכם שהייה איכותית, נעימה ומהנה במיוחד.


בדקו גם צימרים ביישובים הבאים:

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים