הכי כיף ביחד! צימרים למשפחות גדולות בדיוק כמו שחלמתם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-11-2016
הכי כיף ביחד! צימרים למשפחות גדולות בדיוק כמו שחלמתם

למשפחה גדולה שרוצה לבלות יחד את החופשה שלה כקבוצה ובאופן פרטי לגמרי עומדת האפשרות לנפוש במתחם צימרים למשפחות גדולות שיספק את כל הצרכים האפשריים: מספר צימרים באותו המתחם עם בריכה גדולה ומשותפת, סביבת גן גדולה ונייטרלית ומספר מקומות אפשריים לטיולים בסביבה הקרובה. אך בשעה שכל מתחם צימרים למשפחות גדולות מכיל את אותם הדברים בדיוק, חשוב מאוד לדעת באיזה מהם הכי כדאי לבחור ומהם הפרמטרים שבכל זאת משתנים מצימר אחד לאחר.


צימרים למשפחות גדולות ברמת הגולן


צימרים ברמת הגולן נחלקים לשני סוגי מתחמים עיקריים: אלו הרומנטיים המיועדים לזוגות בלבד ואלו בעלי מספר יחידות, המתאימים לכם – המשפחה כולה היוצאת יחדיו לנופש. רמת הגולן מיועדת בעיקר לאנשים "מביני דבר", היודעים בדיוק מהם הציפיות שלהם מהנופש ובעלי הידע המתאים בזיהוי הצימרים האיכותיים ביותר. צימרים ברמת הגולן על שלל פינוקיהם, נחשבים ל"עילית" האירוח ובעלי מתקנים יוקרתיים במיוחד, אירוח משובח וקונספט עיצובי מעורר השראה. על כן נחשבת החופשה כאן לכזו שעלותה יקרה יותר, אך בתמורה מובטח לכם פינוק מושלם שנע בין בריכות קיץ ענקיות ופרטיות רק לכם ולמשפחה, בריכות שחייה מחוממות ומקורות במיוחד לחורף ושורה ארוכה של מתקני ספא אישיים כגון סאונה, ג'קוזי ספא וחדרי עיסויים שניתן להזמין אליהם מעסים מקצועיים בכל סגנון אפשרי.


צימרים בגליל העליון – הכי כיף עם הילדים


אם המשפחה שלכם כוללת טווח גילאים נרחב למדי, בוודאי תעדיפו מקום ירוק ושקט הכולל שלל מרחבים עטופי נוף וכמובן הרבה מקום ללינה ולשהייה בגן המתחם. צימרים בגליל עליון נחשבים למתחמי אירוח גדולים מאוד באופן יחסי, בעלי אווירה כפרית אותנטית ובהם ניתן למצוא אווירה חמימה והמון פרטיות, לצד מתקני שעשועים לילדים בחלק מן המקומות. העלות כאן נחשבת לאטרקטיבית יותר ביחס לאזורי צימרים אחרים, אך חשוב לברר מהם בדיוק הדברים שאתם מקבלים, את כל הקשור בנושאי הבטיחות והאבזור בכל אחד מהמקומות שתמצאו.


צימרים למשפחות גדולות בצפון


מתחמי יוקרה לכל המשפחה – האם זה באמת עדיף?


אם כבר התאספתם וקיבצתם את כלל המשפחה, בוודאי תעדיפו לנצל את החוויה במקום "נחשב" שכולל סל פינוקים נרחב ורמת גימור גבוהה. בשנים האחרונות צימרים למשפחות גדולותהופכים למבוקשים יותר בעיקר במקומות היוקרתיים, המספקים קונספטים חדשים לאירוח ומחליפים לדעת משפחות רבות את החוויה האותנטית מסורתית שנועדו לספק הצימרים מלכתחילה. ההבדל במחירים הוא רב, אך אם אתם מבקשים לעצמכם חוויה חד פעמית שבה כל בן משפחה יוכל ליהנות מכל העולמות ובמקום אחד – צימרים למשפחות גדולות שנחשבים ליוקרתיים הם בדיוק מה שאתם צריכים. אך למעשה, אין לכך כל קשר לגיבוש המשפחתי שאתם יכולים להרוויח. בין אם תנפשו במתחם צימרים בשומרהשבגליל המערבי, חד-נס שברמת הגולן או הכנרת, חוויית המשפחה עצמה תלויה אך ורק בכם ובדרך שבה אתם מתכננים את הטיול. לכן אנו ממליצים לחלק את הבחירה שלכם לשניים: ראשית – נסו לבחון את רמת הבטיחות במקום עבור הילדים, להתרשם מהמלצות נוספות ולשוחח עם בעלי המתחם  בנוגע למתקני המקום והאפשרויות העומדות לרשותכם כמו ארוחות, שימוש במתקן הברביקיו וג'קוזי בחדרי השינה. לאחר מכן – שאלו את עצמכם מה עוד תוכלו להוסיף מעצמכם לחוויה: משחקי מים מגבשים, מרחב להתרוצצות, נסיעה מחוץ למתחם וסידור לינה בהתאם לנוחות המקסימלית של כל אחד מכם. אין לנו ספק שתוכלו למצוא את המרחב המשפחתי המושלם ולהתאים את החוויה בדיוק עבורכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים