בקתת עץ רומנטית או פנטהאוז יוקרתי בלב החורש? כל הדרכים לבחור צימרים בסגנון כפרי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-12-2017
בקתת עץ רומנטית או פנטהאוז יוקרתי בלב החורש? כל הדרכים לבחור צימרים בסגנון כפרי

אתם יכולים לקבל את הוילה הכי גדולה, את הבית החכם המושלם ואת הבריכה הכי מהפנטת שתצטלם מדהים לאינסטגרם. ועדיין, לא נמצא תחליף ראוי לחוויה כמו צימרים בסגנון כפרי. המקוריות, האותנטיות, השלווה ותחושת הביחד שמסוגלים לעצב כל חופשה בסגנון נוח ואיכותי הם עדיין הטופיק המבוקש ביותר בכל פעם שזוג או משפחה מגיעים לאתר ומחפשים צימר. כנראה שבכל זאת, החוויה שנועדה להציב אותנו הכי קרוב לאמא טבע היא פשוט הקסם האמיתי. כל המידע על צימרים בסגנון כפרי במאמר הבא מאת צימרטופ:


אז איך בכלל לבחור צימר כפרי ראוי?

כדי ליהנות מחופשה בבקתה חמימה ונוחה, דרוש לכם תקציב ממוצע של 700 ₪ ללילה. יתכן שתמצאו חוויה פרטית ומדהימה בלב הטבע במחיר מופחת בהרבה, אך אם אתם מעוניינים להתפנק, לזכות למתקני מים אישיים כמו ג'קוזי ספא ובריכה פרטית וגם ליהנות מנופים חלומיים ושירות משובח, מובן שתצטרכו לשלם מעט יותר. הרעיון הוא לחפש את הבקתה או הצימר שעונים בדיוק על הדרישות האישיות שלכם: קרוב למסלול טיול, עם אפשרויות ספא מגוונות, ארוחה מיוחדת או דייט רומנטי. קיים מגוון מתחמי נופש כפריים נרחב במיוחד, כך שאנו מניחים שתמצאו את המקום האידיאלי עבורכם בקלות רבה.



3 הצעות נבחרות לחופשת צימרים בסגנון כפרי:

ברוגע אצל נוגה – חופשה יפהפייה וסולידית בבקתה כפרית מקסימה ומאובזרת היטב. והפלוס? פרטיות מוחלטת לזוג המאושר שיגיע הנה! בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי גדול בתוך הצימר ואירוח משובח, כמו שרק במושב רמות הססגוני שמעל הכנרת (דרום רמת הגולן) יודעים להעניק. הצימר מתאפיין בעיצוב כפרי מתוק ועדכני, מתאים לזוג שמחפש בילוי שקט ואיכותי, בלי אף אחד נוסף בסביבה שיפריע.


אגדה בכרם – כזאת אגדה עוד לא הייתה. בלב אחד ממרחבי הנוף המרהיבים ביותר שיכול לספק לכם הגליל העליון, ניצב מתחם כפרי משובח במיוחד המורכב משלוש בקתות עץ ובריכת שחייה מרעננת (לקיץ בלבד). לכל בקתה חלל אישי ביתי חמים ומפואר במיוחד, כאשר סביבו כרי דשא טבעיים ונוף בלתי ייאמן אל מרחבי הטבע המושלמים של כרם בן זמרה – מושב הבנוי בלב כרמי יין ומטעים רבים. הסביבה הקרובה תאפשר לכם לסייר ביקבים, הנחלים ומרחבי הנוף המדהימים, רגע לפני שתחזרו לארוחה רומנטית בסוויטה המפנקת לאור נרות.


%@%@%p-1024x


אלת הגליל – חופשה כפרית יפה ואותנטית ב-3 צימרים כפריים מדליקים ומרתקים בלב הצמחייה וההוויה הגלילית של מושב בצת, סמוך לחופי אכזיב המצוינים לבילוי ולחובבי הטבע והגלים. הארגון של הבקתות בסמוך – זו לצד זו, יאפשר לכם חופשה משפחתית מדליקה או נופש לזוגות חברים שבו כל החוויה בעצם הופכת לפרטית. מתחם הפנים כולל אווירה רומנטית, בעוד בחוץ נמצאים בריכה גדולה, שולחנות משחק והמון מדשאות להתרוצצות ומנוחה.


עוד בנושא

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים