אירוח כפרי בצפון – רשימת המקומות השווים ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-07-2017
אירוח כפרי בצפון – רשימת המקומות השווים ביותר

אתם ממש לא צריכים לטוס רחוק כדי ליהנות מחוויה נעימה, סולידית ורגועה. אירוח כפרי בצפון יוכל למלא את בקשתכם ובמחירים שווים לכל נפש. סידרנו לכם היכרות עם מושבי הצימרים הנחשקים ביותר.



ברוכים הבאים לצפון – טבע, נופים, מים זורמים והמון פנאי לכל דורש. המטרה של צימרים בצפון היא להוציא אתכם מהבית למקום ללא רחוק מידי אך מספיק מבודד שבו יהיה אפשר לספק לכם מנוחה אמיתית, שינה טובה, אוכל טוב ואולי גם כמה פינוקים נלווים כמו בריכת שחייה, ג'קוזי ספא זרמים ומתחם גן כיפי ומלבלב על רקע נופי הצפון.



אירוח כפרי בצפון – מאיפה הגיע הרעיון?


אירוח כפרי בצפון הוא רעיון שהגיע לישראל מאירופה, שם תושבי הכפרים ביערות וההרים נוהגים לארח את המטיילים בתוך בקתות עץ מעוצבות ונעימות ללילה אחד או שניים. כל בקתה שכזו שייכת למישהו שמטפח, מנקה ומסדר אותה דרך קבע ורק דרכו ניתן להגיע וללון בה.





לכן אפשר להגיד שעולם הצימרים הוא פרטי הרבה יותר מצורות נופש אחרות, בהן ההזמנה היא דרך מישהו אחד, ההיכרות עם החדר דרך אדם שני ותפעול הנופש או בקשות מיוחדות של האורחים יעברו דרך גורם אחר לגמרי. בפנים האווירה חמימה ומחבקת: עץ משובח, חלונות גדולים לצפייה בנוף, מרפסת חיצונית לאוויר הצח, ג'קוזי רומנטי ופינת מטבחון זוגית שאליה תוגש ארוחת הבוקר לפני היציאה ליום הטיול בחוץ.


שישה מושבים יפים ונכונים לנופש הבא שלכם:


המושבה כנרת – ממוקמת קרוב מאוד אל החופים הדרומיים של הכנרת ומציעה חוויית אירוח שקטה וכפרית מול הטבע, המטעים החקלאיים וימת הכנרת עצמה.

 

חד נס – מושב אירוח יוקרתי ואנין טעם הממוקם בדרום רמת הגולן, קרוב לחופי הכנרת הצפוניים. כאן תוצע לכם חוויה ברמה גבוהה מאוד הכוללת אופציה לבריכה פרטית ושירות אישי מכל טוב.

 

מעלה גמלא – צוק גבוה ומהפנט שעליו הוקם המושב שכולנו מכירים מתוויות היין המשובח ושמורת הנשרים המפורסמת. כאן אפשר ליהנות מאירוח פרטי מאוד שלמרגלותיו הנוף הפנורמי של כל האזור.

 

כפר חנניה – הגליל התחתון שמור לחובבי המסעות, המרחבים והשלווה האמיתית. על כן במושב כפר חנניה תוכלו לקבל אירוח לפי מידת הפאר והרומנטיקה שמתאימים לכם אישית והמון פינוק.

 

גורן – אירוח כפרי בצפון שיכול להיות זוגי או משפחתי בו זמנית ועדיין להישאר מצטיין בתחום. מושב נחשק בגליל המערבי המציע סביבות נופש מפוארות וגדולות, נופים ירוקים והמון אופציות לטיולים ופעילויות מסביב.

 

ראש פינה– איך לא, אחד המושבים התיירותיים בצפון ישראל, המציע חוויה בניחוח גלילי אותנטי, עם נוף מרהיב לפסגת החרמון בחורף. מתאים למי שיודע להעריך תיירות יוקרתית, מושקעת ובלתי נשכחת.

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים