עד העונג הבא: צימרים יוקרתיים למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-07-2017
עד העונג הבא: צימרים יוקרתיים למשפחות

בעולם שמספק המון שפע והזדמנויות, ממש אין סיבה שתתאמצו כדי להשיג חופשה משובחת כל כך כמו צימרים יוקרתיים למשפחות. בעיקר במהלך הקיץ אפשר לשמוע את הנושא של נופש יוקרתי צף ועולה בהמון שיחות, מה שגורם למשפחות רבות למהר ולבדוק בעצמן את טיב הנופש הזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם שאחרי "חופשת הניסיון" הזו – כנראה ממש תרצו כבר לחזור.


אז מהו בעצם צימר יוקרתי ובמה הוא שונה מצימר רגיל?


עד היום הוצע למשפחה לסוג של שטח כפרי בלב הגליל, הגולן או אזור הכנרת ובו בקתה יפה מעץ עם חצר גדולה ואפשרות לבריכת שחייה קטנה במרכז הגן. צימרים יוקרתיים למשפחותמשדרגים את החוויה משמעותית ומעצימים את כלל הנראות והסגנון שמתחם הנופש יכול להציע: סוויטות בנויות מפוארות בעיצוב מיוחד, גן מלכותי ביותר הכולל גינה מעוצבת ושלל מתחמי ישיבה מושקעים, בריכת שחייה ענקית ומרהיבה הכוללת כניסה רחבה למים, גדר ביטחון לילדים ותאורה פנימית, פיצ'רים מפנקים כמו מכונת אספרסו, מטבח עשיר וטלוויזיות חכמות וכמובן איך אפשר בלי שירות אישי צמוד ושלל פינוקים טעימים לאורך כל השהות. סוג חופשה זה כמובן יקר יותר מאשר אירוח סטנדרטי, אבל הוא ללא ספק שווה את זה בענק! את הצימרים היוקרתיים תוכלו למצוא בכל אזורי הצפון, כאשר בגליל המערבי תמצאו את הכמות הגבוהה ביותר של מתחמי יוקרה אידיאליים למשפחות.


המלצות על צימרים יוקרתיים למשפחות שאתם חייבים לבדוק:


קפלנד – הכירו את המקום שיגרום לכם לשרוק את ה"וואו" הראשון. מתחם הנופש המפואר קפלנד ממוקם בדיוק בקו לנוף הפראי של יערות הגליל ומציע בית אבן גלילי מרהיב (הבית במתת) המשלב בין עיצוב ים-תיכוני אותנטי לבין המון סגנון יוקרתי מודרני. לרשותכם שני חדרי שינה, סלון מפואר, מטבח מאובזר קומפלט ומתחם גן עוצר נשימה עם בריכת זרמים וסאונה יבשה פרטיים אך ורק לכם.


קירוי חורף לבריכת הזרמיםליחידת הבית במתת


אחוזת סלרנו – שלוש סוויטות יוקרה מרהיבות במושב הגלילי המצטיין גורן. לכל אחת עיצוב מודרני, חדר ילדים נפרד, יחידת הורים רומנטית ומפנקת במיוחד והכי חשוב – מתחם גן אישי ופרטי לכל סוויטה עם בריכה פרטית.


סוויטות בשיא הנוף – אם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים למשפחות, בכפר חנניה, קרוב לכנרת, תמצאו שתי סוויטות נחשקות ויפות. לכל אחת חלל שהייה מרכזי, חדר ילדים נפרד וגישה אל בריכת השחייה המדהימה מול הנוף שממוקמת במרכז. מומלץ להגיע עם משפחה נוספת וכך ליהנות ממתחם פרטי לחלוטין!


אחוזה מעבר לאופק – בקתות מעוצבות מלאות יופי ובמיקום חלומי במושב דלתון האטרקטיבי, עם קומת גלריה מדליקה לילדים ובריכת שחייה עצומה במיוחד ויוקרתית שאפשר לבלות בה שעות על גבי שעות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים