היתרונות של צימר משפחתי על פני צימר זוגי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-12-2016
היתרונות של צימר משפחתי על פני צימר זוגי

אם חשבתם לאחרונה על צימרים בצפון לזוגות, בטח חיפשתם לעצמכם צימר זוגי או נופש רומנטי מבלי לחשוב בכלל על האפשרות של צימר משפחתי. צודקים! אך הפעם אנחנו מזמינים אתכם להישאר בראש פתוח ולבדוק גם אסטרטגיית חיפוש נופש נוספת – צימר משפחתי בצפון. בעצם מאז שהוקמו כאן מתחמי נופש כפריים ורומנטיים לזוגות ועד הרחבתם למתחמים משפחתיים מפוארים – השתנה המון. בעיקר בגישה לאופי האירוח שאתם מקבלים במסגרת השהות. צימרים למשפחות בכנרת, ברחבי הגליל ובכל אזורי הגולן יכולים לספק לא רק לאלו המגיעים הנה עם הילדים את כל הפינוקים, אלא גם לזוגות שמעוניינים להרוויח מהחוויה קצת יותר גיוון והנאות.


נהנים יחד מכל העולמות


ובכל זאת – מה ההבדל? נתחיל במה שמאפיין כל צימר משפחתי והוא בעיקר המרחב. זוגות שאוהבים ספייס, הרבה יותר מרחבים ירוקים ובילוי בצימר גדול יותר, יוכלו ליהנות בראש ובראשונה מסוויטה או בקתה גדולה יותר שיכולה להתאים גם למשפחה, אלא שהפעם היא מיועדת אך ורק לכם. אפשר "להיזרק" בכיף על הספה הנפתחת ועל גודל החדרים – אין בכלל מה לדבר. הבריכה החיצונית גדולה יותר שכן היא אמורה להכיל כמות גדולה יותר של נופשים ולצידה עוד אפשרויות למתקנים מהנים כמו ג'קוזי ספא, סאונה, חדרי עיסויים ובעיקר ערסלים ושפע של פינות ישיבה. אם אתם זוג שאוהב בילויים וטיולים, נישה זו של צימרים למשפחות בכנרת או בגליל תתאים לכם במיוחד. צימרים אלו ממוקמים סביב האטרקציות ומסלולי הטיול המומלצים באזור כך שלא תצטרכו לכלות את זמנכם בנסיעה ממושכת רק כדי ליהנות מטיול טרקטורונים או מסעדה טובה. כמו כן, אם תגיעו הנה בתאריכים מסוימים, תוכלו ליהנות מפסטיבלים ואירועים המתקיימים בכל רחבי הצפון וכנראה שגם הם נמצאים ממש בקרבתכם.


צימר משפחתי - יתרונות


צימר משפחתי לזוגות – יתרונות מול חסרונות


אם שכנענו אתכם, אתם כמובן יכולים לחפש צימר משפחתי ולברוח מהשגרה כבר עכשיו. אך לפני שתעשו זאת, עדיין יש כמה דברים חשובים שעליכם לקחת בחשבון. ראשית – צימרים משפחתיים שווה צימרים בצפון עם ילדים ועל כן היו מוכנים וערוכים לאפשרות של ילדים מתרוצצים בעיקר באזור הבריכה. שנית – אם אתם אנשים שאוהבים להתבודד או כאלה שפשוט מעדיפים להיות לבד, כדי שתפנו מראש לאופציית מתחמי האירוח הפרטיים לזוגות – אלו המעניקים לאורחיהם אירוח אישי פרטי עם בריכה וספא בתוספת כל הפינוקים. אופצייה זו הינה יקרה יותר משמעותית ועל כן זוגות רבים המעדיפים להישאר במסגרת התקציב הנמוכה יותר בוחרים באפשרות המשפחתית העממית שלרוב לא תעלה על יותר מ-600 ₪ ללילה בממוצע. באשר לתנאי האירוח – כל צימר משפחתיאו זוגי מחוייב לתנאי שירות איכותיים ולאכפתיות עבור כל הרכב האורחים, לא משנה מהו. לכן מומלץ להסתמך על ביקורות הצימרים. ראיתם צימרים בצפון למשפחות שמכילים גם ביקורת טובה של בני זוג? נהדר. שווה להרים טלפון ולשאול לגבי תאריכים ומחירים. עוד מומלץ לברר מי עומד להתארח בסוויטות או הבקתות שלידכם. אולי בכלל תופתעו לגלות שבצימר הסמוך יתארח זוג נוסף וזו הזדמנות נפלאה גם לפגוש באנשים חדשים. אם אתם מתכננים להגיע בחורף, הסיכויים שלכם לזכות באירוח במתחם משפחתי במחיר מוזל ובפרטיות הם הרבה יותר טובים! פחות אנשים מתכננים את הנסיעה שלהם לנופש בחורף, מה שאומר שיכול להיות ובסופו של דבר תזכו להיות כאן לגמרי לבד...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים