למה דווקא סופ"ש? סיבות טובות להתארח בצימרים באמצע השבוע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-11-2017
למה דווקא סופ"ש? סיבות טובות להתארח בצימרים באמצע השבוע

אין לנו באמת מושג איך ולמה השתרש הנוהל הזה שחופשות קצרות עושים רק בסופ"ש, אבל תאמינו לנו שהחופשה השווה באמת היא זו שמתקיימת דווקא בימות אמצע השבוע. אין פקקים, העלות נמוכה ואין צורך להתאכזב שהסופ"ש נגמר, כי אתם עומדים לחגוג אותו השבוע פעמיים. הנה מספר סיבות מעולות שבגללן אתם ממש צריכים צימרים דווקא לאמצע השבוע:

1. צפיפות מי?

בעיקר בסופ"שים שטופי שמש, הצפון הופך למוקד עלייה לרגל. נראה אתכם מצליחים להיכנס לבניאס לפני שיסגרו את השערים בגלל עומס מבקרים ומי שמצליח לסיים את הפקק המסויט בנחל עמוד תוך פחות משעה מלך. באמצע השבוע כל הכאוס הזה מתפוגג כלא קיים ואתרי הצפון נותרים שלכם ובשבילכם. מקסימום תפגשו בקבוצת תיירים חביבה אי שם על גדת נחל שניר. גם אטרקציות מרכזיות כמו טיולי טרקטורונים ומסעדות נחשבות בסביבה שלכם יהיו פנויות להגעה יותר ספונטנית.

2. כולם פנויים בשבילכם

אלא אם כן מדובר בסוויטת יוקרה לעשירון העליון שיש לה רשימת המתנה גדולה לאותו החודש, תהיו בטוחים שמרבית הצימרים הטובים והאיכותיים באמת יחכו לכם. למקומות טובים יש נטייה להיתפס מוקדם בחגים ובסופ"שים ואם לא הייתם זריזים מספיק, תאלצו לצמצם את אפשרויות הבחירה שלכם משמעותית. באמצע השבוע יורדת כמות ההזמנות וכך מרבית הצימרים נותרים פנויים והבחירה יכולה להיות גמישה ויעילה הרבה יותר. רק להצביע על המקום הנבחר ולהגיע.

%@%@%p-4701x

3. המחירים נמוכים יותר ב-20%

טוב, זה לא סוד שאמצע השבוע הוא החלק הפחות מבוקש בשבוע ולכבודו המחירים יורדים. כל צימר מציע את עצמו בימים ראשון עד רביעי בתעריפים נמוכים יותר על מנת למשוך אתכם להגיע ולכם נותר רק לשלם פחות על צימר איכותי ומפנק שרוב הנופשים ישלמו עליו הרבה יותר. הצימרים מציעים הטבות גם בדקה ה-90 שכוללות הנחות גבוהות, חבילות נופש המשלבות בין לינה ואטרקציה ו-50% הנחה למזמינים לילה שני. שווה.

4. יש חופש מהעבודה

תגידו, יש סיפוק גדול יותר מלהודיע שאתם בחופש בזמן שכולם ממשיכים לעבוד? כל אחד זקוק לפסק זמן שכזה מידי פעם וכיום גם חברות רבות מבינות את הצורך שבנופש חברה המתלבש על תאריכים שנתיים מסוימים. גם אם אתם עובדים במקום שמפנק אתכם מבחינת הנופשים הללו, אל תחכו רק לזמנים שמגדירה עבורכם ועשו לכם יום או יומיים של מנוחה וניתוק כמו שרק אתם מבינים. צימרים לאמצע השבוע הם חופשה קצרה שיכולה למלא עבורכם את המצבורים, לרומם את האנרגיות וגם לאפשר לכם זמן לקבל החלטות עסקיות חשובות.

עוד באתר

צימרים למשפחות

צימרים משפחתיים בצפון

צימרים בצפון לדתיים




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים