המתנה הכי שווה לחג: צימרים משפחתיים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-09-2016
המתנה הכי שווה לחג: צימרים משפחתיים בצפון

תקופת החגים תיכף כבר כאן וההורים שוב מתכננים כמעט חודש רצוף של חופש נוסף לילדים. בשל הרצף הארוך והעובדה שהחגים מתקיימים השנה בימי אמצע השבוע, משפחות רבות עתידות למלא החל מראש השנה הקרוב את כל אזורי הארץ ולנפוש בעיקר במתחמי צימרים משפחתיים בצפון. השנה מרבית הנופשים מתכננים לחגוג ולבלות במגוון צימרים מומלצים, יחד עם כל המשפחה המורחבת, לטייל בסביבה ולנצל את השבועות האחרונים של מזג אוויר חם, נעים ומתאים גם לכל פינוקי המים האפשריים.


צימרים משפחתיים בצפון – אז לאן הכי כדאי להגיע?


בטח תסכימו איתנו שרוב הצימרים כוללים כמובן את אותם הדברים: בקתות או סוויטות מעוצבות, סביבת חצר מושקעת, בריכה ובחלק מהמקומות גם ג'קוזי ספא. לכן אנו ממליצים לבחור את שהותכם הקרובה לאו דווקא לפי גודל הבריכה או היופי של החדרים, אלא לפי המיקום המועדף שבו תמצאו עוד הרבה מה לעשות מחוץ למתחם הצימרים: מסלולי טיול יפים, תצפיות נוף, אטרקציות ומתחמי בילוי שיכולים להעסיק אתכם ואת הילדים למשך כל החופשה. אחד האזורים המומלצים ביותר לכל אלו יחד הוא הגליל העליון, שבו ניתן ליהנות לא רק ממתחמי צימרים משפחתיים בצפון הכוללים בריכה גדולה, חדרים יפים ושירות אדיב ביותר, אלא גם מבחר עצום של פעילויות חוץ נפלאות, מסלולי מים, מסעדות ועוד. תוכלו להתייעץ עם בעלי הצימר ולהבין מה נמצא בקרבתכם, מהי הפעילות המומלצת למשפחות וגם להיות אף מקוריים יותר ולהביא ממש עד אליכם סדנה מיוחדת, טיפולי מסאז' ועוד. חיפשתם מתנה מקורית לכל אחד מבני המשפחה? תוכלו לנצל את השהות שלכם בצימר ולהזמין לכולם ארוחת שף, סדנת אפייה או הפעלה מיוחדת לילדים בתוך המתחם.


חוגגים בצימרים משפחתיים בצפון

הפעילויות המומלצות לכל המשפחה


אורחי צימרים משפחתיים בצפון באזור הכנרת ייהנו מפסטיבל החקלאות וממופעים על המים, באזור הגליל המערבי מפסטיבלי הערים עכו וחיפה בסוכות ובאזור הגליל העליון משפע של סיורים מודרכים, שווקים מקומיים הכוללים טעימות ופעילויות קטיף המתאימות לכל הגילאים. אם אתם מגיעים אל צימרים באמיריםלמשל, תוכלו ליהנות במושב ובסביבה ממבחר יקבים בהם ניתן ללמוד ולצפות בתהליכי הכנת היין וכמובן שהמבוגרים יזכו לטעום. ברמת הגולן מצפה לכם הנוף החורפי המתחלף, מזג אוויר נעים יותר למטיילים בשמורות הטבע ומפגש מרתק עם חיות בר. צימרים משפחתיים בצפוןאינם נמצאים לרוב במרחק הליכה, כך שיש לגייס את הרכבים על מנת להגיע לאתרי הבילוי. יחד עם זאת, מתחמים אחדים כמו צימרים ביער למשל במושב אמירים, ממוקמים בפתחם של מסלולי טיול נעימים וקלילים שיכולים להעניק לכם שעה-שעתיים של בילוי ופיקניק בשטח. אם חשוב לכם שכל המשפחה תשהה בסמוך למסלול טיול שלא מצריך נסיעה, חשוב לברר זאת מול המארחים.

משפחות המתארחות מזה מספר שנים ברצף בצפון בתקופת החגים, יודעות לזהות היטב את ההבדל בין צימרים מומלצים לבין כאלה שלא. לכן כדאי לבדוק את ההמלצות ברשת מהשנה האחרונה, לברר האם חלו שינויים כלשהם במתחם הצימרים לאחרונה או בסביבתו החיצונית ולהיות בטוחים שבידכם כל המידע הדרוש, בטרם סגירת החופשה. אל תשכחו לארוז גם ערכות יצירה לילדים לרגעים ה"משעממים" , להכין משחקי גיבוש למבוגרים שתוכלו ליהנות מהם יחד בערב ולהעביר את החגים הקרובים בצימר איכותי ומפנק, בכיף, באווירה משפחתית ועם המון חוויות. חג שמח!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים