כך תשיגו צימרים בצפון בדקה ה-90

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-07-2017
כך תשיגו צימרים בצפון בדקה ה-90

רוצים חופשה ורוצים אותה עכשיו? מצוין! עשרות צימרים בצפון יציעו לכם ליהנות מהם גם מעכשיו לעכשיו ובמחירים אטרקטיביים. תנו לאחרים להתעסק עם הזמנות מראש ולהמתין שבועות או חודשים עד שיגיע זמן הנופש שלכם. היום תלמדו בעזרתנו מה לעשות כשהדחף לנופש מציק בנפש ולמה באמת הכי שווה לכם להיות זריזים וספונטניים.


למה בכלל שיתנו לי להגיע בהתראה של יום או יומיים?


נתחיל מהשורה התחתונה – צימרים הם עסקים בתחום התיירות וכמו כולם, גם הם מעוניינים לעבוד. משמע – להיות מאויישים בכל יחידות האירוח וכמה שיותר. בעל צימר שאחת היחידות שלו נשארת פנויה בעצם לא ירצה להפסיד ועל כן יש לו את האפשרות לצאת בדיל או הטבה למזמינים צימרים בצפון בדקה ה-90, שאמורים למשוך את המזמינים אליו וכמה שיותר מהר. מי מכם שמזמין חופשות ספונטניות יודע שכך עובד עולם התיירות כולו. אלא שבתחום הלינה, אפשר למצוא עוד כמה בונוסים בכלל לא רעים: "הזמינו ליומיים הקרובים ותיהנו מעיסוי זוגי/ ארוחת בוקר במתנה/ טיול רכיבה על סוסים" והיד עוד נטויה. חלק מהצימרים יציעו הנחות שוות על העלות פר לילה – עשרה או עשרים אחוזים ואפילו במקרים מסוימים גם עד 50 אחוזי הנחה על הלילה השני!




הטיפ הבדוק והיעיל שלנו למציאת צימרים בצפון בדקה ה-90


הפנויים להזמנות, כלומר, צימרים בצפון בדקה ה-90 אפשר למצוא בכל מקום ובכל זמן נתון. המגבלה היחידה היא העומסים של חודשי יולי, אוגוסט והחגים שהופכים לחופשות משפחתיות ממושכות ועל כן סביר להניח שלא יישארו פנויים אם הוזמנו מראש. אבל גם אם נזכרתם מאוחר שבא לכם על בטן-גב בבריכה מול הנוף – יש מה לעשות. בעולם דינאמי כמו שלנו, לא קשה לאתר את הביטולים ואת ה"חורים" ברצף ההזמנות שלא מולאו. אנו מציעים לכם את השיטה הבדוקה והמוצלחת הבאה: אתרו 10-15 מקומות שאהבתם במיוחד, שמתאימים לכם מבחינת התקציב ואתם לחלוטין רואים בהם אופציה מעולה לנופש הממשמש ובא, רכזו את כולם ברשימה (אל תשכחו לכתוב ליד כל אחד מהם את הפרטים שאהבתם לגביו, שלא תשכחו למה התעניינתם בו) והרימו טלפון כדי לבדוק את הפניות מעכשיו לעכשיו. תוכלו לעשות זאת גם דרכנו – אל מספר מרכז ההזמנות שלנו המופיע בחלקו העליון של האתר. סביר להניח שתמצאו לפחות צימר אחד או שניים כאלה, שגם כבר ירוצו לסדר עבורכם את המיטה והמיני בר וגם יזכו אתכם בהנחה שווה במיוחד, עבור אותה החופשה בדיוק. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים