גשם של אטרקציות: צימרים מומלצים למשפחות ופעילויות החג לילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-12-2016
גשם של אטרקציות: צימרים מומלצים למשפחות ופעילויות החג לילדים

הקור, הרוחות והגשמים הם סיבה מצוינת להישאר בבית מתחת לשמיכה. אך מה עושים בשיא העונה, כשהילדים מתחילים להתרוצץ סביבכם בסופי השבוע ומשוועים למשהו חדש ומגוון לעשות? דווקא בחורף, מציעיםצימרים בצפון שהות מפנקת ומחממת לצד עשרות אטרקציות ופעילויות מיוחדות לילדים – הכל במרחק נגיעה מעשרות מתחמי צימרים מומלצים למשפחות שינעימו לכם את הזמן בנחת ובשלווה. אז כדי שלא תסכמו את החורף הקרוב רק בהתכרבלות משותפת בבית, אספנו עבורכם את האפשרויות הטובות ביותר לטיולים מדליקים ופעילויות כבר מחנוכה הקרוב:


כל המידע על צימרים מומלצים למשפחות


הפעילויות המומלצות ברחבי הגליל המערבי


אז מה מצפה לנו בחג האורות והסופגניות? כמובן הפעילויות המרהיבות והמפורסמות בחיפה – "החג של החגים", מיצגים ופעילויות המשלבים טכניקות תאורה מיוחדות ב"מדעטק", סיור העששיות המקסים במבצר יחיעם, סיורי קריסמס בכפרי הגליל, סדנאות יצירה בפארק התעשייה תפן ופסטיבל "מטיילים במגפיים" שבו עשרות טיולים משפחתיים ברחבי הכרמל. את הלינה שלכם תוכלו לשלב עם צימרים מומלצים למשפחות באזור, שכן גודל מתחמי הנופש מאפשר לכל משפחה ליהנות משהות מרווחת ואיכותית, עם אופציה לתפנוקים נוספים כמו בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא ופינות גן מעוצבות בהן תוכלו ליהנות מהנוף. במהלך כל החורף ולא רק בחנוכה תוכלו ליהנות בכל אזור הגליל המערבי מפעילויות במתחמים סגורים ומקורים: חדרי בריחה בכל אזורי חיפה והקריות (במרחק נסיעה של עד כחצי שעה לכל היותר מכל מתחם צימרים למשפחותשתשהו בו), האיי-ג'אמפ – פארק הטרמפולינות הספורטיבי והחדיש בחיפה וכן הפוט – ביליארד בו תוכלו לבעוט בכדורי סנוקר באמצעות הרגליים. למצפינים אל המקומות הגבוהים יותר בגליל המערבי מצפה מפגש מרהיב עם הגלים המתנפצים על נקרות ראש הנקרה וכמובן איך לא – השלג שפוגש את פסגות הגליל המערבי ומשאיר אחריו פתיתים וקצת שלג שנערם בחצר המתחם.




צימרים מומלצים למשפחות ומבחר פעילויות באזור הכנרת


כבר בסוף חודש דצמבר ובשיא חג החנוכה תוכלו להגיע לעמק הירדן וליהנות מפסטיבל הבננה "טעם כנרת" השנתי שכולל אינספור טיולים וסיורים ברחבי האזור, מבחר דוכני מזון מהם ניתן לטעום ולרכוש תוצרת מקומית ולבלות באינספור הופעות והצגות במיוחד לילדים. אורחי צימרים מומלצים למשפחותבכנרת ייהנו מאירוח באווירה כפרית ופסטורלית ומקרבה טובה (כ-15 דקות נסיעה לכל היותר ממתחם הצימרים שלכם) לכל האטרקציות בסביבה. אלו מכם המעוניינים להתחמם, יוכלו להגיע אל חמת גדר או חמי טבריה הסמוכה, ליהנות ממתחם הבילויים צמח ו"בית גבריאל", ליהנות מסדנאות שוקולד בבית השוקולד המקומי "גליתא" ולהתפנק יחד באינספור המסעדות ובתי הקפה שמאיישים את האזור. במיוחד לילדים תמצאו בכל סביבת הכנרת גם פינות חי מיוחדות ופרדסים שבהם ניתן ליהנות מטיולי אופניים. חשוב לזכור כי צימרים מומלצים למשפחות הם אותם הצימרים שיוכלו לסייע לכם בהרכבה ובחירת הפעילויות שלכם, לכוון אתכם אל ההמלצות הטובות ביותר והמיקומים הנוחים לכם.

באופן כללי, בכל רחבי הצפון תוכלו ליהנות ללא הפסקה ממבחר טיולי שטח ואטרקציות אקסטרים שהופכות למהנות במיוחד בעיקר כשהן מלוות בבוץ וגשמים: טיולי סוסים, טיולי ג'יפים (סגורים) ברחבי השטח, טרקטורונים, סגווי ועוד. זכרו שאת האטרקציות שלכם יש לשלב עם מתחם צימרים למשפחותשיכול להכיל אתכם בניחותא בגודלו ובצורתו וכן להציע לכם פעילויות נוספות שלא הוזכרו בכתבה. אם אתם מחפשים צימרים למשפחות גדולות, תוכלו אף להשכיר מתחם שלם רק עבורכם ובכך ליהנות גם מפעילויות החוץ וגם מפעילויות פנים יזומות כמו עיסויים, סדנאות מקוריות וחוויות יצירה מדליקות ומשעשעות לכל הילדים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים