צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם ילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-12-2016
צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם ילדים

זהו. אפשר לומר שלום ולא להתראות לעידן הפשרות בנוגע לנופש המשפחתי שלנו. אם פעם היינו מנסים לצאת לחופשה ולקיים אותה באופן מינימליסטי וצנוע – כיום התפיסה הרווחת היא שאם כבר לצאת לנופש יחד עם הילדים אז בגדול. צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם ילדים מציעים נישה תיירותית שונה מעט מהמקובל בעולם הצימרים, שדואגת שאורחיה לא רק ירגישו בבית אלא יחוו את כל מה שאפשר לחוות ולעשות יחד כמשפחה. זה כולל בריכה מפוארת ובנויה במימדים גדולים, ג'קוזי ספא ומתקני סאונה, שירות חדרים יוצא מן הכלל, חדרי כושר ואופניים שיחכו שתוציאו אותם לטיול לחוף הסמוך. כל כך הרבה אפשרויות מכילים מקומות אלו ועל כן הם בעלי שטח גדול במיוחד שישרת נכונה גם את האורחים הקטנטנים: טרמפולינות, מתקני שעשועים, חוות סוסים צמודות, ציוד מתנפחים לבריכה והמון מתחמי ארוחות מוצלים ומאובזרים שאפשר לרבוץ בהם שעות. מי בכלל צריך יותר?


יוקרתי פרטי או יוקרתי משפחתי?


צימרים למשפחות, כמו גם צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות שעומדים בקטגוריית היוקרה נחלקים לשני סוגים – פרטי ולא פרטי. זה הפרטי, מאפשר למשפחה המתפנקת להיכנס אל מרחב אישי סגור ומתוחם, רחוק מזרים ואורחים נוספים שבו תמצאו כמעט את כל הפסיליטיז האפשריים. הסוג שאינו פרטי הוא זה המכיל מספר סוויטות מפוארות במיוחד בהם לכל משפחה מקום לינה משלה ומרחב ציבורי אחד גדול לכולם. למרבית ההפתעה, צימרים למשפחות בגרסה היוקרתית המכילים מספר יחידות הם אפילו יוקרתיים יותר ברוב המקרים מאלו שמיועדים למשפחה אחת בלבד! הבחירה היא כמובן שלכם ויש מעט הבדלים במחירים כאשר היקרה יותר היא כמובן הוורסיה הפרטית, אך המתקנים, השירות והתפנוקים הם כמעט זהים וביניהם משתנים מוטיבים יחודיים בעיצוב, איכות הריהוט והמיקום. אחוזת אליןלמשל ממושב מעונה, מחשבת למתחם קונספט משפחתי פרטי ורגוע – מרווח מאוד לזוג עם מספר ילדים. בסביבתה נמצאות מיטב האטרקציות בגליל המערבי והאחוזה דוגלת באמירת פרטיות חסרת פשרות, מתוך הבנה כי אתם זכאים לזמן המנוחה, הגיבוש והרוגע שלכם דווקא ביחד – בלי אף גורם חיצוני השוהה בסמוך. טיפ מאיתנו – מומלץ לחפש צימרים בגליל המערבי בעיקר, מפני שכאן נמצא ריכוז מתחמי היוקרה הגבוה ביותר בכל הצפון – פרטיים ומשפחתיים כאחד.


שלל צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות


אולי גם יעניין אתכם


טיפים חשובים להזמנת צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם הילדים


באופן כללי, צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם ילדים מכילים שני חדרי שינה או יותר כאשר הגדול והמעוצב ביותר הינו לטובת ההורים וכך יכולים כולם לשהות תחת קורת גג אחת אך באופן פרטי יחסית. הילדים יוכלו ליהנות ממשחקים שהונחו לכבודם בחדר או מהשוקולדים שהוסיפו מראש המארחים לשולחן המטבח. בשעות המשותפות שלכם אפשר לקיים ערב סרט כיפי, לצאת לטיול מהנה בסביבה, לאכול יחד ולשמור על ההווי המשפחתי בעיקר בבריכה. צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם ילדים מקפידים לשמור על חוויית הנופשים עצמם גם בחורף ולהציע בריכה מחוממת ומקורה, קמין מחמם וארוחות בוקר גדולות ובמחירים מופחתים, כתוצאה מהביקוש הפוחת. לכן אין צורך להמתין כדי ליהנות מהם עד לקיץ ואפשר לנצל את קיומם ממש בכל יום שתבחרו בשנה. חשוב לזכור כי התעריף בכל המקומות מתייחס לזוג ואילו כל ילד הינו בתוספת מחיר מסוימת. אל תשכחו לשאול בנוגע לכך את המארחים ולוודא שגם האורחים הקטנטנים יזכו ליהנות מכל התנאים שהמקום שבחרתם מציע

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים