מצפינים ונהנים: 3 צימרים יוקרתיים למשפחות שחייבים לבדוק!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-12-2016
מצפינים ונהנים: 3 צימרים יוקרתיים למשפחות שחייבים לבדוק!

שום דבר שנגיד לכם אי פעם לא ישתווה להמלצות אמת על צימרים יוקרתיים למשפחות שיעשו לכם את החופשה להרבה יותר טובה. שלושת הצימרים שמיד נציג בפניכם, נחשבים לטובים ומפוארים במיוחד. כל אחד מהם בנוי בקונספט אחר, חדיש ומעניין והם כוללים את החלומות הפרטיים והטובים ביותר שניתן לקבל – מבריכת זרמים פריזאית, דרך מתחם ספא-בוטיק מהמם ועד חופשת ספא אמיתית מול הרי הגליל. רק בטרם נתחיל חשוב שנציין, כי חלק מן המקומות הללו אינם מקבלים ילדים וכי הסוויטות שבהם זוגיות בלבד. אך בעקבות צורך מתעורר וגובר במהלך השנים האחרונות, הוקמו מתחמים אלו לצד רבים אחרים כאופצייה ללינת מבוגרים בסוויטות סמוכות זה לצד זה: בני זוג וצמד הורים, משפחה עם ילדים בוגרים או מפגש בני דודים מדליק שרבים נוהגים לקיים פעם בשנה. וחוץ משלל התענוגות שאת חלקם כבר הזכרנו, מתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות אלו מתפארים בשירות מעולה ונופים חריגים ביופיים – אולי מן היפים ביותר שזכינו להכיר. אז שנתחיל?



צימרים יוקרתיים למשפחות


צימרים יוקרתיים למשפחות – נוחתים במתחם אפיריון


אם יש גן עדן הוא כנראה נמצא על התפר שבין הגליל העליון והתחתון. נופי בראשית מדהימים של הרים בשלל צבעים עוטפים את מתחם התענוגות הזה שמכיל שתי סוויטות זוגיות בלבד. כבר בהצצה ראשונית פנימה אפשר להבחין שהקונספט הייחודי (והמצוין) של אפריון הוא פריז הרומנטית, בשילוב אריסטוקרטיה במיטבה. הסוויטות פשוטן כמשמען – מעוצבות שחור על גבי לבן כשאת הקונטרסט המלכותי מנפץ ג'קוזי ספא פנימי השוכן לצד חלון פנורמי לכל הנוף החלומי. אם זה לא מספיק, מחכה לכל סוויטה גם מרפסת נוף עצומה באוויר הצלול ובריכת זרמים יוקרתית במיוחד לשתי הסוויטות במשותף. אורחים ששהו בסוויטות אפיריון מספרים על המארחת שהיא מדהימה במלוא מובן המילה, מרעיפה פינוקים על אורחיה ויודעת לשרבב פנימה גם מבצעים אטרקטיביים שעושים את האירוח למשתלם ומושלם בו זמנית.


יורדים אל הכנרת ומבקרים את אחוזת עדנ'ס


על מושב חד-נס מעברה הצפוני של הכנרת בטח כבר שמעתם. מדובר במקום ותיק עם עשרות שנות ניסיון בתחום האירוח הכפרי, שמרבית מתחמי הנופש בו הם צימרים יוקרתיים למשפחות או זוגות. אחוזת עדנ'ס המרהיבה מציבה את חמש הסוויטות שלה בקו הנוף לכנרת ומקפידה להוסיף לחוויה גם חלקת גן פרטית מעוצבת לכל סוויטה אך בהחלט מדובר רק בקצה החוויה – בפנים כל סוויטה כוללת סגנון ואמירה משלה ומעוצבת לפי תרבות שונה בעולם. ג'קוזי, קמין וריהוט מרשים שמתכתב עם העיצוב של כל סוויטה רק מעצימים את האווירה ונותנים לנו להבין שיש כאן אירוח מקצועי, מושקע ובאמת מכל הלב. הפסיליטיז ממשיכים אל מתחם המים המרכזי המקורה של האחוזה ובו 12 מטרים (!) של בריכת זרמים, ג'קוזי ספא ענק, סאונה יבשה, רטובה, לאונג' ישיבה ענק וסביבת גן מוקפדת יפהפייה.


נוסעים מערבה, אל הקסם של סוויטת ספא על הנחל


אם חלמתם לשלב בין הנופש הקרוב לבין שפע של תענוגות ספא, רק תשמעו את זה – סוויטת ספא על הנחל, סוויטה אחת גדולה ופרטית לגמרי, ששמה המון צימרים יוקרתיים למשפחות בגליל המערבי בכיס הקטן. כל אלמנט ורהיט כאן אומר ספא, כאשר עיצוב הפנים הביתי-כפרי ממשיך את הנוף הפנורמי עוצר הנשימה שתזכו לו בחוץ. תחת כיפת השמיים מחכים לכם בריכה וג'קוזי ספא פרטיים, חדר טיפולים עם ספא זרמים נוסף שבו יותאם לכם העיסוי והמון, המון יחס אישי מעולה ונדיב במיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים