צימרים לקבוצות גדולות: היכן?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-05-2018
צימרים לקבוצות גדולות: היכן?

מסיבות וחגיגות בוילה או בתי נופש הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהבחירה שלנו בלוקיישן, קודם מוודאים כמות אנשים, אחר כך עושים סבב טלפונים למתחמים ולבסוף חוגגים בוילה כולם יחד. ליקטנו עבורכם כמה צימרים לקבוצות גדולות וכמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להימנע מטעויות.

עשה ואל תעשה בצימרים לקבוצות:

עשה- התקשר לבעל המתחם וברר מולו את כל הפרטים החשובים לכם בוילה, לדוגמא: מספר מקומות הלינה המוסדרים וכמה מקומות לינה אפשר להוסיף, כמה מגבות מקבלים באירוח והאם עליכם להביא משהו.

אל תעשה- לא להסתמך על התמונות! אל תסתכלו ותקוו שאת כל הפאר והיוקרה שאתם רואים- אתם מקבלים... לקרוא חוות דעת וכך תבינו טוב יותר את תמונת המצב.

עשה- בררו מול בעל המתחם את אבזור המטבח- אילו כלים קיימים בארונות המטבח, מכשור וכו' וכן בנוגע לפינת הברביקיו, היכן היא ממוקמת, מה היא כוללת והאם מותר לעשות על האש בשבת(לאלו שבוחרים כך).

מכונת אספרסו איכותית

אל תעשה- תקנו כמויות מטורפות של חד פעמי כי אתם בטוחים שאין שום כלי מטבח בצימר כולל שקיות זבל, לברר לברר לברר.

עשה- קראו בעיון את תנאי ההזמנה של המתחם ושימו לב לדגשים, ברוב המקרים מקומות אירוח שמתאימים לקבוצות אך אינם מתאימים למסיבות מציינים זאת ומוסיפים כי אין באפשרותכם לשים מוזיקה במתחם, עדיף להימנע מאי נעימות ולחסוך כאב ראש ומשטרה לכולנו.

אל תעשה- תביאו אתכם רמקולים גרנדיוזיים שירימו את כל השכונה יחד אתכם במסיבה הפרטית שלכם, בדקו שהמקום מרוחק ומתאים לסוג המסיבה שלכם.

מניחה שהבנתם כי הכלל החשוב ביותר בבחירת צימרים לקבוצות גדולות הוא- לברר! חזרתי על כך כמה פעמים ומאוד מקווה שזה נכנס לכם לראש. אני לא אומרת לכם "לחפור" לבעל המתחם ולהתקשר אליו כל 5 דקות(ממש לא!), פיתחו קבוצה בוואטסאפ והוסיפו את כל המוזמנים הרלוונטיים, העלו שם את כל השאלות והדברים הלא ברורים שברצונכם לוודא טרם ההגעה לצימרים, בחרו אדם אחד שיהיה איש הקשר מול בעל הבית וזה יעלה בפניו את כל השאלות באופן מרוכז, כך גם בעל הבית יהיה בטוח בהגעתכם וברצינותכם בנוגע לחופשה וכך גם אתם תדעו כיצד להתארגן ולמה לצפות!

בדקו גם

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים