שיאים חדשים לפינוק: כל מה שצריך לדעת על הזמנת וילות למשפחות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-07-2017
שיאים חדשים לפינוק: כל מה שצריך לדעת על הזמנת וילות למשפחות בצפון

מי שכבר נפש בצימרים לפחות פעם אחת בשנים האחרונות, בוודאי נתקל באופציה להזמין וילות למשפחות בצפון – בעצם סוג של חופשה "מוגדלת" שבה אפשר להכניס יותר אנשים, יותר מתקנים והרבה יותר הנאה. אבל רגע, אם יש צימרים ויש וילות, מה בעצם ההבדל בין השניים?


צימר בהגדרה שלו הוא חוויה אינטימית ופרטית. אתם יכולים לקחת צימר זוגי או משפחתי וליהנות ממנו אך ורק עם מספר האנשים המצומצם שבחרתם להיות איתם. מעבר לכך, החצר יכולה להיות אחת משניים: או משותפת לכלל יחידות מתחם הנופש, או פרטית, במקרה והחלטתם להזמין סוויטה עם בריכה אישית צמודה אך ורק לכם. וילות למשפחות בצפון לעומת זאת, בן כבר בילוי מועצם הרבה יותר: יש בה מספר גדול של חדרי שינה – בין שניים ועד שמונה או אפילו עשרה כשכולם נמצאים תחת אותה קורת גג וחולקים את אותם החללים המשותפים: הלובי, הסלון, המטבח ומתחם הגן.  אל הוילה לא קרויים אורחים נוספים שאינכם מכירים ועל כן מדובר בחוויה שאפשר להגדיר אותה כפרטית לקבוצת נופשים גדולה. ובשל העובדה שהוילה צריכה לענות על ציפיות של אנשים רבים (בחלק מהוילות ניתן לארח אף קבוצות של 15-20 נופשים בו זמנית!), היא גם מעניקה מקסימום עיצוב וסטייל ייחודי למקום, גודל עוצמתי יותר לחללי האירוח ובריכת השחייה, אופציה ליותר מתקני נופש מתאימים לילדים כמו טרמפולינה ומשחקיה וכן מתחמי ארוחות קבוצתיים וגדולים בהם יכולים כל הנוכחים להתכנס יחד.



וילות למשפחות בצפון – איפה ניתן למצוא אותן?


וילות למשפחות בצפון הן עניין שלא כל מושב ויישוב בצפון מציעים. במקומות רבים השאיפה היא להותיר את חווית האירוח הסולידית המוכרת ובחלק מהמקומות קיימים צימרים לצד וילות אטרקטיביות לנופש משפחתי. המקומות האידיאליים לחפש בהם וילות נופש איכותיות הם אזורי הגליל העליון והמערבי, המתמקדים פעמים רבות בשיטת אירוח זו. כאן תמצאו את המגוון הגדול ביותר של וילות לפי מספר חדרי שינה ואת מתחמי האירוח המרהיבים והמקצועיים ביותר. לרשותכם אפשרות למצוא גם מספר וילות בקרבת הכנרת, אם כי קטנות וצנועות יותר.


אולי תעניין אתכם קטגוריית: צימרים למשפחות



רגע לפני שסוגרים – כמה דברים שכדאי לדעת מראש:


לפני שאתם מזמינים וילות למשפחות בצפון ומתאמים תאריך, חשוב מאוד לוודא מול המקום מספר דברים: האם קיימים כלי בישול ואיזה (את מה שאין כדאי להביא מראש), האם בקרבת הוילה קיימים בתי תושבים (יכול להשפיע על השמעת מוזיקה או הבערת מנגל בשבת או חג), האם המתחם מגודר ובטיחותי כך שהילדים לא יוכלו לצאת ממנו בטעות והאם הוילה בנויה במפלס אחד או יותר – עניין שיכול להשפיע על הנגישות למבוגרים או הפעוטות שבחבורה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים