יוצאים לנופש צימרים עם ילדים? קבלו כמה טיפים חשובים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-02-2017
יוצאים לנופש צימרים עם ילדים? קבלו כמה טיפים חשובים

כל משפחה שמעדיפה נופש עם הילדים במקום ציורי ופסטורלי, מתמקדת קודם כל בנראות החוויה עצמה. אך הפעם נראה לכם, שגם המקומות היפים והמושכים ביותר חייבים לעבור את הבדיקה שלכם בכלל לפני שלב הטלפון למתחם האירוח. כי גם כאן, כמו בכל סוג חופשה אחר, התנאים משתנים, המתקנים אחרים וכך גם השירות שאתם זכאים לקבל.


חופשה משפחתית בצימרים עם ילדים

רשימת השאלות שכל הורה חייב לשאול


אז מה בכלל חשוב לבדוק לפני שמזמינים צימרים עם ילדים? ראשית – את נושא הבטיחות. האם הצימר שמצאתם כולל מיטות קומותיים? אם כן הביטו היטב בתמונות וודאו שהירידה והעלייה למיטה העליונה היא אפשרית ומתאימה לילדיכם. מהו עומק הבריכה? את נתון זה מומלץ לבדוק מול המארחים, שכן כמעט ואין צימר משפחתי המפרסם נתונים אלו (מפני שהחשיבות לכך לעומת פרמטרים אחרים הינה פחותה). והאם הגן של המתחם מכיל גם מקומות מוצלים למנוחה מהשמש הקופחת או מקורים מפני הגשם? האם תידרשו להביא בקבוקי מים או שלרשותכם מתקן שתייה? את כל השאלות הללו כדאי לברר דרך הצפייה בתמונות וכל מה שלא ברור, כדאי לשאול את המארחים. וכאן בדיוק נכנס נושא השירות. צימרים עם ילדים אמורים להנגיש את עצמם לקהל היעד כבר משיחת הטלפון הראשונה בה תערכו את כל הבירורים. על בעל הצימר לספק לכם תשובות ענייניות בנוגע לכל השאלות וכן לאפשר גמישות בהזמנה שבמסגרתה ניתן לסכם על אספקת לול או מזרוני לינה במידת הצורך, סטים חלופיים של מצעים ותוספת מגבות עבור כל בני המשפחה. התשובות הניתנות לכם אמורות להיות מלאות, ברורות ומספקות – אל תסתפקו בהסברים מינימליים. אחרי הכל, מדובר בנופש המשפחתי שלכם והוא אמור להיות איכותי ומאושר, ללא גורמי הפתעה בלתי צפויים ובלתי נעימים.


צימרים עם ילדים למשפחה גדולה? גם זה אפשרי!


צימרים משפחתיים יכולים לשרת גם קבוצות גדולות של נופשים, שבהם יכולה כל המשפחה המורחבת להתכנס יחד. במצב שכזה, אפשרי להזמין את כל היחידות במתחם ובכך להפוך את החופשה לחוויה פרטית, מעצימה ומגבשת. כאשר אתם מחפשים צימרים למשפחות עם בריכה, מומלץ לוודא מהו גודלה של הבריכה. כך תוכלו להניח פחות או יותר, האם הבריכה מותאמת לכמות האנשים השוהים בה ויש בה די מרחב תנועה ואפשרות למשחקים בתוך המים. מקומות ידידותיים מאוד שבהם מבחר צימרים עם ילדים למשפחות גדולות תמצאו בעיקר באזורי הכנרת והגליל המערבי. כאן החצר המרכזית והבריכה לרוב יהיו גדולים ויאפשרו לקטנטנים להתרוצץ, לבני הנוער לרבוץ על מיטות השיזוף ולכם – להתיישב יחד בפינות הישיבה הגדולות ולשוחח, לאכול יחד (פינת מנגל תהיה לרשותכם בכל צימר משפחתי) וליהנות מפעילויות משפחתיות שתכננתם, חגיגת יום הולדת או סתם מנוחה ויציאה מהשגרה. אם אתם מתמקדים בגליל המערבי, כדאי לדעת שמתחמי צימרים בגורן למשל נחשבים למשפחתיים ואיכותיים מאוד, סביבם ניתן ליהנות ממגוון רחב של טיולים בחיק הטבע (ידידותיים לילדים כמובן), אטרקציות מלהיבות ונופים מרהיבים שיסקרנו את כולכם ויעניקו לכם את השלווה המתבקשת כל כך. הקפידו "לגזור" מהתמונות של הצימר גם את מצב האסתטיקה, המרחב הפנימי ורמת הניקיון (בדרך כלל תתבטא בעיצוב חדיש ומקורי שמעיד על השקעה וטיפוח במתחם). אם מתעורר בכם הספק, תוכלו לשאול כל כמה זמן עובר המתחם ניקיון יסודי וכן לבדוק את ביקורות המקום. צימרים עם ילדים הם חופשה מגבשת ומהנה עבור כל גיל! אם תקפידו לברור אך ורק את המקומות האיכותיים ביותר המוצעים לכם באתרנו, תזכו לחופשה מרעננת, נוחה וכמובן בלתי נשכחת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים