הכי יפה שיש: צימרים עם נוף בלתי נשכח

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-01-2017
הכי יפה שיש: צימרים עם נוף בלתי נשכח

אולי אחת הסיבות המרכזיות שבגללן בוחרים אנשים רבים בחופשת צימרים היא הנוף. מעבר לתנאים הברורים מאליהם ושלל הפינוקים העומדים לרשות האורחים, צימרים עם נוף היא הדרך הטובה ביותר לחוות ולהתרגש ממראה חד פעמי שמעניק לצופים בו גם ערכים חשובים של בריאות, מרחבים וטבע. טוב נו, גם דרך מקורית לעשות יחד "סלפי" ולהשוויץ בפני כולם שאתם כאן. ואיזה מזל שהגעתם בדיוק עכשיו, כדי שנוכל להציג בפניכם שני מתחמי נופש אטרקטיביים ומדהימים לזוגות, שנמצאים כמובן בשורה הראשונה לנוף פראי, נדיר ויפה מטבעו, שתתקשו להסיר ממנו את המבט או בכלל לשכוח אותו אי פעם.


נוף גלילי פתוח שרואים מגבוה


אם בא לכם להעביר את הנופש הרומנטי שלכם בלא לעשות כלום מול הנוף – הכירו את להתאהב בנוף – מתחם נופש כפרי קטן ופסטורלי להפליא, שניצב מול מרחבי נוף מן היפים שקיימים בגליל המערבי. מיקום המתחם הציורי במושב פקיעין החדשה, מול נופי יערות ושטחי פרא פתוחים ויוצאי דופן. כאן ניתן לומר שהחופשה שלכם כמעט פרטית לגמרי. רק שני צימרים נמצאים כאן, כך שאם תרצו להגיע עם זוג חברים או ליהנות מלינה משפחתית משותפת, תוכלו גם ליהנות ממקום פרטי לחלוטין וכל תצפיות הנוף יהיו אך ורק שלכם. כל צימר עם נוף קסום במיוחד שניתן לצפות בו מהשורה הראשונה. בחלקו התחתון של המתחם, המהווה גם את הכניסה והיציאה מכל צימר, ממוקמים בריכת שחייה חלומית ביותר וג'קוזי ספא זרמים, גם הם מוקפים נוף מכל צדדיהם.


מצאנו עבורכם צימרים עם נוף


צימרים עם נוף שהם פאר היצירה, תרתי משמע.


למי מכם שחושבים לשלב בין יוקרה, טעם וסגנון לבין חופשת נוף מטריפה, אחוזת ואן גוך היא בול מה שחיפשתם. גם כאן נמצאות שתי סוויטות בלבד שנשענות על פאר היצירות המפורסמות של האמן ואן גוך ובהשראת ציוריו מעוצבת כל אחת מהסוויטות כשהיא בנויה ממרכיבים איכותיים בלבד. ולא שכחנו את הנושא של צימרים עם נוף – לכל סוויטה ממש עד לכנרת היפהפייה. גם כאן מצפה לכם בריכה חיצונית מפנקת במיוחד ואווירת בוטיק שתאפשר לכם להגיע יחד עם האהובים או לצרף להרפתקה זוג חברים נוסף או בני משפחה ובכך ליהנות מכל פאר היצירה הזה בפרטיות מוחלטת.


ועוד כמה טיפים לחיפוש מהיר...


גם אם העדפתם להמשיך ולבדוק מתחמי צימרים עם נוףברחבי הצפון ולא להסתפק בהמלצות שלנו הפעם, קחו טיפ מאיתנו – צימרים בגליל עליון כנראה מכילים סטטיסטית את כמות מתחמי הנוף הגבוהה ביותר והסיכוי שלכם למצוא כאן חופשה מפוארת ורומנטית מול נופים חסרי תקדים היא פשוטה במיוחד. על מנת להיות בטוחים שאת הנוף המרהיב שראיתם בתמונות בהחלט רואים במדויק ומאותן זוויות גם במציאות, מומלץ לשאול את המארחים בנוגע לפרטים שאותם רואים מבעד לחלון הצימר או מבריכת השחייה, לברר מה גובל בקו העין שלכם ולוודא שאין עוד מבנים נוספים שעלולים לפגוע בתצפית הנחשקת. אין לנו ספק שאם צימרים עם נוף זה מה שאתם מחפשים, אצלנו אתם עומדים למצוא אותו בשיא תפארתו, במקומות הניצבים מול מחזה טבעי מרהיב שירגיע, ירגש ולא יתן לכם לשכוח אותו ואת החוויה שהוא מעניק לכם בקלות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים