הנוף מאירופה, האווירה מהגליל: צימרים בגליל העליון למשפחות במיוחד לחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-02-2017
הנוף מאירופה, האווירה מהגליל: צימרים בגליל העליון למשפחות במיוחד לחורף

נו, בסדר. אז הילדים לא ייהנו הפעם מנופש מסורתי ושגרתי של שמש טובה וחוויות מים. לא נראה לנו שהם עומדים להשתעמם ממה שיש לנו להציע, דווקא כשקר, בוצי ואפור בחוץ. ואם חשבתם לרגע שמתחמי צימרים בגליל העליון למשפחותדווקא דומים לנוף האורבני הפקוק והמוצף שאתם סובלים ממנו בתוך העיר  – יש לכם טעות מרה.

בעצם כל הקסם של הגליל העליון קורה בחורף. כאשר המשקעים גבוהים, הטמפרטורות נמוכות והנוף הוא סיפור אגדה שכל מילה נוספת רק תעשה לו עוול. האוויר נקי כל כך, עד שאפשר להרגיש את האיכות צפה באוויר. אז למה לא ליהנות ממנה עד הקצה ולהוסיף לחוויה גם צימרים בגליל העליון למשפחות? עם קמין חורפי, מקרן סרטים ענק, אספרסו ונוף מדהים, תהיו בטוחים שאתם, בני הזוג והילדים לא תרצו לעזוב. אם אתם חושקים במתחם צימרים פנויים בצפון, אי שם בגליל העליון שהוא גם איכותי וטוב, סביר להניח שגם בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה יהיו בו. הנה, פתרנו לכם את הבעיה.


צימרים בגליל העליון למשפחות גדולות


סליחה, למי קראת משעמם?!


בעבר התפיסה הרווחת הייתה שאם מישהו רוצה ליהנות מנופש צימרים בגליל העליון למשפחות, אין לו בכלל מה לחפש כאן בחורף. למרבה צערם של הנופשים הפסימיים ביותר, ההיפך הוא דווקא הנכון. הצפון השופע רק מתעורר עם בוא הגשמים, הנחלים שוצפים ועולים על גדותיהם ומספקים עוד מחזה מרהיב לעין האנושית ולעין העדשה. חוץ מזה ניתן למצוא כאן צמחייה ופריחה בלתי רגילות, חיות בר מעניינות והמון, פשוט המון אטרקציות מלהיבות לכם ולילדים. רק דמיינו את הנסיעה המשעשעת בג'יפ שחוצה בעוצמה את הנחל או עובר לאט בתוך הבוץ.... לאחר מכן תוכלו למצוא את המסעדה הקרובה לצימרכם ולהתענג בה על ארוחת צהריים מחממת ומפנקת, רגע לפני שתשכבו לנוח על מיטת קינג סייז נוחה. ובערב? תוכלו לבחור בקלות בין ערב סרט או משחקים עם הילדים, להשתמש בחופשיות במתקן הברביקיו ולצאת לסיבוב במושב. צימרים בגליל העליון למשפחותמתהדרים בשטחים גדולים למדי, כך שהילדים יכולים להתרוצץ בכיף מבלי שתאלצו לדאוג או לחסוך מעצמכם את הפינוק האישי.


צימרים בגליל העליון למשפחות – מכלול ענק של חוויות


הנופש החורפי והמשפחתי שלכם בצימר יכול להיחשב בקלות כמכלול ענק של חוויות. כל זאת בלי שתאלצו לנסוע ולחזור באותו היום ולכלות זמן רב בנסיעה ובתוך הרכב. בדרך זו אתם יכולים לא רק לצבור לעצמכם עוד חוויה משחררת, אלא להרוויח את הניתוק המושלם מהשגרה בה אנו מצויים בעיקר כשבחוץ סגרירי וזמני האור מתקצרים. לפי דעתנו, המקומות המדהימים ביותר להימצא בהם בעיקר אם אתם מעוניינים לקבל גם אטרקציות, גם נופים וגם מעט שלג, הם באזור אמירים.צימרים באמירים הנחשבים למפוארים ופופלריים מאוד, מוזילים את מחיריהם משמעותית היות ומדובר בתקופה שמחוץ לעונה וניתן ליהנות בהם בראש ובראשונה מנוף מרהיב ביופיו אל הרי הגליל והכנרת. אלו מכם המעוניינים במרחב משפחתי עצום ושופע, ישמחו לדעת שניתן לחפש גם צימרים בשפר המושב הסמוך שעטוף גם הוא בנוף הנהדר ובמגוון אפשרויות בילוי ופנאי. כל מתחם צימרים משפחתי יכול לכלול אחד משניים: "ספייס" משותף בו כולם ישנים יחד, או צימר המחולק לחדרי שינה נפרדים. הבחירה היא כולה שלכם וכך גם היכולת לברור היטב את המקום שבו אתם מעוניינים להיות, בזמן שרוב המשפחות מעדיפות להמתין לקיץ. האמת? הרווחתם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים