דוהרים לאמירים: כל הסיבות שיגרמו לכם לרוץ ולהזמין צימרים באמירים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-08-2016
דוהרים לאמירים: כל הסיבות שיגרמו לכם לרוץ ולהזמין צימרים באמירים

אם אי פעם התארחתם במושב אמירים, אתם בכיוון הנכון לחיים בריאים. יערות ירוקי-עד, נוף מדהים לכל הכנרת ויופי שאפשר להשתגע, הם שלושת האלמנטים הראשונים שפוגש כל מבקר כבר בכניסה. אחריהם מגיעים משב הרוח הנפלא, האוויר הנקי כל כך והאדיבות הכפרית הזו, שחלקנו כבר שכח איך משתפים איתה פעולה.

כאן בתוך המושב, לא רק כבישים וחנויות, אלא סביבה כפרית אמיתית, מלאה פינות נסתרות, חלקות אדמה טובה ושקט ראוי למנוחה האישית של כל מבקר. לכן אין להתפלא שקיימים גם המון צימרים באמירים, שמעניקים חוויה יוצאת דופן, כמעט קוסמית, שקשה לתאר במילים.

 

גן העדן קיים והוא בריא יותר ממה שחשבתם

 

הרעיון מאחורי הקמת מושב אמירים בסוף שנות החמישים היה לאפשר סביבת מחייה אורגנית בריאה שתימנע מעישון, ריסוס כימי ואכילת מוצרים מן החי – מה שהופך אותה למושב הראשון מסוגו בישראל שחי, נושם ומיישם "טבעונות" וערכים סביבתיים מאז הקמתו. אם דמיינתם את עצמכם מזמינים חופשה של צימרים באמירים ונהנים יחדיו מארוחת "על האש" טובה – אתם יכולים לפנות לאלפי המקומות האחרים שמתירים זאת. כאן מקפידים על תזונה טבעונית כמתכון לאורח חיים בריא ובמעט מן המקומות יוגשו לכל היותר גבינות בארוחת הבוקר, שאינן עשויות מתחליפים.


גם רעיון שילוב מתחמי צימרים באמירים הוא רעיון כמעט חלוצי. המושב הוא בין הראשונים שהקימו צימרים, מה שהופך אותו גם לוותיק ומנוסה מאוד בכל הקשור לחוויית האירוח. הניסיון ארוך השנים, הוביל את המושב על מתחמי הנופש שבו, לדלג כמה רמות מעל כולם כך שכיום הוא מכיל צימרים איכותיים לזוגות, הנחשבים אולי לטובים ביותר בענף האירוח. מקומות נודעים כמו מלון הבוטיק "הסעודה האחרונה" – נחשבים לעילית האירוח בישראל, הפועלים על פי סטנדרטיים בינלאומיים. למעשה, לא היה ניתן לחשוב על מיקום ראוי יותר למקום מדהים שכזה: הסוויטות של הסעודה האחרונה ניחנות בעיצוב אירופאי יוצא דופן, כאשר רוב הריהוט מקורי ושייך לאוסף נדיר שצברה המשפחה במשך דורות ממדינות כמו שבדיה, צרפת, דנמרק ואנגליה. אנחנו לא מצליחים לדמיין חוויה מופלאה ומכילה יותר, מאשר רביצה על כורסאות גוסטביינים מקוריים (!) מהמאה ה-16 שצופים לחלונות פנורמיים מול הנוף המדהים הזה של אמירים.


צימרים באמירים נוטים לכלול נוסטלגיה איכותית, נוף מדהים ופרטיות מושלמת


ואם מלונות בוטיק מדברים אליכם פחות, אולי תעדיפו דווקא להתנתק, להתבודד וליהנות מבני הזוג והטבע בלבד. קונספט צימרים באמירים נוסף, הוא למעשה בניית העץ האותנטית והמוכרת, רק שכאן היא כמובן, איכותית בהרבה. מתחם "צימרים ביער" למשל, שוכן בלב יער אמירים ומציע עשרות שבילי הליכה בתוך הטבע ומול הנוף לכנרת, מתחם ספא משותף ענק ומרשים ופרטיות מוחלטת לכל יחידת נופש. מוביילים וטרסות מקושטות פרחים מעשה ידי הטבע סובבות כל בקתה ומזמינות אתכם לתת לנפש לנוח ולהירגע. בפנים מצפים לכם תה צמחים חם, קמין עצים מקורי וג'קוזי, ממש כמו פעם.


הסוויטות של צימרים ביער חולקות האט טאב איכותי ומחמם בלב החורש


אם ניתן לתאר את מושב אמירים בשלוש מילים, הן יהיו: חוויה יוצאת דופן. מעבר לרעיון הבריאות השונה והמעניין, יש כאן גם עשרות צימרים איכותיים לזוגות שמעניקים אירוח חסר פשרות, הנע בין אותנטי לחדשני ואקסקלוסיבי, נוף בלתי רגיל לכל נופי הגליל העליון וגם מזג אוויר נפלא לנמלטים מהלחות בקיץ או המעוניינים להיות מוקפים בשכבה עבה של שלג בחורף. ומעל לכל, מי יסרב ללילה או שניים של רומנטיקה ואיכות עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים? 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים