חיכיתם לרגע האחרון? צימרים פנויים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-11-2016
חיכיתם לרגע האחרון? צימרים פנויים בצפון

כחברה צרכנית למודת ניסיון אנחנו יודעים היטב איך לתמרן את השוק היקר יחסית לטובתנו. או לפחות כך אנחנו נהנים לחשוב. מסקרים עולה כי הצרכן הישראלי יעדיף לבצע רכישות בימי סייל מיוחדים ובסוף עונה, הרבה יותר מימים שגרתיים בהם אין מבצע מיוחד או הנחות מפתיעות. אך האם העובדה שאנו ממתינים זמן רב מידי להנחה לא פוגעת בנו? האם החולצה שנמכרת עכשיו בהנחה עדיין מתאימה למזג האוויר ולאופנה, או שזמנה חלף? האם לחטיפים שהיו במבצע יש תאריך תפוגה קרוב? האם "מכירת חיסול" היא לא שם אטרקטיבי ל"עשו טובה ועזרו לנו להיפטר מקו המוצרים הנוראי הזה"?

על מה שמכונה בפי רבים צימרים פנויים בצפון, אפשר לומר את אותם הדברים. בשורה התחתונה – אתם יכולים למצוא הנחות ומציאות וליהנות בדיוק מאותה האיכות, רק תצטרכו לדעת איך עושים את זה נכון.


מבחר צימרים פנויים בצפון


מצאתם צימרים פנויים בצפון במחיר של מעיל? היזהרו, מדובר במסך עשן!


זה כבר עניין די ידוע, שאם חיפשתם צימרים ברגע האחרון תמצאו מקומות טובים בהנחה, הודות לכללים הלא-כתובים של עולם התיירות, לפיו בדקה התשעים ירד המחיר כתוצאה מהיצע גבוה וביקוש נמוך. אלו כללי המשחק שמשמרים את התחרות בכל עסק ומוצר אפשרי והם חלים כמובן גם כאן. אולם גם לחופשה הספונטנית שלכם יש תעריף, מעט גבוה יותר ממה שתכננתם לשלם. למרבה צערכם, לא תמצאו צימרים פנויים בצפון בעלות של מעיל אופנתי, אלא קצת גבוה יותר מסכום כולל של 200-300 ₪ ללילה. תעריף זה כמעט ואיננו קיים בעולם הצימרים, אך זכרו – אם מצאתם אחד כזה – זהו מסך עשן בלבד. אולם המחיר מפתה, אך סביר להניח שהמקום עצמו איננו מצדיק מחירים גבוהים יותר, הודות לשירות לקוי או תחזוקה רעועה וכן חסרונם הבולט של מתקנים מקובלים כמו ג'קוזי תקין ובריכה. קשה לנו ובטח לכם, להאמין שבמחיר של מעיל חדש מצליח בעל הצימר באמת לנקות, לשמר, לשפץ ולרהט, לכסות את תשלום החשמל והמים על מנת שיגיעו לכאן אורחים ברצף.


שוק פנויים פנויות – גרסת הצימר       

            

מרבית מחפשי צימרים ברגע האחרון הם זוגות צעירים או חיילים, התרים אחר צימרים בצפון לזוגות צעירים ויכולים להרשות לעצמם חופשה ספונטנית – אך זולה באופן חריג. גם אם אתם מתכננים לחפש צימרים פנויים בצפוןמעכשיו לעכשיו ומצפים להנחה, בשום אופן אסור לכם להתפשר על הדברים אותם אתם מקבלים. צימרים ליד הכנרתלמשל, מבטיחים ככלל גישה נוחה וטובה אל הכנרת ומיטב האטרקציות שסביבה. המחיר כמובן משתנה בין המקומות בהתאם לדירוג הצימר ורמתו, אך המקום חייב להיות נקי, שקט ומטופח, להבטיח שירות הוגן ואת המתקנים שהוא מציג לראווה בפני הגולשים. אל תסתפקו במקום מסויים רק מפני שהוא זול, אלא המשיכו את בדיקתכם והשוו בין המקום שמצאתם לעוד צימרים אחרים. אנו ממליצים לאתר את החופשה שלכם לא בחגים או בחופשות שכן המחיר יקר באופן יחסי וכמות המקומות הפנויים היא מועטה, אלא באמצע השבוע או לקראת הסופ"ש, כאשר כבר ידוע מי מהצימרים נותר פנוי ומספק הנחה למגיעים כבר עכשיו. מעבר לכך – כדאי לאתר צימרים פנויים בצפון באתר המספק דילים גלויים ומחירים לעיני הגולשים. גם אם המחיר לא עודכן בשל הנחות מיוחדות, עדיין ניתן לקבל מושג בנוגע לעלויות של המקומות השווים יותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים