חופשה כהלכתה: צימרים בכנרת לזוגות שומרי שבת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-10-2016
חופשה כהלכתה: צימרים בכנרת לזוגות שומרי שבת

אם יש דבר יפה ומיוחד בעולם הצימרים, הוא היכולת להתאים את הנופש באופן אישי לכל זוג ולכל העדפה. צימרים בכנרת לזוגות מהציבור הדתי ושומר המסורת הם למעשה בדיוק אותם הצימרים המוכרים והאהובים, אלה עם הבריכה הגדולה, הג'קוזי ספא והנוף המקסים אל האגם. אך יש בהם ייחודיות אחת נוספת – הם גם צימרים מיוחדים המספקים את כל האמצעים הדרושים לשמירת המצוות ולשמירת השבת כאשר מתארחים בהם שומרי שבת.


צימרים בכנרת לזוגות שומרי שבת – מה זה בעצם כולל?


המודולריות של מרבית מתחמי הנופש באזור הכנרת המאפשרים קיום נופש מסורתי ושמירת מצוות, מחייבת אותם להיות איכותיים יותר ולשמר יותר שפע, יותר אפשרויות וכמובן יחס הרבה יותר מתחשב שקשור בהמון מובנים גם לתודעת שירות ברמה גבוהה. צימרים בצפוןובאזור הכנרת בפרט, כוללים אוכלוסייה רבגונית מאוד המורכבת מתושבים חילוניים לצד דתיים וכתוצאה מכך נובעת גם ההבנה לגבי כל מה שדרוש על מנת לקיים את השבת כהלכתה: פלטת שבת, מיחם ושעון שבת בתוך הצימר, כיבוד כשר, כלים חד פעמיים ובחלק מן המקומות גם אפשרות למיטה יהודית או מזרונים נוספים ללינה עבור משפחות המגיעות עם הילדים. בנוסף לכל אלה, צימרים בכנרת לזוגות שומרי שבת מקפידים על גמישות ביציאה בשבת מן המתחם ומאפשרים יציאה מאוחרת כך שאין צורך לחשוש מפני הפינוי המוקדם כמקובל. בנוסף, בכל המושבים בסביבת הכנרת ישנו בית כנסת ובמרחק הליכה מהצימר, הודות למימדים הקטנים יחסית של כל אחד מהמושבים.


אולי גם יעניין אתכם: צימרים לדתיים בצפון


ראו צימרים בכנרת לזוגות


אירוח פרטי ורומנטי בכל אחד מהצימרים


לכל זוג חשובה הפרטיות המלאה בתוך הצימר שלו, אך עבור זוגות המקיימים אורח חיים בעל צביון דתי, הפרטיות היא הכרחית. לכן, צימרים בכנרת לזוגות שומרי שבת מאפשרים לאורחים שלהם ליהנות מנופש מפנק ורומנטי במיוחד במתחמים הכוללים בריכה פרטית וג'קוזי ספא אישי, מבלי לפגוש אורחים נוספים בחצר הצימר. צימרים מיוחדים אלו, נפוצים בכל אזור הצפון ומאפשרים לזוג ליהנות מאותם הסטנדרטיים הגבוהים שמספקת חוויית האירוח תוך שהם נהנים בפרטיות מלאה מכל מתקני הנופש. יתרה מכך – צימרים בעלי בריכה פרטית ומתחם גן צמוד, הם מטבע הדברים מפוארים ואיכותיים הרבה יותר מבחינת רמת החופשה. כך למעשה סטנדרט האירוח נשאר זהה בימי חול כמו בשבתות ובחגים. מרביתם של צימרים בכנרת לזוגות תוכלו ליהנות מפינות ישיבה נעימות ברחבי הגן, מארוחת בוקר מפנקת תוך שמירה על ההכשר הדרוש, מסיור זוגי נעים ברחובות המושב הפסטורליים שהופך לנעים ומרגיע הרבה יותר במושבים הדתיים יותר, בהם לא קיימת תנועת מכוניות בשבת כמו המושבה מגדל, המושבה יבנאל ועוד. בחלק מן המקומות, גם אלו שאינם פרטיים לזוג אחד בלבד, גם נאסר על הדלקת מנגל בשבת לרווחת כל אורחי המתחם. פרט זה לרוב יצויין בעמוד המתחם המופיע באינטרנט וכמובן שתמיד ניתן לברר זאת טלפונית.


להבדיל מאזור הכנרת, צימרים בגליל מערבי או בגליל העליון ממוקמים בנפרד מאתרי האטרקציות ומסלולי הטיול, כך שאלו מכם המבקשים לקיים את השבת בשלווה ובנועם, יוכלו להיות בטוחים שאין בסביבתם הפרעות או המולה שפעמים רבות פוגעת בחוויית הנופש, גם בקרב זוגות שאינם בהכרח שומרי שבת. בתחילתו ובסופו של דבר, המארחים ישמחו לארח אתכם כיד המלך ולספק לכם שהות נעימה, בלתי שגרתית והכי חשוב – איכותית ומתחשבת, כזו שבאמת הכי מתאימה לכם.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים