צימרים בכנרת לזוגות עד 600 ₪? זה אפשרי!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
צימרים בכנרת לזוגות עד 600 ₪? זה אפשרי!

הכנרת אולי קטנה, אבל תמיד מפתיעה מחדש. לכל עונה כאן יש את היתרון שלה: בקיץ זו הכנרת עצמה כמובן, גדושת פעילויות ומקומות רומנטיים לבקר בהם, בסתיו והאביב מזג האוויר החם הופך את האזור למעין "אילת" של אזור הצפון ובחורף – בדיוק אז, כשהשלגים נערמים בקצה המדינה ומרכז הארץ מוצף במשקעים, המחירים כאן מנמיכים גובה ומאפשרים יופי של חופשתצימרים בכנרת לזוגותובמחירים הוגנים. כל זאת מבלי להתפשר אפילו לא טיפה על האיכות, החוויה עצמה והשירות המוצע כאן לאורחים. אז אם תכננתם הפתעה מיוחדת לבני הזוג בקרוב או שאתם סתם מחפשים צימרים ברגע האחרוןכדי לשכוח קצת מהשגרה הלעוסה, יש לנו בשבילכם צימרים על הכנרת במחיר שלא עובר את רף ה-600 ₪ ללילה:


מבחר צימרים בכנרת לזוגותבמחירים הטובים ביותר


אם בריכת זרמים לוהטת מול הנוף ואווירה כפרית מוקפת טבע מדברים אליכם במיוחד, כפר הנופש אצולת הגליל ישמח להציע לכם חופשה משתלמת ב-600 ₪ ללילה. החוויה כוללת שהות באחד מחמישה צימרים איכותיים, מעוצבים באווירה רומנטית ביותר וכוללים את בריכת הזרמים המושלמת לעיסוי ובריכה ענקית מול הנוף הנפלא. בריכת השחייה אמנם איננה מחוממת ומקורה כך שהיא לא מתאימה לכם כרגע, אבל אנחנו בטוחים שלא תוכלו לסרב להצעה להעביר כאן צהריים שמשיים על המים.

והנה אחת ההצעות הכי אטרקטיביות שלנו ולא רק בחורף – סוויטה פרטית עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא מפנק, עיצוב מקסים ואירוח לבבי. סוויטת לילות לבנים היא חופשה שווה הרבה יותר מכל מתחם צימרים בכנרת לזוגות שלא "קופצת מעל הפופיק" מבחינת המחירים. כעת היא מציעה לילה פרטי וחלומי ב-540 ₪ ללילה בלבד.

ואם כבר שקט וסולידי, מה דעתכם נופש צימרים ברגע האחרון במתחם בקתות גני הזית האהוב? רק 550 ₪ ללילה עולה התענוג והוא מבטיח ג'קוזי ספא זרמים כיפי ומענג, בקתה מדהימה מתוך 5 צימרים בכנרת לזוגות להתרסק בה ולישון המון והכי חשוב – בריכת שחייה חדשה, ענקית, מחוממת ומקורה להשלמת התענוג.

האחרונה ברשימת ההצעות שלנו הפעם ממוקמת בכפר חנניה, באותו המושב בו נמצאת הסוויטה הפרטית לילות לבנים. מדובר במקום שבהחלט אוהב את מה שהוא עושה וזה בעיקר להשקיע בכם, באיך שנראית החוויה הכוללת שלכם ובמה שתאכלו על הדרך. לכאן אפשר להזמין ארוחות עשירות ומפנקות עליהן טורחים רבות המארחים, לטבול בג'קוזי חם וליהנות משהות מפנקת בתוך צימר מעוצב ונעים במיוחד. רומנטיקה בכפר פנויה בסופ"ש הקרוב ומציעה לילה זוגי חלומי במחיר של 550 ₪ בלבד.

 

צימרים לזוגות בכנרת

טיפ נוסף למזמינים

 

אם אתם מחפשים צימרים איכותיים ומעוניינים לקבל מחיר מופחת עוד יותר, מומלץ תמיד להמתין לדקה ה-90. בשלב זה, כל הצימרים שטרם אוישו במלואם יעדיפו למלא את המקום שלהם במחיר מקוצץ מאשר לא לעבוד בכלל. לכן המוני צימרים בכנרת לזוגות ממתינים עד ליום רביעי, סמוך להגעתו של הסופ"ש שמוגדר כאן החל מחמישי ועד שבת ואז מפרסמים דילים אטרקטיביים ומבצעים חמים לכל זוג במחירים שממש לא כדאי לפספס. זכרו שגם החוויה הכוללת שלכם מורכבת ממיעוט יחסי של נופשים כך שברוב המקרים תזכו ליהנות מכל מתקני המקום כמעט בפרטיות מוחלטת. ובכנות, אנחנו בהחלט לא מוצאים סיבה לקחת את ההמלצות שלנו בשתי ידיים ולמהר להזמין כבר עכשיו מקום באחד הצימרים הכי איכותיים סמוך לכנרת. חופשה נעימה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים