פנקו את העובדים שלכם עד הסוף: ימי כיף מאורגנים בשילוב צימרים לקבוצות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-02-2017
פנקו את העובדים שלכם עד הסוף: ימי כיף מאורגנים בשילוב צימרים לקבוצות בצפון

מאז ימי הטיול השנתי בבית הספר אנחנו מתרגשים לקראת כל מצב שבו אנחנו מגיעים אל "הבית השני" שלנו ובמקום להיכנס לעוד יום אפרורי של עבודה – מתאספים בהסעה מאורגנת שלוקחת אותנו אל יום טיול חברה מהנה. זהו בעצם הזמן השנתי בו כל בוס מצ'פר את העובדים שלו במשהו חווייתי כהוקרה על העשייה והתרומה לעסק שהוא מנהל. וככל שאופציות הבילוי והמקוריות בתחום האטרקציות הולכת וגוברת, כך גם תנאי השהות במקומות הסמוכים להם גדלים ומשתפרים מידי שנה.


מתחם צימרים לקבוצות בצפון


להזמין קייטרינג, להקרין מצגת סוף שנה ולמצוא אטרקציה סמוכה


צימרים לקבוצות בצפון הם דבר שממש לא צריך לחרוש עבורו את האינטרנט יותר מידי. לפי מספר האנשים שעומדים להצטרף לטיול החגיגי, תוכלו לדעת מהי הגבלת האנשים בכל אחד מהצימרים, או פשוט להחליט מראש על מספר הצימרים שתזדקקו להם ולפיכך להגדיר כמה אנשים נכנסים בתוך כל צימר. למעשה מדובר בהנאה נטו. בעוד שהפעילות שלכם יכולה לכלול מסע תרבותי או היסטורי, מסלול טיול וגם מסע טרקטורונים – צימרים לקבוצות בצפון הם המקום שבו אפשר לנוח מהפעילות, להתרווח ולשהות בבריכה, לנמנם, לאכול וגם לנצל את המקום למשמעות האמיתית שלשמה הגעתם – הגיבוש.

בתוך כל מתחם צימרים לקבוצות קיימת האפשרות להשתמש בחופשיות במקום תוך שהוא סגור עבורכם באופן פרטי. עליו להכיל מטבחונים לכל הפחות או מטבח ענק ומצוייד לבישולים לכל היותר, פינת מנגל ואפשרות להזמנת ארוחות מאת בעלי המקום או חברת קייטרינג שתבחרו באזור. כדי להרכיב את יום (או יומיים...) הגיבוש, ניתן גם להתייעץ עם המארחים ולהיעזר בהם להרכבת יום תענוגות שלם שבמסגרתו אפשר ללמד את העובדים דברים וכלים חדשים בתחום, להקרין מצגת סוף שנה, לכנס מקום להרצאה ולהזמין סדנה מיוחדת למתחם. בעזרתם תוכלו גם למצוא את האטרקציות הטובות ביותר בשטח בקלות ומי יודע, במדינה כה קטנה כשלנו סביר להניח שבין הצימר ובין בעלי חוות הרכיבה על סוסים הסמוכה יש קשר חברי שיתרום לכם המעסיקים בהנחה קטנה בנוגע לעלויות...

 

צימרים לקבוצות בצפון יכולים לשקף לעובדים שלכם את החשיבות של הארגון ומטרותיו

 

במתחמי צימרים לקבוצות בצפון, לפחות הגדולים מביניהם שזכינו להכיר, מקסימום המתארחים שנשארים ללון יכול לעמוד על כ-30 אנשים. אם יש לכם מספר גבוה יותר של עובדים הלנים במקום ניתן לשקול מלונות בוטיק בסביבה, או לשאול על האפשרות לכנס את העובדים במתחם ליום אחד, ללא אופציית הלינה במקום (אפשרות זו בדרך כלל תאפשר לכם לסגור על כמות גבוהה יותר של אנשים, מפני שאין הם משתמשים בחדרי השינה).  צימרים מיוחדים לקבוצות חייבים להכיל שירות טוב ומקום אסתטי ואיכותי שישדר החוצה לכם ולעובדים בעיקר את הסגנון שלכם: עסקי, אלגנטי ומכובד. זכרו שעל טיול החברה שלכם להתאים בכל המובנים לערכי החברה ולדברים שבהם היא דוגלת. ההמלצה שלנו היא לנהל רשימה מסודרת של עובדים המגיעים בוודאות ובהתאם לכך לסגור מתחם צימרים לקבוצות בצפון כטוב בעיניכם. אם הרצון שלכם הוא בארגון כנס מנהלים או עובדים בכירים המגיעים עם משפחותיהם, תוכלו לבדוק בנוסף את האפשרות של מתחם צימרים למשפחות שבו כל משפחה תתארח ביחידת נופש משלה וכולם יוכלו ליהנות יחד ממתחם הגן המשותף, בעוד אתם מפיקים לו"ז ענייני לצרכי עבודה בו העובד עצמו ישתתף ויאפשר למשפחתו זמן איכות וחופשה במקביל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים