מחפשים מקום לחגיגות ענק? צימרים לקבוצות גדולות לבילוי המושלם!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-11-2016
מחפשים מקום לחגיגות ענק? צימרים לקבוצות גדולות לבילוי המושלם!

שוב אתם נמצאים במצב שבו עליכם למצוא פיתרון נוח לבילוי ההמוני שאתם מתכננים. ושוב, האופציות המונחות בפניכם הן מפגש המוני במסעדה, פאב, בית קפה או מועדון שבו ממילא מתפזרים כל המוזמנים לכל עבר – או ניהול מלחמה עיקשת מול החברים לגבי הקצאת בית ריק לחגיגה שאתם מתכננים.

אין ספק שארגון בסדר גודל שכזה מחייב מכם להיות סבלניים ובעלי ראש פתוח. ואם כבר הזכרנו את המצרך האחרון ברשימה – הרשו לנו להפגיש אתכם עם צימרים לקבוצות גדולות שיספקו לכם את כל הדרוש לאירוע איכותי מושלם!

עם בריכה יפה, מטבח מאובזר וחצר ענקית בהחלט לא צריך יותר. לכל אלה תוסיפו גם את הצימרים או הסוויטות עצמן שבהם ניתן להתפצל ללינה ולהניח את החפצים, לקשט את הסלון ולהשמיע מוזיקה במתחם כאוות נפשכם. מתחמים גדולים לקבוצות הם אלו המותאמים למגוון נרחב ביותר של סוגי נופש ומאפשרים לאורחיהם לקיים לא רק חופשת בטן-גב מסורתית, אלא גם מסיבה אחת גדולה ומהנה בה כולם מרוכזים יחד במקום אחד. ולגבי התשלום – הרי מראש תכננתם לשלם על פאב או מסעדה, לא?

 

בגלל הגודל, הפרטיות והמתקנים.

 

צימרים לקבוצות גדולות בעצם נבדלים משאר הצימרים בעיקר בגודלם, כאשר הם מכילים מספר רב של סוויטות באותו המתחם. מקום גדול נחשב לכזה שיש בו חמש יחידות ויותר. למעשה, אם אתם מחפשים מקום מושלם לחגיגות, לזאת בדיוק הכוונה – מתחם פינוקים שלם שיכול להיות שלכם באופן פרטי, בתנאי שתזמינו את כל היחידות שבו או בחלק מהמקרים – השכרת המקום עצמו לערב או בוקר אחד. להבדיל מהרבה צימרים זולים בצפון, באלו המיועדים למספר רב של נופשים תמצאו לא רק את הפסטורליות המתבקשת, אלא מבחר לא קטן בכלל של מתקנים לרשותכם וללא הגבלה: בריכה גדולה ויפה שתתאים לכולם, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה במרבית המקומות, שולחנות משחק דוגמת סנוקר ופינג פונג ושורה ארוכה של מיטות שיזוף, שטחי גן ופינות ישיבה. אם הקבוצה שלכם כוללת ילדים, אין לנו ספק שגם הם יוכלו ליהנות מכל הטוב המורעף עליהם כאן, במתחם המושקע.


צימרים לקבוצות גדולות בצפון


צימרים לקבוצות גדולות והיכן כדאי למצוא אותם.


אמנם הצפון רחב הידיים מתיר לכם למצוא אינסוף צימרים כמעט בכל יישוב או מושב. אך צימרים לקבוצות גדולות למעשה לא קיימים בכל מקום, בשל בנייה באזורי מגורים או גודל המתחם כאמור, שיגרעו מן החוויה שלכם ואף יותר מכך – לא יאושר לכם להשתמש בהם מלכתחילה. נסו לא להתקבע מבחינת המיקום כדי שלא להתאכזב. את המקום מומלץ לחפש באזורים כמו הגליל המערבי או העליון בעיקר. צימרים בשפר למשל – המושב המרהיב מהגליל העליון, כולל מבחר רב של צימרים, הנחלקים בין אלו המיועדים לזוגות בלבד לבין אלו המותאמים למשפחות ולקבוצות גדולות כמוכם. גם באזור הכנרת קיים מבחר לא קטן של צימרים לקבוצות גדולות שיוכל לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. לעומת זאת, אם תבחרו לחפש צימרים בגולן למשל, תגלו המון מתחמי נופש המיועדים לכך – אולם בלי האפשרות להשמיע מוזיקה חזקה או להרעיש.


בכל מקרה, כל מקום שתמצאו יחייב אתכם להתייעץ עם המארחים ולוודא שהמקום אכן מותאם עבורכם. דאגו לספק לבעלי הצימר פרטים ברורים לגבי האירוע ושתפו אותם בתכנית. ייתכן שהם יוכלו לעזור לכם בהפקה, בקישוטים ובכלל בכל שתצטרכו על מנת להגשים חופשה מדהימה – ביחד עם האנשים שאתם הכי אוהבים לבלות איתם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים