סוף עונה: כל מה שרציתם לדעת על צימרים זולים בצפון לקראת החגים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-09-2016
סוף עונה: כל מה שרציתם לדעת על צימרים זולים בצפון לקראת החגים

אם תשאלו את רוב האנשים, זול הוא היקר החדש. יוקר המחייה והזינוק החד במחירים של כל מוצר אפשרי גרמו לנו לרדוף אחר החיסכון ואפילו להשוויץ בו כשאפשר. אם פעם היינו "מנפנפים" בג'ינס של חברה מוכרת שגם עלה ביוקר, היום נמהר לספר לכולם איך מצאנו אותו בחנות אחרת, בחמישים אחוז הנחה ונהפוך לגיבורי היום. ואין ספק ש"זול" הוא מונח מתבקש בכל הקשור גם לחופשות, או לעניינינו, צימרים זולים בצפון.

אז מה היא בעצם חופשה בזול? אין לכך הגדרה אחידה, אך הכוונה לרוב היא לנופש שיש לו דיל או מבצע מוגבל לתאריכי חופשה מסויימים, או מחירים ממש ממש טובים באופן כללי. אלו מכם שכבר עכשיו מנסים לחפש צימרים זולים בצפון, בוודאי יודעים שמדרג המחירים המשתנה מקשה על מלאכת החיפוש ושבין הצימרים בעלי תווית מחיר זולה יותר לבין אלו היוקרתיים, קיים פער עצום מבחינת ההצגה שלהם והפרטים עליהם בתוך האתר.



עושים סדר בבלאגן

חשבו על הג'ינס שהזכרנו קודם, הזול מול היקר. האם הזול מביניהם אכן משרת אתכם כראוי? לא דוהה בכביסה, התפרים שלו חזקים והוא לא נשחק? לא בטוח. אבל יש כאן שתי אפשרויות: או שאיכות החומר זולה והמחיר יורד, או שהיה לכם מזל ומצאתם אותו בסייל טוב. דבר דומה קורה גם בחופשה. בעוד שצימר אחד יספק יחידת נופש פשוטה יחסית עם ארוחת בוקר צנועה ובריכת גומי ביתית, האחר יספק סוויטה ברמה גבוהה עם ארוחות שף ובריכת שחייה מפוארת. אם יתמזל מזלכם, תוכלו למצוא את זה היקר בהנחה בימי חול וברגע האחרון. ולכן ההבדל המרכזי בין השניים, הוא מה שהם מספקים לשוהים ומהי עלותם של השירותים הללו.

באופן כללי, צימרים זולים בצפון היא קבוצת מתחמים שמחירה הינו החל מ-300 ₪ ללילה, כאשר השירות המוצע לאורחים הוא בסיסי יחסית. אם אתם מחפשים למשל צימרים למשפחות ומצפים למקום נחמד להניח בו את הראש ליד המון טיולים בסביבה, אין ספק שמדובר בחיסכון עצום. אך אם פנטזתם על בריכה ענקית וג'קוזי ספא מול נוף מדהים, קשה להאמין שתמצאו אותם במחיר שכזה. רוצים מקום איכותי באמת? תאלצו לשלם קצת יותר.


אז איך בכל זאת מוצאים צימרים זולים בצפון שיהיו גם איכותיים?

ראשית – חסלו את ה"דרייב" הפנימי שלכם למצוא צימרים זולים בצפון, שהם הזולים ביותר. זה לא יקרה. וגם אם כן, סביר להניח שזה לא באמת המקום שהכי שאפתם להשקיע בו בחופשה הקרוב שלכם. הצעד הבא הוא להגדיר קטגוריית מחיר אמצעית, משהו בסביבות 600-800 ₪, שאפשר להתמודד איתו והוא ככל הנראה איכותי, נעים ובטוח גם לכם וגם לילדים, בהנחה ואתם מחפשים צימרים למשפחות. דוגמא לצימרים איכותיים תחת קטגוריית האמצע הזו, תוכלו למצוא במתחם הנופש מרחק נגיעה הגלילי למשל, בו קיימת בריכה יפה מול הנוף וסוויטות יפות מאוד או צימרים ביער המפורסם ממושב אמירים, שנוטה לכיוון היוקרתי יותר, אך עדיין מציע מחירים הוגנים למדי. ולסיום, חפשו את החופשה שלכם מחוץ לחגים והחופשות, בימי חול או בימי רביעי, בהם הפנויים לסופ"ש הקרוב עוברים למחירי הדקה ה-90. כך בעצם תוכלו לצאת לבילוי מעולה וטוב, אבל עם עוד קצת אקסטרה בכיס. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים