צימרים לפי מחיר: איך זה עובד ומה מקבלים במסגרת התשלום?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2017
צימרים לפי מחיר: איך זה עובד ומה מקבלים במסגרת התשלום?

זוכרים את התקופה ההיא שבה צימר בצפון היה עוד בקתה רומנטית בלב הטבע? ממש אז, כשקמו אתרי הצימרים ההם יכולתם להבחין בסרגל שהיה ניתן להזיז בהתאם למחיר המבוקש. הסרגל יכול היה לנוע ממחיר של 250 ₪ ללילה ועד 700 ₪ לצימר המפואר ביותר. אין ספק שבתקופה זו החיפוש אחר צימרים לפי מחירהיה הכי פופולארי שרק אפשר.

מאז עברו הצימרים לא מעט תהפוכות ומבקתות עץ קטנטנות עם ג'קוזי וקטורת הפכו למתחמי נופש אקסקלוסיביים ומרהיבים. תודעת השירות השתפרה, האבזור חודש ואיתם כמובן גם המחירים. כיום החלוקה שונה מעט ממה שהכרתם והיא כוללת בעיקר שלוש קבוצות מחיר עיקריות.

 

צימרים לפי מחיר – מהזול ועד היקר

 

הקבוצה הראשונה היא של צימרים לפי מחיר הזול ביותר שנע בין 350-600 ₪. בקטגוריית מחיר שכזו תקבלו אירוח פשוט וכנה המורכב בעיקר מהכנסת אורחים בסיסית, גן מטופח וחדר שינה רומנטי. בחלק מהמקרים תחכה לכם גם בריכת שחייה נעימה לקיץ ואפשרות להזמנת ארוחת בוקר כמובן. אופציית אירוח זו היא כמובן החסכונית ביותר ומתאימה למטיילים המעוניינים להניח את הראש במקום נעים, חיילים, סטודנטים ומשפחות גדולות המחפשות מקום מתאים לכל בני הבית. אם תחפשו כאן צימרים פנויים בצפוןבימי אמצע השבוע, סביר להניח שתיתקלו במקומות רבים שנותרו פנויים כתוצאה מירידה בביקוש מחוץ לסופי השבוע ומכאן הדרך לקבלת הנחה נוספת היא אפשרית בהחלט.

 

הקבוצה השנייה של צימרים לפי מחיר היא אלו הנעים בין 600-800 ₪ ונחשבים במילה אחת – איכותיים. מדובר במקומות גדולים יותר הכוללים בראש ובראשונה בריכת שחייה מעוצבת ברמת גימור גבוהה יותר, אפשרות לחדרי שינה נפרדים עבור ההורים והילדים וכן אבזור רב וחדשני יותר. גם כאן אמנם לעיצוב הפנים יש אמירה משלו, אך ההבדל הוא בעיקר במתחמי הגן שהופכים לאדריכלות נוף של ממש ומספקים לשוהים בהם סביבה יפה ומטופחת שאפשר להתרווח בה, להירגע ולנוח. אחד המקומות שנחשבים למפורסמים והמובילים בקטגוריית האמצע הוא מושב גורן. צימרים בגורן יש המון וניתן להתארח בהם גם בחורף, כאשר חלקם אף מציעים לאורחיהם בריכת שחייה מחוממת ומקורה ומתקני ג'קוזי ספא וסאונות יבשות מפנקים במיוחד.

 

צימרים לפי מחיר בצפון


מה באמת מקבלים במקסימום מחיר?

 

הקבוצה השלישית והאחרונה של צימרים לפי מחיר היא כמובן היוקרתית ביותר, זו שמחירה איננו נופל מ1,000 ₪ ומטפס מעלה עד ל1,700 ₪ ואפילו יותר במתחמי קונספט מיוחדים לאלפיון העליון. ואם שאלתם את עצמכם מה קרה לקבוצת הביניים שבין 800 ועד 1,000 – היא קיימת פחות או יותר כמעבר בין האיכותיים ליוקרתיים, או כאופציה טובה להוזיל/ לייקר מחירים בהתאם לעונה, לביקוש או לחוסר הביקוש. אירוח זה הוא כמובן הזוהר ביותר, שבו כל צימר בצפון מציע אירוח מלכים אקסקלוסיבי במיוחד הכולל בין היתר בריכה פרטית לסוויטה, עיצוב מרשים וחד פעמי ומיקום בלתי רגיל מול נופים חלומיים. ההשקעה כאן ניכרת בכל פרט, החל מכלי המיטה ועד הגדר המעוצבת שמקיפה את הצימר.

 

היכולת לבחור באחת משלוש קבוצות אמנם נראית מגבילה ומאיימת, אך למעשה ארגנה בצורה נוחה וברורה הרבה יותר את הציפייה של הנופשים בקבלת המחיר וכן את הדברים שאותם מקבלים בתוך האירוח. באופן זה תוכלו לסייג הרבה מראש את דרישות החופשה שלכם, מתוך ידיעה ברורה שהן אכן עומדות להתגשם ולהוציא אתכם לחופשה מפנקת, טובה ורומנטית במיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים