לא רק בקיץ: צימרים למשפחות בכנרת לחופשה חורפית מפנקת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-10-2016
לא רק בקיץ: צימרים למשפחות בכנרת לחופשה חורפית מפנקת

נכון, הכנרת היא אטרקציה מדהימה לקיץ. חופים, הרבה מים ושפע של דברים לעשות כאשר מזג האוויר הוא שמשי ואין טיפת עננים בשמיים. אבל תתפלאו, גם בחורף מחכה למשפחות שביניכם אוצר של פעילויות וחוויות – בטמפרטורה נוחה ועם מיעוט יחסי של מטיילים, שיאפשר לכם לנוח וליהנות מהשלווה וכן, גם לחסוך מעצמכם תורים עצומים וצפיפות.

מחוץ לעונה, צימרים למשפחות בכנרת הם אישיו די חסכוני. כמו בכל סוגי החופשה האפשריים, צימרים בכנרת מעלים ומורידים את המחיר בהתאם לביקוש, כך שהגעה לכאן דווקא מחוץ לעונה, בחורף, יכולה להבטיח לכם מחיר הרבה יותר זול. מעבר לכך הם ממשיכים לספק את כל הפיצ'רים הנוחים שאתם יכולים לחשוב עליהם: חדרים מרווחים ונעימים, נוף ציורי ויפה אל הכנרת במרבית המקומות, ג'קוזי ספא, צימרים עם בריכהמחוממת ומקורה במתחמים היוקרתיים יותר ובעיקר אותה שלווה נעימה שמאפיינת את אזור הכנרת כולו.


בילוי חורפי צימרים למשפחות בכנרת


מזג אוויר מעולה, המון פעילויות וחוויות מסוג אחר


בילוי עם הילדים בתוך צימרים למשפחות בכנרת בחורף, ממש לא חייב להסתכם בשהות סולידית בתוך החדרים והגן. הסביבה עתירת האטרקציות פעילה גם בחורף (למעט פעילויות הספורט הימי) וניתן ליהנות ממנה ללא הפסקה. למשפחות האנרגטיות מומלץ ליהנות מטיולי טרקטורונים וסוסים ברחבי הסביבה העוברים בתוך מעברי בוץ ומים מאתגרים או לתאם טיול ג'יפים שבמסגרתו תוכלו לסייר לאורכם ולרוחבם של שטחי הנוף הפתוחים, לקבל מהמדריך קצת הסברים מרתקים על אותם המקומות בהם תבקרו ואף ליהנות מפעילות ספארי לילה מרהיבה לילדים, שתפגיש אותם עם חיות הבר בסביבה.

למשפחות ה"בלייניות" שביניכם, מצפים מתחמי בילוי מרכזיים בסביבה בהם שלל מסעדות ופאבים, שבימי אמצע השבוע מתקיימות בהם הופעות חיות ואירועים מיוחדים. מזג האוויר באזור חופי הכנרת הינו מהלוהטים ביותר בקיץ, כך שבחורף הופך מזג האוויר לנעים ואינו קפוא מידי המחייב אתכם להסתתר בחדרים. את הימים הגשומים אפשר לנצל לסיור מהנה עם המטריות לאורך הכנרת ולצפות במפלס הכנרת עולה – מחזה שיסכימו רבים שאין מרשים ממנו. בימים שבהם יש כאן שמש יפה, אפשר להשכיר אופניים ולדווש בסביבה, לנוע ברגל לאורך הפרדסים, לבקר בפינות החי המלהיבות בקיבוצים השונים ולהתייעץ עם המארחים בנוגע למסלולי הטיול הקלילים שעוטפים את מתחם הנופש שלכם. צימרים למשפחות בכנרת כוללים גם שטחי גן גדולים עם מתקני גריל, בהם ניתן לנוח ולבשל, ליהנות מהאווירה הקסומה ולצפות למיטב פינוקי הבית, אותם נהנים המארחים להגיש לכל המבקרים.


צימרים למשפחות בכנרת – לא רק פינוקים "שגרתיים"


אלו מכם המעוניינים לנצל את ההגעה לטובת חוויות מסוג קצת אחר, בוודאי ישמחו לדעת שתיירים רבים מכל רחבי העולם פוקדים את הסביבה גם בחורף וניתן לספוג את האווירה באמצעות ביקור במבני הכנסיות המיוחדות באזור ובאתר הטבילה המיוחד על נהר הירדן, שמימיו קדושים למאמיני הנצרות. בעוד שישנם צימרים בצפון המקדשים את ההוויה הפרטית של כל משפחה, כאן על הכנרת באפשרותכם לפגוש משפחות מטיילות נוספות, להכיר את התושבים בסביבה ולהיחשף לאורח החיים המיוחד בחלק היפה של המדינה. דווקא כשמרבית המטיילים מעדיפים לשמור את הגעתם הנה לחודשים שבין פסח לסוכות, אפשר למצוא המון נחת ופרטיות, פחות צפיפות במתחמי הבילוי ובמסעדות ועדיין ליהנות לא פחות ממה שתיהנו כאן בקיץ. אנו מזמינים אתכם לבחור צימרים למשפחות בכנרת בחורף הקרוב ולצפות לנופש במחיר הוגן, המון פעילויות וחוויות אינסופיות לכם ולילדים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים