3 טעויות נפוצות בבחירת צימרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-11-2017
3 טעויות נפוצות בבחירת צימרים

אם החופשה האחרונה שלכם בצימר הייתה מוגדרת כ"סביר" והצהרתם במפורש שלמקום ההוא לא תחזרו – כנראה שטעיתם בבחירת המקום ובגדול. אנשים רבים "נופלים" עם הנופש מהסיבות הקטנות ביותר, אלה ששוכחים לבדוק לעומק לפני ורק במעמד האירוח מתבררת הטעות האיומה. אז איך מבררים הרמטית את כ-ל מה שחשוב? ומה עדיף לסנן לפני שבכלל ניגשים לבחירה ובירור המקומות? צימרטופ מציגה בפניכם 3 טעויות נפוצות בבחירת צימרים:

"יש פה נוף מדהים, חייבים ללכת!"

רגע, רגע, ברור שהנוף מדהים. לכן יש כאן צימר מלכתחילה. אך האם הצימר הזה שככל הנראה נמצא באיזו פסגה גבוהה ערוך היטב לקבלתכם? אורחים רבים שוכחים שלצד נוף פסגות מרהיב יש גם טמפרטורה נמוכה במיוחד, גם בקיץ. וזוג אורחים שישכח לברר מהי הטמפרטורה הנוכחית לאחר שעות השמש והאם המקום ערוך היטב לסערה או רוחות עזות עלול להפוך את הלילות שלו מ"אהבה בשחקים" ל"סיוט ברחוב אלם". חשוב לבדוק שלמקום יש קמין שיעשה אפקט איכותי אבל גם ישאיר אתכם מחוממים, שמיכות עבות בהישג יד ומים חמים למקלחת ללא דופי. שמעתם תשובה מהמארח שאיננה מניחה את דעתכם בנושא? אל תהססו להמשיך ו"לראיין" צימרים על הגובה מול הנוף המושלם שיעניקו לכם יותר ביטחון בבחירתם.

עוד באתר

צימרים עם בריכה למשפחות

אירוח כפרי בצפון

לצימרים הכי יפים בצפון

"הבריכה קטנה? בקטנה..."

תגידו לנו, מה קריטי יותר מבריכת שחייה נעימה, גדולה ומפנקת? אנחנו מבינים שיש כמה מטורפים שבריכה בחופשה לא באמת מדברת אליהם, אבל עבור הרוב, הבריכה היא מאסט. פריט חובה. אטרקציה ראשית. בילד אין בכל מתחם. הבנתם את הרעיון... ולכן לארוז בגדי ים ולתכנן איך אתם עומדים להסתער בקפיצת ראש על המים המשותפים לכל הצימרים במתחם בידיעה שהבריכה מספיקה למשפחה אחת בממוצע זה לא באמת רעיון טוב. אסור להקל ראש בגודל הבריכה, בייחוד במתחמי הצימרים שהיא משותפת להם. גודל טוב יהיה כל מה שאורכו מעל 8 מטרים וגודל בריכה מושלם הוא חצי אולימפי, כ-12 מטרים. אם המטרה שלכם היא שחייה ממושכת והצימר מציע בריכת אינטקס פשוטה ורדודה שמשותפת לשלושה-ארבעה צימרים, מומלץ לעבור למתמודד הבא.

%@%@%p-19611x

"אנחנו מחפשים מקום מבודד. ממש בתוך הטבע"

צודקים. אין דבר מדהים יותר מבקתת חוטבי עצים שקטה ופרטית לגמרי שטובעת ממש בתוך עצים ופרחים ומסגירה נוף עוצמתי מקרחת היער. אבל שקלתם ברצינות את כל מה שמשתמע מכך, נכון? שלוליות בוץ, מפגש אפשרי עם חיות המקום, שקט אמיתי ומוחלט בערב שעלול להטריד את הנפש האורבנית שרגילה בכל זאת למידת רעש מינימלית. הטבע הוא מקום נפלא וחווייתי להיות בו, אך חשוב מאוד להביא בחשבון את כל הצדדים שבו ולהתייעץ היטב עם המארחים. מי יודע, יכול להיות שתוותרו ויכול להיות שנמצא אתכם כבר בסופ"ש הקרוב על ערסל בין שני עצים, נחים על רקע שריקות הרוח העדינות של הטבע.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים