יפים, נכונים ומפתיעים: חמשת הצימרים הכי לא שגרתיים בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-10-2017
יפים, נכונים ומפתיעים: חמשת הצימרים הכי לא שגרתיים בארץ

אם אתם מחפשים להיות כמו כולם, אתם מוזמנים לדלג לעמוד הבא. אבל אם אתם מחפשים את הצימרים הכי יפים בצפון ואם הנפש שלכם חפצה בדברים מיוחדים לעניין בהם את העיניים, עיצוב מרהיב שלא רואים כל יום ותכנון אדריכלי עתיר פאר, דמיון ויופי – זוהי בדיוק רשימת הטו דו ליסט שאתם חייבים לקחת בה חלק. צימרטופ מציגים לכם חמישה צימרים לא שגרתיים בארץ, כולם מאזור הצפון שנחשב איך לא, לבירת הצימרים הישראלית.


אלברטס – מקום נטול פוזה, שמסתכל לאורחים שלו "בגובה העיניים". אלברטס הוא בעצם בית הנופש שכולכם חולמים עליו: קטן, פרטי ואינטימי, במינון הרומנטי הנכון ובעיצוב כפרי מתוק עם הומאז'ים קטנים לראש פינה המיוחדת בה הוא שוכן. בניגוד לרוב המכריע של צימרים בצפון, לאלברטס אין בריכה כלל אך יש לו האט טאב מהחלומות עבור כל אחת משתי הסוויטות בנפרד.


התרגעות – יש סיכוי מאוד סביר שאם היינו עושים ניסוי וחושפים בפניכם רק את התמונות, הייתם מאמינים שמדובר בצימר שוויצרי אמיתי. זה סוד הקסם של מקום נסתר ומופלא במושב אמירים המציע אירוח סולידי בין קירות אבן גליליים, מראה כפרי אורגינל ויופי נופים מתמשך. גם הפעם הבריכה לא כאן אך אם תרצו, תוכלו להגיע בחינם לבריכת המושב הענקית והשווה.


שאטו גלילי – אז הצימרים הכי יפים בצפון, ממשיכים. המפגש הראשון עם שאטו גלילי יבהיר לכם היטב מה אתם רוצים מהחופשה הבאה שלכם. מדובר במלון בוטיק שיזכיר לכם איך חופשה ברמה גבוהה באמת אמורה להיראות והחוויה בו מתמקדת בעיקר בבטן-גב ויין. המקום מכיל 5 סוויטות בוטיק בלבד המצוידות בנוף בלתי ייאמן ובריכת אינפיניטי צמודה, מטבח שף מקצועי שממנו מגיעות ארוחות הבוקר המושלמות, מתחם ספא יפהפה, חדר יין לא רק לחובבים והמון לוקסוס בתוך הסוויטה ומסביב.


פיפטיס – מתחם נופש מקפיץ ותוסס שבהחלט זוכה להרבה מקום של כבוד ברשימת הצימרים הכי לא שגרתיים בארץ! בפיפטיס (50's) נחה המוזה על שנות החמישים העליזות וגורמת למתחם הנופש להרגיש כאילו יצא מסרט תקופתי מתאים. העיצוב משלב בחכמה בין יוקרה וריהוט פופ אפ ססגוני, מראה רטרו ובנפיטס מודרניים כמו בריכה מול הנוף הפתוח של כפר ורדים וג'קוזי ספא ענק.


נופי גמלא – מתחם הנופש שסוגר את הרשימה הוא גם בעל הנוף היפה ביותר בה. מושב גמלא זוכה להתיישב בדרום רמת הגולן ולהשקיף מגבוה אל כל הכינרת וסביבתה מבלי שאף אחד יסתיר. המתחם עצמו יושב ממש על צלע הר הצופה אל כל היופי הזה מהחלון, המדשאות ומסלולי הגן המדהימים. נופי גמלא הן למעשה שתי בקתות שעוצבו באופן כפרי פשוט מבחוץ אך מלאות פאר, נוחות ורומנטיקה בחלקן הפנימי. עוד על צימרים בגולן.


הצימרים הכי יפים בצפון!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים