הצימרים הכי מתאימים למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-08-2017
הצימרים הכי מתאימים למשפחות

אריזה משפחתית: הצימרים הכי מתאימים למשפחות עם ילדים קטנים

 

הילדודס עוד קטנים, סקרנים ומלאי אנרגיה. אז למה לא לנצל את רגעי האושר הקטנים בחופשה אינטימית ושקטה בצימר? הצפון מכיל מגוון של מתחמי נופש מרתקים למשפחות וביניהם לא מעט מקומות מושלמים במיוחד להורים לילדים קטנים המחפשים פעילויות שונות ומעניינות: מפגש עם טבע ייחודי ובעלי חיים באזור המחייה הטבעי, אוכל חדש, אנשים מעניינים, מסלולי טיול ואטרקציות מקוריות. סקרנים לאן? הנה ההמלצות שלנו – הצימרים הכי מתאימים למשפחות:

 

אחוזת טרה קוטה – המחשבה הראשונה של המשפחה היא על מקום מרווח וגדול מספיק שבו הילדים יכולים לשוטט באין מפריע. מהבחינה הזו, אחוזת טרה קוטה מושלמת: עשרות דונמים של גן מלבלב ופורח, עיצוב מרהיב באבני טרה קוטה וקונספט כללי של אחוזה מקסיקנית שיהפנט גם את המבוגרים. לכל סוויטה עיצוב תואם ופרטיות משלה, בעוד שמתחם הגן המשותף לאורחים מציע בריכה חצי אולימפית, מרכז ספא עשיר וחוות סוסים ממנה אפשר להזמין טיולי רכיבה מדליקים לאורך הנוף.

 

ארבל בתי קייט – לא צריך לצאת מהצימר כדי לבלות. לארבל בתי קייט יש את הכל: החל מבקתות עץ סקנדינביות סופר מדליקות עם מרפסת ומדשאות אידיאליות למשחקים, דרך מתחם גן עתיר גיוון הכולל בריכת שחייה, מתחם ספא, מועדון ילדים עם משחקיה, פינת חי מדליקה וגן בוטני מדהים בו תוכלו לתאם סיור עם המארחים בעלי החממה העצומה, להתרשם ממגוון הצמחים והתבלינים, לקטוף ולטעום.

הסוויטות מיוחדות מאד ומעניקות אוירה רומנטית
 

אחוזת ראול בטבע – מתחם נופש גדול וססגוני במיקום מושלם בין הכנרת לראש פינה, כך שזה ממש לא משנה באיזה כיוון תבחרו, יהיה לכם מגוון גדול של פעילויות ליהנות מהן: חופי הכנרת, פעילויות ספורט ימי, טיולי שטח בג'יפ או טרקטורון, אגמון החולה, אתר השחזור בראש פינה, מבחר מסעדות בעלות תפריט ילדים ועוד. בחזרה לאחוזה, תיהנו מסוויטה מפנקת ומרגיעה עם גן פסטורלי ומושקע מבעד לחלון, בריכה ענקית, חדר אוכל, שפע פינות ישיבה, ערוגות פרחים ושבילי הליכה.

 

ארבע עונות בגליל – חמישה דונמים של צמחייה עשירה, טרסות אבן ומקורות מים, פינות ישיבה מול הנוף, חפצי נוי, בריכה עגולה, ג'קוזי ספא ומתקני משחקים מושלמים לילדים (פינג פונג, כדורסל ועוד), חדר אוכל, מטבח חיצוני וארבעת הצימרים הכי מתאימים למשפחות, שתיים מהם כוללים ג'קוזי ספא פרטי ליחידה. מיקום המתחם במושב אילניה, סמוך לצומת גולני, מבטיח שפע של פעילויות סמוכות כמו מסלולי אופניים, מסעדות מומלצות, טיולי רכיבה ועוד.

 

אלומות יוסף – הילדים חיכו לבריכה כל הקיץ? הנה לכם ריביירה פרטית עם 7 בריכות! הצימרים הכי מתאימים למשפחות מציעים ארבע סוויטות מודרניות, בהן לכל אחת בריכה פרטית ובנוסף אליה בריכה מרכזית חצי אולימפית, בריכת זרמים ובריכת ילדים מדליקה במיוחד. המקום מציע מרחבי גן עצומים, שירות אדיב ושלל פעילויות במרחק נגיעה כמו מסלולי טיול ואתרי תיירות מפורסמים, מסעדות ופנאי לילדים בעיקר בחודשי הקיץ.

 

עוד בנושא

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים