יום המשפחה המושלם: צימרים למשפחות עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-02-2017
יום המשפחה המושלם: צימרים למשפחות עם בריכה פרטית

יום המשפחה הוא הזמן של כל אחד מבני הבית לומר תודה ולהעריך את בני משפחתו האחרים. זה יום שהפך למיוחד בעיקר במסגרות החינוכיות, שיש לו מטרה אחת חשובה: לשמר את התא המשפחתי וליהנות ממנו בכל זמן. היות ויום המשפחה הוא כמעט יום חג של ממש, הרשו לנו להציע לכם להעצים את הבילוי המשפחתי ביום הזה ולהמציא סיבה טובה למסיבה: קחו לעצמכם סופ"ש של צימר משפחתי מפנק ובואו לנוח ביחד, לנוח על יד הבריכה וליהנות מטיול קצר בסביבה. צימרים בחד נס, בראש פינה, בגליל העליון או בכנרת - זאת הזדמנות נפלאה לחדש ולבלות, על אחת כמה וכמה כשהמועד עדיין סמוך לט"ו בשבט ומסמל את הפריחה וההתחדשות של מקומות רבים בצפון. חוץ מזה, הילדים (ואתם) ממילא נסגרו בבתים כמעט למשך כל החורף והגיע הזמן לצאת ולהתרענן. חשבתם אולי על צימרים למשפחות עם בריכה פרטית? בואו נתחיל!


צימרים למשפחות עם בריכה פרטית מפוארת


צימרים למשפחות עם בריכה פרטית – מה זה כולל?

אם אתם עדיין לא מעודכנים בכל מה שמציע ענף התיירות הצפוני, צימרים למשפחות עם בריכה פרטית הם פינוק חדש יחסית שמציע למשפחה אחת בלבד ליהנות ממרחב פרטי מושלם, הכולל סוויטה אחת ויחידה עם בריכה פרטית גדולה (מחוממת ומקורה בחורף ברוב המקומות) ואירוח לבבי ומושקע ברמת 5 כוכבים. בכל הנוגע לאיכות, כאן תזכו לשהות מוקפדת עד הפרט האחרון ולרמה גבוהה בכל הנוגע לריהוט, העיצוב והאבזור. הסוויטה המשפחתית יכולה להציע חלל אחד גדול ומרווח או חדר ילדים נפרד. בכל הקשור לבטיחות, צימרים למשפחות עם בריכה פרטית נבנו תחת כל תקני הבטיחות כך שילדיכם יכולים להסתובב במתחם בחופשיות וללא חשש. גם מתחם הגן המפואר מציע שלל פינות ישיבה ושולחן ארוחות משפחתי, פינת מנגל והמון פינות להתרוצץ בהן ולשחק. משפחות רבות מעדיפות לבחור בסוג נופש זה על פני הקונספט המסורתי של אירוח במתחם הכולל מספר יחידות, מפני שמדובר בצורת נופש יוקרתית ושופעת יותר, השירות כולל יותר דברים בתוכו וכן אין צורך להתחשב באחרים בנושאי החלוקה בבריכה, הרעש או הדרך שבה אתם נהנים לבלות יחד.

באופן כללי, כל מתחם צימרים למשפחות עם בריכה פרטיתנחשב לצימר בקטגוריה היוקרתית ביותר. על כן המחיר הממוצע לחופשה שכזו הוא 1,500 ₪ ללילה בעונה. היות ויום המשפחה עצמו מתקיים דווקא בחורף, ניתן ליהנות ממחירים נמוכים הרבה יותר הודות לביקוש הנמוך. כך בעצם אפשר ליהנות מאותו המקום, מאותה הרמה ומאותם המתקנים בעלות מוזלת שבין 850-1,200 ₪, תלוי כמובן ברמת היוקרה והפאר של המקום אותו בחרתם.


>> כדאי גם לבדוק - צימרים בצפון למשפחות עם בריכה


לא שוכחים לשאול את השאלות החשובות

כדי שתדעו מי מבין המקומות הוא הכי מתאים לכם, מומלץ לברר טלפונית מהו מרחק הנסיעה עד האטרקציה הקרובה ומהם המקומות האטרקטיביים לטיול באזור עם ילדים. חשוב מאוד לוודא כאמור גם את נושא הבריכה המחוממת שמציעים צימרים למשפחות עם בריכה פרטית ולשאול מהי טמפרטורת המים, על מנת להיערך בהתאם לכניסתכם ולכניסת הילדים. זכרו כי מתקנים מפנקים נוספים הנמצאים במתחמי צימרים בצפון עם ילדים כמו ג'קוזי ספא וסאונה אינם מותאמים לילדים קטנים ובכל מקרה מומלץ לברר מול המארחים על תנאי השימוש בכל מתקן. המארחים ישמחו לספק לכם מידע והמלצות בנוגע לכל פעילויות הסביבה ליום המשפחה או סיורים משפחתיים המתקיימים באזור בשל העונה ופריחת השקדיות. ביום המשפחה הקרוב אתם עומדים להתגבש, לבלות ולנוח יחד, לקחת לעצמכם הפוגה מהעולם ומהשגרה ובעיקר לזכות בחוויה מפתיעה וחד פעמית, לפחות עד השנה הבאה...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים