חופשה בצימרים מבודדים - אלו הצימרים המבודדים שכדאי לנסות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-04-2023
חופשה בצימרים מבודדים - אלו הצימרים המבודדים שכדאי לנסות

רוצים לצאת לחופשה שהיא רק שלכם? ליצור לעצמכם זמן משלכם בפרטיות מוחלטת וליהנות מזמן איכות ללא הפרעות או עין ציבורית? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

במאמר זה תוכלו למצוא המלצות לכמה צימרים מבודדים מפנקים במיוחד אשר לא רק יאפשרו לכם לקבל את הפרטיות לה אתם זקוקים, אלא גם יעניקו לכם את כל מה שאתם זקוקים לו בנוסף לכך כדי ליהנות מחופשה ייחודית ובלתי נשכחת!

סוויטת מודרנו

סוויטת מודרנו  הינה המקום המושלם לחופשה חלומית, פרטית ובלתי נשכחת! הסוויטה ממוקמת באבן מנחם שבגליל המערבי, והיא מציעה ג'קוזי ספא מפואר במיוחד, בריכת פסיפס ענקית אשר מקבלת גם תוספת חימום בחודשי החורף ועוד מגוון רחב של פינוקים שהופכים את הבילוי במקום למרשים ומהנה במיוחד.

תוכלו להזמין ארוחת בוקר מפנקת בה יפתחו עבורכם שולחן עמוס בכל טוב, וליהנות מארוחה פרטית מפנקת מול הנוף הקסום שאין שני לו. להשלמת החוויה שלכם אנו ממליצים להזמין עיסוי זוגי עד לצימר וליהנות מחוויה של הרפיה והרגעה לגוף ולנפש.

סיטארה

סוויטת סיטארה היא סוויטת יוקרה קסומה המיועדת לזוגות בלבד וממוקמת ביישוב דלתון, בגליל העליון. בסוויטה יכולים ליהנות זוגות מנופש רומנטי פרטי ומבודד הכולל את כל מה שהם צריכים כדי ליהנות מהשהות שלהם במקום אחד מאובזר עד לפרטים הקטנים ביותר. חצר הסוויטה כוללת בריכה גדולה ומפנקת (מחוממת בעונת החורף), ג'קוזי ספא גדול, מיטת שיזוף זוגית ופינות ישיבה אל מול הנוף הקסום הנשקף מהסוויטה ומשלים את עיצוב החוץ המרשים שלה.

בתוך הסוויטה תוכלו ליהנות ממיטת קינג סייז מפנקת במיוחד, מסך טלוויזיה גדול, פינת ישיבה נוחה, אמבט יוקרתי ומפנק, מטבחון מאובזר ושלל אביזרים אשר ישלימו את חוויית החופשה שלכם.

ורונה

בסוויטת ורונה מתחם פרטי הכולל שני צימרים, כאשר לכל אחד מהם פרטיות מלאה ומתקנים משלו. הצימרים במקום, אחד מהם מותאם לזוגות והשני גדול יותר ויכול להתאים גם למשפחות, ממוקמים בעין יעקב ומציעים חוויה של חופשה חלומית ובלתי נשכחת.

כל צימר זוכה לפרטיות מלאה עם בריכת שחיה נפרדת משלו ומתחם חוץ מגודר ואינטימי. בתוך הצימרים תוכלו למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו בחופשה המבודדת שלכם - חדר שינה מאובזר ונוח, טלוויזיה, מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי ומאובזר, ג'קוזי פנימי וחיצוני ועוד. בתיאום מראש ניתן להזמין גם ארוחת בוקר מפנקת ישירות לצימר, ואם אתם כבר באזור, אנחנו ממליצים על יציאה קלה לטיול בטבע הסובב את עין יעקב. תוכלו למצוא חורשות נעימות לפיקניק בחוץ ואזורים טבעיים ומבודדים לטיול מול נופים עוצרי נשימה.

סווניו

צימר סווניו הוא צימר חדש ומבודד הממוקם במושב נטועה שבגליל המערבי ומתאים במיוחד לזוגות שמחפשים פרטיות ושקט. הצימר כולל חצר פרטית לחלוטין, עם בריכה גדולה ומחוממת בחודשי החורף וג'קוזי ספא מפנק במיוחד. 

בצימר עצמו ניתן לראות השקעה משמעותית ביצירת חלל מודרני, מרשים ומיוחד הכולל את כל מה שאתם זקוקים לו לחופשה רומנטית מושלמת - פינת ישיבה מרווחת, קיר טלוויזיה מעוצב, קמין חשמלי מרהיב, מטבח גדול ומאובזר, חדר שינה גדול עם מיטה יוקרתית ומצעים נקיים ונעימים, חדר רחצה פרטי מפנק ועוד.

בכדי לתת לכם פרטיות מושלמת החצר החיצונית מגודרת בגדר אבן גבוהה כך שאתם נמצאים במתחם שהוא רק שלכם, מבודדים מכל העולם החיצון ויכולים ליהנות מהזמן הפרטי שלכם בצורה הטובה ביותר.

האוס Y 

צימר האוס Y מתחם חדש ויוקרתי אשר נותן לכם את חוויית הבדידות המופלאה באחד מהמקומות היפים בארץ - משמר הירדן. במתחם, אשר עוצב על ידי המעצבים הטובים בישראל, יש את כל מה שאתם זקוקים לו בכדי ליהנות מחופשה יוקרתית ומפנקת ללא הפרעות. כל סוויטה היא פרטית לחלוטין וכוללת בריכת שחיה אשר מחוממת בחורף וממוקמת אל מול נוף מיוחד ומרהיב ולצידה פינות ישיבה מפנקות ואבזור אשר הופך את הבילוי בשטח החיצוני ללא פחות מענג מהחלק הפנימי.

בתוך הסוויטה תמצאו חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר אשר יוצרים אווירה אינטימית ומרגיעה, וכל מה שאתם זקוקים לו - החל ממיטה יוקרתית ומפנקת, דרך חדר רחצה מאובזר ועד למטבחון שישמש אתכם לאורך כל זמן השהות שלכם במקום.

אז מה החלטתם? לאיזה אחד מהצימרים המבודדים הללו תחליטו לצאת בחופשה הבאה שלכם? אם אתם עדיין מתלבטים, אנחנו כאן כדי לעזור.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים