חורף רומנטי- זמן מושלם להתכרבלות בצימרים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-02-2024
חורף רומנטי- זמן מושלם להתכרבלות בצימרים בצפון

חורף הוא זמן מושלם לחופשה רומנטית. הגשם יורד בחוץ, האווירה קרירה ונעימה, והטבע מתכסה בשמיכה לבנה. מה יכול להיות יותר רומנטי מלהתכרבל עם בן/בת הזוג מול אח עצים בוער בצימר מבודד?

צימרים לזוגות מציעים חוויה ייחודית ואינטימית. זוהי הזדמנות להתרחק מהמולת החיים, ליהנות מזמן איכות יחד ולשרוף מחדש את האש בזוגיות. צימרים רבים מציעים פינוקים מיוחדים לזוגות, כמו ג'קוזי ספא פרטי, ארוחת בוקר רומנטית, בריכה פרטית, עיסויים מפנקים ועוד.

למה דווקא צימרים לזוגות?

  • אינטימיות: צימרים לזוגות מעוצבים ומאובזרים במיוחד עבור זוגות. לרוב, הם יהיו קטנים יותר ואינטימיים יותר מצימרים רגילים, ותמצאו בהם כל מה שצריך לחופשה רומנטית מושלמת, כמו מיטה גדולה ומפנקת, ג'קוזי פרטי, פינת ישיבה נוחה ועוד.
  • פרטיות: בצימרים לזוגות תוכלו ליהנות מפרטיות מוחלטת. לא יהיו שם אורחים אחרים שיפריעו לכם, ותוכלו להקדיש את כל הזמן והתשומת לב אחד לשני.
  • פינוקים: צימרים רבים לזוגות מציעים פינוקים מיוחדים, כמו ארוחת בוקר רומנטית שתוגש לכם לחדר, עיסויים מפנקים לזוגות, טיפולי ספא ועוד.
  • נוף: צימרים רבים לזוגות ממוקמים במקומות עם נופים עוצרי נשימה. תוכלו ליהנות מהנוף מהחלון של הצימר, או לצאת לטיולים רומנטיים בטבע.

טיפים לבחירת צימרים לזוגות:

  • מיקום: בחרו צימר באזור שאתם אוהבים. אם אתם מחפשים חופשה רומנטית בטבע, בחרו צימר באזור עם נופים יפים. אם אתם מחפשים חופשה רומנטית בעיר, בחרו צימר במרכז העיר.
  • אבזור: ודאו שהצימר מצויד בכל מה שאתם צריכים לחופשה רומנטית מושלמת, כמו מיטה גדולה ומפנקת, ג'קוזי פרטי, פינת ישיבה נוחה ועוד.
  • פינוקים: בדקו אילו פינוקים מציע הצימר. האם יש אפשרות להזמין ארוחת בוקר רומנטית? האם יש אפשרות לקבל עיסויים מפנקים?
  • מחיר: קבעו תקציב מראש והשוו מחירים בין צימרים שונים.

 

צימרים מושלמים להתכרבלות בחורף:

ולדמנס
בין הנוף הגלילי להרים העוטפים, בין מציאות לדמיון, בין שלווה לריגוש, בין האושר לרוגע, משתרעות שתי סוויטות יוקרתיות המציעות לכם אירוח אישי, חם ומפנק, טיפולי ספא, ארוחת בוקר גלילית וחוויה ברמה אחרת.rnrnסוויטות ולדמנ'ס ממוקמות בקצה כפר ורדים טובלות בחורש טבעי השומר היטב על מיקומן הדיסקרטי. הסוויטות ממוקמות בנפרד זו מזו ומציעות לאורחיהן עיצוב יוקרתי מרהיב, בר פינוקים עשיר מכל טוב, שימוש בריהוט איכותי ומתחם גן פרטי לכל סוויטה הכולל בריכה מפנקת ומחוממת, ופינות אירוח מעוצבות. 
טלפון: 052-9097755 לעמוד המידע של ולדמנס
ולדמנס
גרין ריזורט- Green Resort
במושב רמות שבסמוך לכנרת היפה, הוקם מתחם בוטיקי מפנק במיוחד ולו 4 סוויטות יפהפיות ומפנקות, עם בריכת שחיה מחוממת ומקורה וג'קוזי מפנקים.
טלפון: 052-9170416 לעמוד המידע של גרין ריזורט- Green Resort
גרין ריזורט- Green Resort
החווה באמירים
*ישנו ממ"ד במתחם* 6 יחידות אירוח מיוחדות ומפנקות, בעלות נוף פנורמי משגע, מרפסות ישיבה נעימות, ג'קוזי עגול בכל יחידה ובריכות פרטיות.
טלפון: 052-9788340 לעמוד המידע של החווה באמירים
החווה באמירים
אדום לבן
3 סוויטות יוקרתיות ומטופחות, הניצבות על קצה הר המשקיף על נוף פנורמי מושלם. ג'קוזי מפנק בכל אחת, ג'קוזי ספא במתחם ומרפסת נוף משגעת.
טלפון: 052-9098184 לעמוד המידע של אדום לבן
אדום לבן
אניצ'ה
*ישנו מרחב מוגן בכל אחת מהסוויטות* נופש מפנק במתחם היוקרתי אניצ'ה – סוויטות בעיצוב מרהיב עם בריכת שחיה מחוממת אל מול נוף החרמון
טלפון: 052-9172703 לעמוד המידע של אניצ'ה
אניצ'ה
הדבר האמיתי
הוקמה ביוני 2023 – חדשה ומטריפה ברמת 5 כוכבים.להדבר האמיתי הוקמה סוויטת "Real"- סוויטה מפנקת וחדשה לחלוטין בעלת שני חדרי שינה השוכנות במושב עין יעקב המבוקש.rnבמרכז הגליל המערבי ובלב יערות הגליל, במרחק נסיעה קצרצר מחופי אכזיב ובסמוך לשלל אטרקציות.rnבעיצוב ודיוק ללא פשרות הוקמה סוויטה קסומה ושיקית.rnמתאימה במיוחד לשני זוגות לאירוח רומנטי, וגם לאירוח משפחתי בסגנון בוהו.
טלפון: 052-9706139 לעמוד המידע של הדבר האמיתי
הדבר האמיתי

חורף רומנטי בצימרים לזוגות הוא חוויה בלתי נשכחת. זוהי הזדמנות להתרחק מהמולת החיים, ליהנות מזמן איכות יחד ולשרוף מחדש את האש בזוגיות.

אז למה אתם מחכים? התחילו לתכנן את החופשה הרומנטית שלכם עוד היום!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים