חופשת חורף בצימרים בצפון של ישראל: חוויה נעימה ומרגיעה לחופשת החורף שלכם.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-01-2024
חופשת חורף בצימרים בצפון של ישראל: חוויה נעימה ומרגיעה לחופשת החורף שלכם.

בעידן המהירות והלחץ היומיומי, חשיבותה של חופשה מפוארת ומפנקת נגזרת לרוב מהאפשרות להתרחק מהרובע העירוני ולמצוא נקודת פרידה ממה שקורה ביום יום שלנו לבין חוויה מושלמת של טבע, שקט והתמזגות עם הטבע. בחופשת חורף, כאשר כל הירוק מתחיל לצמוח, והאוויר צלול ונקי הרבה יותר, הצפון של ישראל יכול להציע חוויה מדהימה בצימרים מפוארים ומפנקים.

צימרים בצפון מציעים נוף מהפנט ואווירה רומנטית, המשקפת את יפיו הטבעי של האזור. המגוון בצימרים בצפון הוא רחב ומגוון, ומכיל יחידות דיור מפוארות עם ג'קוזי, קמין עץ וכמובן נוף ייחודי. חדרי השינה מעוצבים בטוב טעם והם נפתחים אל חלונות גדולים המשקיפים אל הנופים הכפריים וההרריים.

החופשה בצימר בצפון נעשית בתחושה של שקט ושלווה. הזוגות יכולים ליהנות מכל הפינוקים שמציע הצימר, הבוקר מתחיל עם ארוחת בוקר מפנקת המוגשת לחדר ומתרגשת בערכים הטריים והאיכותיים שהאזור מציע. לאחר מכן, הזוגות יכולים לבלות במגוון פעילויות כמו הליכה בשטחי הטבע, סיור בכפרי הסביבה ואף לבקר ביקבים מקומיים ולהכיר את עולמם המקומי.

גרין ריזורט- Green Resort
במושב רמות שבסמוך לכנרת היפה, הוקם מתחם בוטיקי מפנק במיוחד ולו 4 סוויטות יפהפיות ומפנקות, עם בריכת שחיה מחוממת ומקורה וג'קוזי מפנקים.
טלפון: 052-9170416 לעמוד המידע של גרין ריזורט- Green Resort
גרין ריזורט- Green Resort
הדבר האמיתי
הוקמה ביוני 2023 – חדשה ומטריפה ברמת 5 כוכבים.להדבר האמיתי הוקמה סוויטת "Real"- סוויטה מפנקת וחדשה לחלוטין בעלת שני חדרי שינה השוכנות במושב עין יעקב המבוקש.rnבמרכז הגליל המערבי ובלב יערות הגליל, במרחק נסיעה קצרצר מחופי אכזיב ובסמוך לשלל אטרקציות.rnבעיצוב ודיוק ללא פשרות הוקמה סוויטה קסומה ושיקית.rnמתאימה במיוחד לשני זוגות לאירוח רומנטי, וגם לאירוח משפחתי בסגנון בוהו.
טלפון: 052-9706139 לעמוד המידע של הדבר האמיתי
הדבר האמיתי
ולדמנס
בין הנוף הגלילי להרים העוטפים, בין מציאות לדמיון, בין שלווה לריגוש, בין האושר לרוגע, משתרעות שתי סוויטות יוקרתיות המציעות לכם אירוח אישי, חם ומפנק, טיפולי ספא, ארוחת בוקר גלילית וחוויה ברמה אחרת.rnrnסוויטות ולדמנ'ס ממוקמות בקצה כפר ורדים טובלות בחורש טבעי השומר היטב על מיקומן הדיסקרטי. הסוויטות ממוקמות בנפרד זו מזו ומציעות לאורחיהן עיצוב יוקרתי מרהיב, בר פינוקים עשיר מכל טוב, שימוש בריהוט איכותי ומתחם גן פרטי לכל סוויטה הכולל בריכה מפנקת ומחוממת, ופינות אירוח מעוצבות. 
טלפון: 052-9097755 לעמוד המידע של ולדמנס
ולדמנס
Y האוס
*ישנו מרחב מוגן צמוד לסוויטה* מתחם תענוגות חדש ומופלא בשם "Y האוס" מעוצב ביוקרה ופאר אמיתי, מתפאר בשתי סוויטות קסומות ברמת גימור גבוה במיוחד, עוצבו על ידי מעצבים הטובים בארץ ששמו דגשים על ניקיון ונוחות מירבית, שתיהן מאובזרות לחלוטין ושקטות, מתהדרות בבריכת שחיה פרטית מול נופים פתוחים.rnהסוויטות בנויות באינטימיות ופרטיות, ומיועדות לזוגות בלבד לנופש ייחודי ברמה גבוהה של פינוק בסוויטות שכולן טוב.rnהמתחם שוכן במושב המיוחד משמר הירדן בלב הגליל המרהיב, עם נופים קסומים ואוויר צח שלא יאפשר אווירה אחרת משלווה.
טלפון: 0529787852 לעמוד המידע של Y האוס
Y האוס

בסופי השבוע השמשיים שמתרחשים המון באזור הצפון, ניתן לצאת לטיולים ולבקר באתרים תיירותיים בסביבה. מסעדות ובתי קפה מקומיים ישדרגו את החוויה עם מטעמים מקומיים וטעמים אותנטיים. הצפון של ישראל יכול להציע גם פעילויות אתגריות כמו טיולי סוסים, רכיבה על סוסי חוויות וסיורים ימיים בכנרת.

בסופו של היום, חשוב להתרפות והתרגעות. כך, חדרי הספא בצימרים מציעים טיפוח ומגע רגוע שישדרג את החוויה. סאונות יבשות ורטובות, ג'קוזי חמים ועיסויים מרגיעים יכולים לשחרר את הלחץ וליצור חוויה שלמה של נינוחות ורוגע.

לסיכום, חופשת חורף בצימרים בצפון היא חוויה מדהימה וייחודית שממולצת לכולם. זמן נהדר לחדש אנרגיה ולהטעין את המצברים שלכם מחדש.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים