ענף הצימרים חוזר לעבוד! - כל הטיפים לחופשה בזמן מלחמה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-01-2024
ענף הצימרים חוזר לעבוד! - כל הטיפים לחופשה בזמן מלחמה

בתקופות מלחמה, כאשר העולם מתמודד עם אתגרים ומבחנים קשים, חופשה מתפקדת כמקור אמית למנוחה. למרות המציאות המסובכת של תקופות אלו, ישנה חשיבות רבה להקפיא לזמן קצר את הלחץ והלחץ הנפשי, ולמצוא מקום של מנוחה ושקט. המקום האידיאלי לכך הוא במסגרת חופשה מפנקת, אשר מאפשרת לנו להתרחק לזמן מהמציאות הקשה ולחוות רגעים של ביטחון ושלווה.

 

חופשה בתקופה זו יכולה לכלול חוויות מדהימות בחופשות בצימרים בצפון - באזורים שלא פונו כמובן, שבהם ניתן לשכוח לזמן מה על פיו אנו חיים, ועד לחוויות פשוטות במקומות של שקט ודממה. עם זאת, המטרה המשותפת לכל סוגי החופשות היא להפגיע ביכולת ההתמודדות עם המציאות הקשה, וליצור רגעים של נופש רוח והרגעה.

 

מספר מחקרים הראו על השפעת החופשה על הסובלנות הנפשית של האדם. זמן מנוחה מהלחץ יכול לשפר את הבריאות הנפשית והפיזית, ולהקל על תחושות של חוסר נוחות ומתח. בעידן בו אנו נטושים בפני מגוון אירועים וקרבות, חשיבות זו עולה לפני עינינו כמקור חשוב לשמירה על יציבות רגשית.

 

מספר רב של בעלי צימרים מעניקים לילה ואפילו גם 2 לילות למען חופשות זוגיות של אנשי המילואים / קבע / סדיר שיצאו לחופשה קצרה להתרעננות מאזורי המלחמה ובכך תומכים בהם ומחזקים אותם להמשך הלחימה.

זה הזמן שלנו כישראליים לתמוך ולהרים בחזרה את ענף הצימרים. מרבית הצימרים עדיין סגורים ולא מארחים מכיוון שהם נמצאים באזורים שעדיין לא נפתחו - אך יש חלק נכבד של צימרים שפנויים, יכולים ורוצים לארח אתכם במחירים נוחים מאוד.

 

מספר צימרים זמינים לאירוח:

גמליורט
חופשה פרטית, מפוארת וייחודית לזוגות ומשפחות, בשילוב מגוון פינוקים איכותיים וקרבה מדהימה אל מיטב האטרקציות באזורי הכנרת ורמת הגולן.rnמתחם גמליורט מציע חופשה שלווה ומפוארת הכוללת 2 סוויטות פרטיות וקסומות, הבנויות כ"יורט" - מבנה מונגולי אותנטי, השומר על צורתו המקורית כלפי חוץ ומעוצב בקווים סולידיים ורומנטיים בחלקו הפנימי.לכל אחת משתי הסוויטות מצפה גן פרטי מטופח משלה, הכולל בריכת שחייה גדולה ולצידה האט טאב מחמם ומפנק
טלפון: 052-9709788 לעמוד המידע של גמליורט
גמליורט
נופי גמלא
שתי בקתות עץ מרווחות ומפנקות עם ג'קוזי מול הנוף. מתחם חוץ המשקיף ישירות לנוף פנורמי של הכנרת והגולן.
טלפון: 052-9121820 לעמוד המידע של נופי גמלא
נופי גמלא
זמן חלום - ספא ואירוח
במושב אמירים המבוקש שבגליל העליון, 2 יחידות קסומות ופרטיות המיועדות לזוגות בלבד, ומיני וילה לזוג או משפחה. בנוסף לזמן חלום- מתחם ספא מפנק ואירוח חלומי.
טלפון: 052-9707416 לעמוד המידע של זמן חלום - ספא ואירוח
זמן חלום - ספא ואירוח
ראש פינת נוי
*ישנו מקלט צמוד לצימרים* נופש מרהיב במושבה הציורית ראש פינה. סוויטות בעיצוב ייחודי ומרשים עם מתחם גן פרטי ובריכה מחוממת ומקורה לכל צימר.
טלפון: 052-9126317 לעמוד המידע של ראש פינת נוי
ראש פינת נוי
אניצ'ה
*ישנו מרחב מוגן בכל אחת מהסוויטות* נופש מפנק במתחם היוקרתי אניצ'ה – סוויטות בעיצוב מרהיב עם בריכת שחיה מחוממת אל מול נוף החרמון
טלפון: 052-9172703 לעמוד המידע של אניצ'ה
אניצ'ה
צימרים ביער
סוויטות בלב היער, באווירה כפרית מפוארת ובלב נופים מדהימים. עם מתחם ספא ענק, מפנק ומחמם.
טלפון: 052-9097768 לעמוד המידע של צימרים ביער
צימרים ביער
Y האוס
*ישנו מרחב מוגן צמוד לסוויטה* מתחם תענוגות חדש ומופלא בשם "Y האוס" מעוצב ביוקרה ופאר אמיתי, מתפאר בשתי סוויטות קסומות ברמת גימור גבוה במיוחד, עוצבו על ידי מעצבים הטובים בארץ ששמו דגשים על ניקיון ונוחות מירבית, שתיהן מאובזרות לחלוטין ושקטות, מתהדרות בבריכת שחיה פרטית מול נופים פתוחים.rnהסוויטות בנויות באינטימיות ופרטיות, ומיועדות לזוגות בלבד לנופש ייחודי ברמה גבוהה של פינוק בסוויטות שכולן טוב.rnהמתחם שוכן במושב המיוחד משמר הירדן בלב הגליל המרהיב, עם נופים קסומים ואוויר צח שלא יאפשר אווירה אחרת משלווה.
טלפון: 0529787852 לעמוד המידע של Y האוס
Y האוס

כמו כן, ניתן לזהות יתרונות פיזיים וגם נפשיים משמעותיים כתוצאה מחופשה בזמן מלחמה, כמו חיזוק המערכת החיסונית והתחושה הנפשית מתוך התרוממות נפש שקורית בעקבות היציאה מתחושת המתח.

 

לסיכום, בתקופות מלחמה, חופשה היא לא רק יוקרתית, אלא גם חיונית וחיובית לחידוש ולהתמודדות עם האתגרים המתמשכים. הזמן המוקצב למנוחה יכול להיות חשוב יותר מאי פעם, מהפסק זמן של מספר ימים ומציאת השלווה, הידע והקשר עם הטבע יכולים לשקף אור חדש על המציאות הקשה ולהחזיר לנו תחושת שלווה והתמודדות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים