מטיילים בחופש הגדול עם הילדים? אלו המקומות שכדאי לישון בהם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-06-2023
מטיילים בחופש הגדול עם הילדים? אלו המקומות שכדאי לישון בהם

החופש הגדול נמצא כבר ממש מעבר לפינה, והצימרים מתחילים להתמלא. אם גם אתם מתכננים חופשה מפנקת וקיצית עם הילדים, כדאי מאוד שתחפשו צימר בהקדם. למזלכם, ריכזנו עבורכם מגוון צימרים מפנקים שמתאימים למשפחות עם ילדים, כך שהחיפוש שלכם הפך לקל מאי פעם. רוצים לשמוע עוד? המשיכו וקראו!

אחוזת רפאליס

אם אתם רוצים מקום מרווח שיוכל לאכלס את כל המשפחה בקלות, אחוזת רפאליס תתאים לכם בול! מדובר במתחם פרטי לחלוטין בו תוכלו למצוא לא פחות משלושה חדרי שינה, כך שכל בני המשפחה יוכלו לישון בצורה מרווחת ונעימה. זהו פתרון מצוין למשפחות שרוצות לטייל עם הילדים בקיץ ומחפשות מקום שיוכל לאפשר לכולם פרטיות. לגבי הצימר עצמו, מדובר בצימר שממוקם באזור הגליל המערבי, אזור אידיאלי לחופשה מהנה ומלאת אטרקציות. המקום מאובזר ותוכלו לראות את המחשבה על הפרטים הקטנים כבר בשנייה שתיכנסו בדלת. משפחות שמטיילות עם ילדים יוכלו ליהנות מפינת משחקים מותאמת לילדים, כך שאתם יכולים לנוח על שפת הבריכה בזמן שהילדים משחקים ומשתעשעים. נשמע חלומי לא? לרשותכם יהיו כל האביזרים הנדרשים על מנת להפוך את החופשה שלכם ללא פחות ממושלמת, מדובר באחוזה מפנקת שפשוט לא תרצו לעזוב! כשמחפשים צימרים למשפחה עם ילדים, אחוזת רפאליס היא המקום המתאים!

אלומות יוסף

אלומות יוסף הוא מתחם המכיל מספר צימרים בגליל המערבי, בו תוכלו למצוא גם צימרים ייעודיים למשפחות! הסוויטות המשפחתיות מרווחות ומלאות בכל טוב, ואתם פשוט תתאהבו על השנייה הראשונה. 

גולת הכותרת היא כמובן הבריכה המחוממת שתוכלו ליהנות ממנה בכל ימות השנה, בריכה שגם הילדים וגם המבוגרים יהנו ממנה מאוד. במתחם החיצוני אפשר ליהנות גם משולחנות פינג פונג ושולחן סנוקר לערבי משחקים מהנים ומאחדים. בסוויטות יש שלושה חדרי שינה, וניתן להוסיף מזרנים נוספים במידת הצורך, כך שלכולם יהיה מקום. בדקו עוד היום האם הסוויטות באלומות יוסף זמינות לתאריכים שלכם, ובמידה וכן, חד משמעית זכיתם!

נוף ליער

אם אתם רוצים לנפוש באזור הגליל העליון, כדאי שתכירו את נוף ליער! מדובר במתחם בו יש שתי בקתות מפנקות ושתי סוויטות, שכל אחת מאובזרת בכל מה שתצטרכו. צימרים עם בריכה הם אידיאלים לחופשה משפחתית מהנה, והצימרים של נוף ליער הם בדיוק כאלה. הבריכה המחוממת היא מהנה ביותר לרחצה, ומשרה תחושת שלווה ורוגע. אם אתם מחפשים חופשה שתהיה גם מפנקת, גם ממוקמת בסמוך למגוון פעילויות, וגם שקטה ונעימה, בקתות נוף ליער יתאימו לכם בול!

ארבע עונות בגליל

אם אתם מחפשים צימרים בכנרת, הכירו את ארבע עונות בגליל! מדובר במתחם עם נוף מרהיב ופסטורלי לכנרת הכחולה והיפה. 

הבקתות מעוצבות בטוב טעם ומכילות מגוון פריטים בין היתר מכונת קפה, מטבחון,  ספא פרטי ושלל ערוצי טלויזיה. עבור משפחות עם ילדים מדובר בחוויה של ממש! תוכלו למצוא במתחם מגוון משחקים כמו כדורסל, סנוקר וטניס שולחן על מנת להפוך את החופשה שלכם למדהימה. 

אחוזת האושר

באחוזת האושר תוכלו ליהנות מחדרי שינה נפרדים להורים ולילדים, וממתחם בריכה וג'קוזי מפנקים במיוחד. המתחם ממוקם בישוב דלתון שבגליל העליון, מיקום אידיאלי לטיולי טבע ואטרקציות בצפון הארץ. אם אתם אוהבים לבשל תוכלו ליהנות ממטבח מאובזר לחלוטין, בו יש טוסטר אובן, מיקרוגל, מכונת קפה ואפילו כיריים. אם אתם רוצים להתפנק עד הסוף תוכלו כמובן גם להזמין ארוחות בוקר או ערב עשירות בתיאום מראש. 

מה צריך לדעת לפני הזמנת צימר בחופש הגדול?

החופש הגדול היא תקופה מאוד מאוד מבוקשת, ולכן אם אתם יודעים שאתם מעוניינים לנפוש בצימר יהיה לכם כדאי לשריין אותו בהקדם. טיול משפחתי דורש לא מעט תיאומים, בטח אם מטיילים עם משפחה מורחבת, ולכן כדאי להיסגר כמה שיותר מוקדם על כל הפרטים. כאשר אתם מחפשים צימר לכל המשפחה נסו למצוא מקום שמלבד מקומות לינה מציע גם אטרקציות לילדים, ומאפשר להם ליהנות מהחופשה ממש כמו המבוגרים, אם לא אפילו יותר. 

דעו שצימרים מסויימים מאפשרים הוספת מיטות ועריסות תינוק בתיאום מראש, ותמיד יהיה כדאי להרים אליהם טלפון ולברר האם האפשרות הזו קיימת. זה יכול להקל עליכם בחיפושים ולעזור לכם למצוא את המקום האידיאלי לחופשה המשפחתית הבאה שלכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים