10 הצימרים המומלצים ביותר למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-07-2023
10 הצימרים המומלצים ביותר למשפחות

מחפשים צימר מושלם לנופש משפחתי? חשוב לכם לדאוג לצימר מרווח ומפנק לחופשה הבאה שלכם? הגעתם למקום הנכון! הנה עשרה צימרים מעולים למשפחות, שאתם פשוט לא תרצו לעזוב. צימרטופ עושים סדר:

גרין ריזורט

הצימר גרין ריזורט נמצא באזור רמת הגולן, אזור אידיאלי לטיולי משפחות בחיק הטבע. במקום קיימות ארבע סוויטות מרווחות, שמתאימות במיוחד למשפחות! בכל סוויטה יש חדר הורים גדול ומרווח וכמובן חללים משותפים בהם יש את כל מה שאתם צריכים בשביל החופשה המושלמת. גולת הכותרת היא כמובן הבריכה המפנקת בה תוכלו לרחוץ בימי הקיץ החמים. 

אחוזת סלרנו

אם אתם מחפשים סוויטה מפנקת באזור הגליל המערבי, אחוזת סלרנו היא האחת בשבילכם! מדובר במתחם בו יש מספר סוויטות מאובזרות מא ועד ת, וכמובן בשילוב בריכה פרטית לשימוש כל סוויטה. הקרבה של המתחם לאטרקציות הופכת אותו למושלמת למשפחות, והתנאים המפנקים הם אלו שמשלימים את החוויה והופכים את החופשה המשפחתית לבלתי נשכחת. 

גלילאה

במתחם גלילאה שלוש בקתות עץ שמתאימות גם לזוגות וגם למשפחות. תוכלו ליהנות מנופים משגעים שלא ראיתם כמותם, במיקום אטרקטיבי במיוחד וקרוב למוקדי בילוי משפחתיים. אם אתם רוצים חופשה גלילית לא פחות ממדהימה, גלילאה היא הבחירה בשבילכם. 

הטירות הנעות ברוח

המתחם הבא ממוקם ביישוב נמרוד, יישוב קסום בעל נוף משגע שלא תרצו לעזוב. הסוויטות החדשות שנבנו מתאימות מאוד למשפחות, ומכילות את כל מה שאתם תצטרכו. בכל סוויטה יש ג'קוזי פרטי ולכל האורחים יש גישה אל אזור ישיבה וברביקיו בחצר המתחם. 

מילגרוס בוטיק

הסוויטה הבאה מתאימה בעיקר למשפחות גדולות, שכן היא מאוד מרווחת ומכילה שלושה חדרי שינה נפרדים. הסוויטה היא סוויטה חדשה וניתן לראות זאת בתשומת הלב לפרטים ובעיצוב החדשני והמודרני של הסוויטה. מילגרוס בוטיק נמצאת במקום מצוין, קרוב לכל הבילויים האפשריים באזור הצפון. 

מילה בוטיק

הסוויטה הבאה נמצאת בעין יעקב, והיא מושלמת למשפחות קטנות וגדולות. בסוויטה שני חדרי שינה נפרדים ומרוחקים, כך שהיא מתאימה גם לשני זוגות. הבריכה הגדולה והמפנקת שנמצאת בחוץ היא ללא ספק הדובדבן שבכתר, וכל המשפחה תיהנה מבילוי בה. 

ארבע עונות בגליל

בסמוך לכינרת תוכלו למצוא את ארבע עונות בגליל. מתחם זה מכיל ארבע בקתות שונות, והוא מתאים לאירוח של זוגות ומשפחות. במקום יש מגוון משחקים לילדים, מה שהופך את הצימר לבחירה אידיאלית למשפחות עם ילדים קטנים. הנופים המשגעים והבקתות המעוצבות בטוב טעם משלימים את החוויה ומאפשרים לכם ליהנות מהחופשה שלכם כמה שרק אפשר. 

אביב הצפון

הצימר הבא נמצא לא רחוק מהר החרמון, כך שהוא מתאים מאוד למשפחות שרוצות לטייל באזור. אביב הצפון הוא צימר ייחודי שמאפשר חווית לינה שלא חוויתם. מדובר במתחם אירוח בסגנון דרוזי, שמתאים לאנשים שאוהבים לצאת מהקופסא וליהנות מדברים חדשים. אם אתם רוצים חופשה קצת שונה ומאוד מפנקת, אביב הצפון הוא המקום הכי טוב עבורכם.

אדל אחוזת יוקרה

אדל אחוזת יוקרה הוא מקום מעולה לחופשה משפחתית, שכן בכל סוויטה תוכלו למצוא חדר ילדים נפרד שיכול להכיל שלושה ילדים. במתחם כמובן תוכלו למצוא בריכה, שתקרר אתכם בימים החמים. המיקום גם הוא נהדר, הצימר נמצא בסמוך לאזור צפת וראש פינה, אזורים מבוקשים לטיולים.

גבוה מול הנוף 

אם אתם מחפשים מקום מושלם ליהנות בו מנופים קסומים ושקט של טבע, גבוה מול הנוף הוא המקום המושלם בשבילכם. בכל סוויטה תוכלו ליהנות מג'קוזי וכמובן שהעיצוב והאבזור מוקפדים במיוחד ולא יחסר לכם דבר! אז קדימה, החופשה המושלמת שלכם עומדת ממש מעבר לפינה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים