סגנונות העיצוב בצימרים ומה שהם אומרים עליכם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-05-2019
סגנונות העיצוב בצימרים ומה שהם אומרים עליכם

אז מי הפייבוריט שלכם: הגלילי הכפרי? האירופאי הקלאסי? המודרני או האקלקטי? כל אחד מהמושגים האלה מסגיר קו עיצובי מסוים שאפשר למצוא בשפע בתים ומתחמי נופש. אז מהם המאפיינים של כל אחד מהסגנונות ומי מהצימרים שלנו מתבסס עליהם? מתחילים:

גלילי-כפרי לרומנטיקנים ושוחרי היוקרה

עד לפני מספר שנים שלט כאן העיצוב הכפרי שקישט מגוון רחב של צימרים בעץ ובדים אותנטיים ואז נכנס למשוואה גם הגליל התקופתי ועשה מהפיכה. סגנון חדש, עשיר ומפואר שנע בין בנייה חלוצית נוסטלגית לבין חאן או טירה צלבנית ים-תיכוניים מרהיבים. הסגנון החדש הופך כל צימר יוקרתי לשיא הרומנטיקה, האלגנטיות והאצולה. מפגן של כוח וכרזימה לצד רוך וביתיות.

צימרים יפים שמעוצבים בסגנון הגלילי-כפרי וכדאי לכם לראות: אוסנתה, קפלנד וטוסקנה בגליל.

אירופאי-קלאסי ליצירתיים והשקטים

די ברור מהכין הגיע ובכל זאת אפשר להסכים שהאירופאי-קלאסי מאוד מדבר את החוויה הישראלית. המון צימרים בצפון קיבלו השראה מאירופה ממציאת הענף והם כבר הספיקו להטמיע בקהל הישראלי כתוצאה מכך מוטיבים שמשדרים אלגנטיות ונימוסין אירופאיים. מדובר בעיצוב איכותי, מוקפד ומלכותי, צבעים בולטים ועוצמתיים, ריהוט עם גימור מסוגנן, לפעמים גם קמין וגינות תבלינים לחובבי שעת התה. מקום נעים ומרווח עם הרבה שקט ושלווה.

צימרים יפים שמעוצבים בסגנון אירופאי-קלאסי וכדאי לכם לראות: וילה גליליי, רומנסה ונסיה.

מיטוה זוגי תגדולה ורכה במיוחד

מודרני לחדשניים והמפתיעים

הבנייה המודרנית משתמשת במבנים גרנדיוזים, לוק מפוצץ ועיצוב מינימליסטי שמבליט את הקו הנקי ומפנה את תשומת הלב אל הטכנולוגיה, מתקני המים המפוארים והחוויה של עשירי האלפיון העליון. צימרים בצפון שמתאפיינים בקו עיצוב מודרני הם המקום שאליו מגיעים כאשר רוצים ליהנות מבטן-גב אמיתי, אבל כזה שמזכיר את חו"ל וגם כדי לחגוג או להפתיע בימי הולדת וימי נישואין, הצעות נישואין, חופשה ספונטנית וכד'. המקום יכול להיות משותף למספר יחידות אך לרוב הוא פרטי לגמרי ומציע בריכה וג'קוזי ספא מפנקים עם שירות אישי צמוד. שווה.

צימרים יפים שמעוצבים בסגנון מודרני וכדאי לכם לראות: אחוזת מיא, פול ויו ושירת הכנרת.

אקלקטי למגוונים וההרפתקנים

עיצוב אקלקטי משתמש במספר סגנונות עיצוביים כדי להעניק מראה חדש לחלל הפנים ומפגיש בין מוטיבים ישנים לחדשים. התוצאה המתקבלת היא מפגן ראווה שלם: מקום אפוף קסם וסטייל עדכני שלא פוסח על התחושה המלכותית שרצויה לכם. צימרים יוקרתיים בעיצוב אקלקטי מרשימים מאוד לאירוח ומתאימים לכל נפש הרפתקנית שמאסה בכל אחד מהסוגים האחרים. לכאן מגיעים בעיקר כדי לפגוש עניין חדש ולגוון את החוויה, אך פחות בשביל לצאת החוצה לטיולים.

צימרים יפים שמעוצבים בסגנון אקלקטי וכדאי לכם לראות: אחוזת דוריתא, פרונסין וגלריתא.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים