דילים לסופש הקרוב - צימרטופ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ31-10-2019
דילים לסופש הקרוב - צימרטופ

עזבו הכל ורוצו להכין את המזוודות. העונה הקרובה היא ה-עונה לדילים בכל מתחם צימרים בצפון אפשרי ולנו יש אפשרויות מדהימות להציע לכם, עד 50% הנחה! 


אמנם חזרנו לשגרה וזה הזמן להדביק פערים ולהשלים את כל מה שהחופש איבד אבל בינינו, כלום לא צריך לעצור אתכם כשמדובר בדיל מפנק לסופ"ש שבו נוכחים אתם, בני הזוג והבריכה המחוממת והמקורה שכבר מגינה יפה-יפה מפני הקור והממטרים הראשונים. 


חודשים אוקטובר-נובמבר הם זמן נפלא לצפות בלייב בהתחדשות הירוק והפריחה בצפון, לפגוש מקרוב נופים חלומיים וכמובן לבלות בכיף ונחת, בלי לקרוע את הכיס. 


מוכנים?! הנה מספר צימרים בצפון שמספקים דילים לסופ"ש לספונטניים מביניכם, ששומרים על שגרה שפויה ורוצים לנוח ממנה בשישי-שבת:


אחוזת לב החורש – 35% הנחה על הזמנת כל לילה


אחד המתחמים הכפריים המבוקשים ביותר בצימרטופ, השוכן בתוך יער טבעי מופלא ומבודד ביישוב שומרה שבגליל המערבי. 

האורחים נהנים מבריזה קבועה ונעימה תוך כדי השהות בתוך חלקת נוף מופלאה ושקטה וכמובן זוכים לכל פינוקי המקום כמו בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, ארוחות בוקר מפנקות ואקסטרות שתמצאו במקרר ובשיש המטבח.


כיאה למקום כפרי ונוסטלגי, כוללת אחוזת לב החורש 5 בקתות עץ סקנדינביות בעיצוב ומראה יוצאי דופן עם ג'קוזי, קמין והמון מרחב פנים. 


סוויטת W – 25% הנחה למזמינים שני לילות


נדיר למצוא צימרים בצפון בגזרה היוקרתית ביותר שמספקים הטבות מפנקות לאורחיהם, בייחוד לאור העובדה שהם נותרים מבוקשים מאוד למשך כל השנה. 


סוויטת W נמצאת במקומות הראשונים במדד היוקרה בצפון ובזמנים שבהם היא לא מארחת היא הופכת גם למקום שבו מתקיימים לא מעט צילומי אופנה וצילומי חתן-כלה. 


הסוויטה כוללת מתחם בריכה מפואר בגימור איכותי ביותר, ג'קוזי ספא ענק, רהיטי מותג יוקרתיים וגודל כמעט בלתי נתפס. 

הזדמנות פז להשיג צימר יוקרתי עם בריכה פרטית במחיר שפוי.


חלומות נפתלי – 25% הנחה למזמינים שני לילות


לא הרבה צימרים בצפון מבטיחים מתחם בסדר גודל שכזה ואם אתם מעוניינים להרוויח שהות במקום פתוח, עצום מימדים שכולל שורה ארוכה מאוד של תענוגות, כדאי למהר ולהזמין כאן מקום. 


חלומות נפתלי הוא מתחם נופש אטרקטיבי הכולל 10 סוויטות נופש מפוארות, השוכנות במתחם עתיר עצים, צמחיה, גשרים, מתקני מים עשירים ושירות משובח. 


למעשה המקום מזכיר יותר כפר נופש בחו"ל מאשר מתחם צימרים בצפון וככזה, הוא מקפיד על רמת אירוח גבוהה מאוד וגם התאמה בלעדית כמעט לאירועים ולקבוצות גדולות מאוד.


ג


אופוריה – 30% הנחה על הזמנת כל לילה


לקינוח, מתחם רומנטי יפהפה לסופ"ש, הכולל קווי עיצוב ים-תיכוניים אותנטיים, בריכה חורפית וסאונה יבשה פרטית בכל אחת משתי היחידות. 


המתחם השוכן במושב חד נס, זוכה להיכלל בשורה מצומצמת של צימרים בצפון הנמצאים בסמוך לחופים הצפוניים של הכנרת ונהר הירדן, מה שמבטיח אפשרויות בילוי רבות ומגוונות באזור, כמו גם שירות מוקפד 5 כוכבים כיאה למושב חד נס.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים