דאבל צימר, דאבל רומנטיקה - צימרים רומנטיים ל- 2 זוגות חברים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-06-2016
דאבל צימר, דאבל רומנטיקה - צימרים רומנטיים ל- 2 זוגות חברים

התייאשתם מחיפושים אחר צימרים רומנטיים לשתי זוגות חברים? אל ייאוש! אנחנו כאן כדי למצוא לכם "דאבל דייט" בצימר בצפון. 


לידיעת המעוניינים שביניכם, צימרים רומנטיים המתאימים ל- 2 זוגות חברים הם משהו שאכן קיים במיוחד עבור הרצון לנפוש יחד עם עוד זוג ולהפוך את החופשה למהנה הרבה יותר. מי מאיתנו לא אוהב לבלות בחברת זוגות נוספים, אם מדובר על יציאה ספונטנית לפאב, ארוחת ערב במסעדה, צפייה בסרט בקולנוע או אפילו טיסה משותפת לחו"ל, לכל אחד מאיתנו יש זוג כזה שאנחנו אוהבים לבלות איתו, אז למה שלא תזמינו אותם לחופשה משותפת יחד איתכם בצימר מפנק?



ישנה האפשרות שתשהו יחד באותו הצימר במידה ויש לו חדרים פרטיים כמובן וכך להוזיל עבורכם עלויות, אך אנחנו לאו דווקא מתכוונים לכך, הכוונה שלנו היא הנאה משותפת מחופשה פרטית, במתחם נופש אחד המורכב משתי סוויטות או שתי בקתות מפנקות. 


לכל זוג הפרטיות שלו בצימר, בשהות בג'קוזי, או במרפסת הפרטית הפונה אל הנוף. תוכלו לפגוש בחבריכם הטובים במתחם הגן המשותף, בו קיימת בריכת שחייה, לעתים גם ג'קוזי ספא מפנק ופינת אכילה בה תוכלו ליהנות מארוחת בוקר כפרית משובחת. צימרים המוגדרים רומנטיים ומתאימים לשני זוגות, ממוקמים כמרבית הצימרים, בין שלל האטרקציות שמציע הצפון, כך שתוכלו לתכנן יחדיו טיולים מכל סוג שתבחרו, לצאת יחדיו מהצימר ולבסוף להעביר חוויות על שפת הבריכה המשותפת לשתי היחידות.


%@%@%p-4704x


הדבר המוצלח ביותר שמציעים מתחמי הנופש בעלי שתי היחידות בלבד, הוא כמובן האפשרות לזכות במתחם נופש פרטי משלכם, מבלי לחלוק את השהות בו עם זוגות נוספים או משפחות. השהות הרומנטית מעוצבת כשם שאתם בוחרים לעצב אותה
והמארחים יעמדו לרשות ארבעתכם בלבד עם מלוא תשומת הלב שלהם, משום שהם לא יצטרכו לחלק אותה לאורחים נוספים!




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים