תמיד לפנק: צימרים מפנקים לחורף 2017

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-11-2016
תמיד לפנק: צימרים מפנקים לחורף 2017

אם פעם כולנו הבטנו על הקיץ כעונה המושלמת לחפש בה צימרים מפנקים להעביר בהם חופשת בטן גב מושלמת – לא עוד. מרבית המקומות השווים באמת מציעים לא פחות אמצעים חלומיים ואטרקטיביים בעונה הקרה, אולי אפילו יותר מהדברים שאנחנו רגילים לקבל. בימים שבהם בריכת השחייה הקרירה הופכת לפחות רלוונטית, קיים צורך אמיתי לספק משהו זוהר ומפתה שיגיש לאורחים את המענה הטוב ביותר וברמת חמישה כוכבים.


אז מה צפוי בגזרת הצימרים לחורף הקרוב?


הפנטזיה הזוגית או המשפחתית שלכם לחורף הקרוב כנראה תתמקד בסוויטה פרטית גדולה, מוגנת היטב ממזג האוויר הקר של הצפון ובתוכה מצפה לכם עיצוב ייחודי, פרי עטו של אדריכל או מעצב מוביל, מצעי פוך יוקרתיים להתכרבל איתם על מיטת קינג סייז איכותית, מסך צפייה ענק עם סראונד איכותי כדי שתוכלו לראות סרטים או להשלים את הסדרה שאתם אוהבים ובתוספת אספרסו איכותי הישר מהמכונה. בנוסף לכל אלו, צימרים מפנקים באמת יעניקו לכם גם ערכת ספא הכוללת חלוקים ומגבות, תמרוקי אמבט והכי חשוב – ג'קוזי מפנק ומחמם שיגרום לכם לרצות להישאר בו לתמיד.




אמנם כל חופשה וכל מתחם תיירותי באשר הם מסוגלים לספק נופש מפנק למדי, אך הגדרה זו כמובן משתנה בהתאם לציפיות האורחים מהחופשה ומהרצון לקבל דברים מסוימים. צימרים מפנקים הם למעשה הגדרה נוספת למושג "יוקרתי", שבמסגרתה יכולים לקבל הנופשים משהו שונה וחווייתי שלא ניתן למצוא בכל מקום. כך למשל תוכלו לחפש צימרים בצפון עם בריכהמחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה שיכולים להעשיר את החופשה שלכם בעוד פרמטרים מהנים ולמעשה להוות אמצעים משלימים לתקופת הקיץ, שמטבע הדברים אף נחשבת ליקרה יותר. החורף הוא גם הזדמנות מצוינת לשלב את הטיול שלכם צפונה עם אירוע מיוחד: יום נישואין, יום הולדת, הצעת נישואין ועוד. מארחי צימרים בצפון לזוגות הנחשבים לבעלי מתחם שבו רמת הפינוק גבוהה יותר, יוכלו לעזור לכם בקישוט הצימר לרגל המאורע ולתאם לכם מראש ארוחות שף, עיסויים או סדנאות מיוחדות. בסופו של דבר, מדובר ביציאה מהשגרה שמנסה להתעלות על כל הסטנדרטים, בעיקר מתוך הבנה שמזג האוויר מחייב את הנופשים להיצמד למקום הלינה ובעקבות כך עליו להכיל הרבה יותר פתרונות.




צימרים מפנקים לחורף – איפה בכלל מוצאים אותם?


כמעט בכל פינה בצפון! את מתחמי הפינוק המושלמים תוכלו לפגוש בלב הטבע והנופים, היכן שהמראה הופך לקסום במיוחד, בעיקר כאשר הוא מתכסה בשכבת שלג דקה במקומות הגבוהים יותר. זכרו שכל מתחם מפנק, בין אם הוא נמצא למרגלות החרמון ובין אם במתחם צימרים על הכנרת, כולל מפרט ותכולה שונים ולכן שווה לברר עליהם פרטים מקדימים כמו המלצות מחברים או ביקורות רשת. כך תוכלו לדעת מיהם באמת השווים ביותר. זכרו שניתן לשאול, לחקור ולדרוש כל דבר בנוגע לשהות שלכם בצימר במהלך החורף. זהו משחק לייף סטייל ייחודי שכולל עולם מלא באפשרויות, כך שסביר להניח שתמצאו בקלות מענה למבוקשכם. אתר הצימרים כולל לרוב סינונים מיוחדים לחורף כמו צימרים בצפון עם בריכה מחוממת, עם ג'קוזי ספא, סאונה ואפילו קמין שכבר הפך לדרישה הכרחית כאשר מתארחים במקומות בעלי טמפרטורה נמוכה מאוד. אתם מוזמנים לבחור לעצמכם את המקום המושלם לחורף מבין רשימה ארוכה של צימרים מפנקים, שנועדו להעניק לכם מקסימום הנאות ופאר למשך כל השהות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים