צימרים זולים מאוד: האם זה באמת כדאי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-01-2017
צימרים זולים מאוד: האם זה באמת כדאי?

המלחמה על יוקר המחייה נחתה כבר מזמן גם על ענף התיירות ובצדק. ככל שהמחירים מתייקרים ואילו השכר שלנו לא, מעטים הם האנשים שבאמת יכולים להרשות לעצמם נופש מרהיב וזוהר עם כל הפינוקים והאקסטרות האפשריות. אחרים פשוט מסתפקים במה שיש. ובינינו – עם כל הפיתוח והשיפורים בענף לצד עשרות הדילים שמציפים את הרשת בעקבות מצוקת המחירים, זה ממש בסדר גמור.

אך מה קורה במצב שבו אתם מוצאים צימרים זולים מאוד? זולים מידי? כאלה שמבטיחים לכם שהות במחיר מצחיק ועוד עם כל התוספות השוות כמו בריכה, ג'קוזי וארוחת בוקר? אנחנו בכל אופן, שאלנו את עצמנו "איפה הקאצ'". אמנם לשלם לא יותר מ-300 ₪ ללילה על דילים לצימרים באזור הצפון נשמע חלומי וראוי, אך היות והתמחור הכללי של הצימרים עומד אחרי הדיל בדרך כלל על יותר – הבנו שאולי וקיימת כאן בעיה...

 

מתי לבחור צימרים זולים מאוד


צימרים זולים מאוד - בודקים אותם פעמיים לפני שמזמינים

 

קודם כל, בעיה בתפיסה. צימרים זולים מאוד או בקיצור – צימרים, הם חוויית אירוח מעט שונה. מדובר בענף נטול תאגידי ענק ורשתות שבו אתם מתנהלים ישירות מול הבעלים ולא מול אף אחד אחר. כאן אין הזמנת סחורה או ריהוט בכמויות גדולות והיכולת "לעשות מחיר" לרוכש, אלא מוצרים, פריטים ורהיטים שנרכשים באופן חד פעמי ובתשלום מלא כמובן. לאחר מכן מגיעות ההוצאות כמו חשמל, מים (בריכה וג'קוזי שמקפיצים מיד את הצריכה), תחזוקה הולמת, ניקיון ראוי, עבודות גינון ושירות לאורחים. למרבה הצער כך התגלה, שמקומות המציעים צימרים זולים מאוד חוסכים בחלק מן התנאים הללו ומספקים לאורחים שירות לקוי או מתחם ממש לא מתוחזק. מדובר בקבוצת צימרים מצומצמת הפועלת למען המשכיות העסק ועל כן מפתה אתכם להתקשר ולהזמין נופש שכלל לא מתבצע בתנאים הוגנים שמגיע לכם לקבל. אמנם ישנם כאלו שישמחו על המחיר שמציעים צימרים זוליםויסתפקו בו: מטיילים או מבקרים שמחפשים רק מקום "להניח בו את הראש". אך אם הגעתם על מנת להתפנק בתוך הצימר שלכם, לבלות קצת זמן איכות ביחד וליהנות מהבריכה או הג'קוזי – כנראה שתתקשו לעשות זאת.

 

אז מה עושים?

 

מעלים טיפה את הרמה. במקום להסתפק בחופשה במחיר זעום של 200-300 ₪, השקיעו קצת יותר ופנו למתחמי האירוח המציעים לילה ב- 450-600 ₪. המחיר אמנם יקר יותר אך במסגרתו יספק לכם המקום את כל האמצעים הדרושים. בנוסף לכך – אפשר גם לחפש דילים לצימרים! בעונת החורף ובימי אמצע השבוע בעיקר הביקוש יורד ואיתו איך לא – המחיר. על כן מקפידים בעלי צימרים רבים להוציא דיל אטרקטיבי לזוגות והמשפחות המחפשות נופש ולהזמין אתכם במחירים נמוכים מהצפוי. גם צימרים בדקה התשעים תמצאו בשפע, לרוב יוכרז בהם על הנחות גדולות או משהו אטרקטיבי במיוחד כמו: ארוחת ערב מתנה, עיסוי זוגי כלול במחיר, חצי מחיר על הלילה השני ולינת הילדים ללא תוספת תשלום.

אנו הישראלים בעלי נטייה לחשוב שהזול הוא גם המשתלם ביותר. ככל שהמדובר בענף האירוח – מדובר בהיפך הגמור! דווקא השקעה או חיסכון של חודש אחד נוסף לטובת החופשה במקום למהר ולחפש צימרים זולים מאוד, יוביל אתכם להרפתקה אינטימית ומפנקת, ללא שום פשרות ובדיוק כפי שציפיתם וכמובן כזו שבהחלט מגיע לכם לקבל!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים