מקסימום הנאה במינימום השקעה? דילים לצימרים ומה שמסתתר מאחוריהם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-12-2016
מקסימום הנאה במינימום השקעה? דילים לצימרים ומה שמסתתר מאחוריהם

אין אושר גדול יותר מלמצוא את פריט הלבוש שאהבתם בחצי המחיר, ליהנות מאחד פלוס אחד על ארוחה במסעדה טובה או למצוא קופון ממש משתלם שחוסך הרבה. הגיע הזמן להודות – אנחנו מכורים לדילים! אך האם באמת כל הדילים הקיימים משתלמים למי שמשתמש בהם?

ככל שתחומי הצרכנות התפתחו, כולנו הבנו שהמצב לא באמת כך. דילים לצימרים או דילים בכלל, נועדו לשכנע אותנו לרכוש משהו שיכול להיות ובכלל לא רצינו לפני. אך המחשבה על מחיר טוב עבור מוצר מסוים, גורמת לנו להשתכנע שזה כאן ועכשיו. כי שווה לנצל את ההזדמנות, "לחיות את הרגע", להרוויח. להשוויץ. אולם מאחורי כל פוש קטן שאנו מקבלים לכיוון הרכישה, מסתתרים תנאים לא כל כך ברורים שלפעמים גורמים לאי הבנות בינינו לבין מי שמוכר לנו את הדיל. כך יצא בשנה החולפת, שנתקלנו באורחי צימרים זולים רבים שהתלוננו על אירוח לקוי, על מפרט דל מאוד ותוספות שאמנם מצוין בכל פינה ברשת שהן אכן קיימות, אך בפועל לא היו כלל. אט אט נחשפנו גם אנחנו לתופעה שבמסגרתה המחיר מקוצץ ואיתו גם השירות וכל התוספות שאמורות היו להגיע לכם.

 

רוצים דילים לצימריםבמחירי רצפה? תתכוננו להתפשר. והרבה.

 

אולי לכל דבר שנשמע טוב מידי תמיד יהיה קאצ', אך כשמדובר בנופש שלכם אסור לקאצ' הזה להתקיים בשום אופן. אם אתם מחפשים צימר בגליל למשל ובעל הצימר מעניק הנחת הדקה ה-90 אך כזו שמוגבלת לניצול אך ורק באמצע השבוע – זה בסדר גמור! בעל הצימר בהחלט יכול לעשות זאת ככל עסק אחר. במקרה שכזה, מדובר בסייג לדיל שיצר המארח ולא חלילה במלכודת. אז היכן באמת טמון הפח? באלו המציעים לכם נופש בעלויות מצחיקות מאוד, דרך קופון או דרך מבצע מדהים וחריג שנתקלתם בו. הסוג הזה שלדילים לצימרים, נמכר להמונים במחירים של 200 ו-300 ₪ ומציע אירוח כפרי לזוג בתנאים טובים. נסו לפענח יחד איתנו, כיצד יכול מארח לכסות במחיר כזה את המים, החשמל, מוצרי הטואלטיקה, היין, הפירות, ערכת הקפה, הגינון, התחזוקה, הניקיון וארוחת הבוקר במדינה שממילא סובלים בה כולם מיוקר מחייה? התשובה היא – אי אפשר! ולכן תקוצץ ארוחת הבוקר, יקוצצו הסבונים, לא יוחלפו מגבות וסדינים ואל תצפו בכלל לניקיון ברמה גבוהה. מוכנים להתארח במקום שכזה? אתם בהחלט מוזמנים. אנחנו לא נמליץ על כך לעולם.


דילים לצימרים בצפון



תנאי אירוח איכותיים בפחות כסף


מקומות רבים, איכותיים מאוד ונחשבים יודעים לפנק את אורחיהם במסגרת דילים לצימרים בהמון אפשרויות טובות. ראשית – הם לעולם מבטיחים את אותם התנאים שיקבלו אורחי "המחיר המלא", מבלי להחסיר דבר. שנית רמת השירות הגבוהה בהם ממילא, הופכת את בעלי אותם הצימרים מטבע הדברים גם לאנשי עסקים טובים יותר. כאלו שמסוגלים לזהות מגמות משתנות בקרב הנופשים ולנתב את עצמם בהתאם. לכבוד החורף, מציעים צימרים בשומרה למשל הטבות הנוגעות ללינה בחצי מחיר עם הילדים או ארוחת בוקר ללא תוספת תשלום. בצימרים רבים תוצע לספונטניים מביניכם עסקת הדקה ה-90 או דיל אטרקטיבי למזמינים לילה שני – הנחה נוספת או כניסה חופשית לאטרקציה, ארוחת שף, עיסוי זוגי ועוד. את דילים לצימרים אלו מומלץ לחפש בימי אמצע השבוע ובחורף בהם הביקוש יורד והמחיר מטבעו פוחת. וזוהי המשמעות האמיתית והחיובית ביותר לביטוי "שני ציפורים במכה אחת". 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים